TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

5 posters

Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av PiTeRaQ ons 2 maj - 19:21

Har för mig att det var den här säsongen tidningen Offside eller Goal (minns inte) som rankade dom mest överskattade spelarna och Lucas och Aquialani tog en topp 3 placering om jag minns rätt!? Någon som kan bekräfta? Rolling Eyes

Visst hör man att vi LFC fans inte har någon som helst verklighetsanknytning rätt ofta då vi hypar våra spelare men att Lucas är överskattad är ju rent nonsens, enligt mig är han underskattad!?

PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av jägarn ons 2 maj - 19:43

PiTeRaQ skrev:Har för mig att det var den här säsongen tidningen Offside eller Goal (minns inte) som rankade dom mest överskattade spelarna och Lucas och Aquialani tog en topp 3 placering om jag minns rätt!? Någon som kan bekräfta? Rolling Eyes

Visst hör man att vi LFC fans inte har någon som helst verklighetsanknytning rätt ofta då vi hypar våra spelare men att Lucas är överskattad är ju rent nonsens, enligt mig är han underskattad!?


Rätt stor skillnad på kvalitèn hos de respektive tidningarna, när ska detta i så fall skrivits? Har läst ett antal Offside genom åren och de brukar ytterst sällan betysätta spelarna på det sättet.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av PiTeRaQ ons 2 maj - 20:09

Ja stor skillnad på kvalité kanske. Har för mig att jag läste detta i början av säsongen därav osäker vilken av tidningarna men då jag läst offside förr och tyckt att den varit bra när det gäller objektivitet och att vara neutral så lutar det åt Goal faktiskt.. Höll på att trilla av stolen när jag såg Lucas på första plats på mest överskattade å Alberto på 3e har jag för mig..
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av Philip Rolf ons 2 maj - 20:51

Kanske menade den andra Lucas? :P.

Alla fotbollskunniga vet att Lucas är en av våra bättre spelare, och en av ligans bästa defensiva.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av liverpudlian lör 12 maj - 9:30

Våra resultat efter att Lucas skadade sig, tyder ju mycket på att han inte är överskattad. Smile

liverpudlian

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 12-05-06

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av Busen B tis 15 maj - 9:43

Säger en hel del om journalistens fotbollskunskaper. Lucas är helt klart en av de mest underskattade spelarna i PL.
Det är en klassisk Makelele-diskussion: I real såg inga experter hans storhet, det gjorde de först när han flyttat.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal? Empty Sv: Mest överskattade spelare enligt Offside !? Goal?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet