Landskamper

Gå ner

Landskamper Empty Landskamper

Inlägg av Röda Stjärnan i mån 12 nov - 13:23

Nu har både Rooney och Van Persie dragit sig ur landskamperna i veckan. Någon som tror att dessa inte är tillgängliga för nästa ligaomgång?

Jag hoppas att Gerrard slipper spela för hans sträckning eller vad man ska kalla det i matchen mot Chelsea oroar mig lite. Skulle vara så jäkla typiskt om han överanstränger någonting i landskampen när han nu kunnat spela ett tag.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Landskamper Empty Sv: Landskamper

Inlägg av IzzyDizzy i mån 12 nov - 19:14

100 landskamper tar man emot - oavsett i stort sett. 45 min borde räcka för honom.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Inlägg av Röda Stjärnan i tis 13 nov - 8:02

Hoppas nu verkligen inte att Gerrard får någon känning under/efter landskampen nu när han ska vara klar för spel. Måste få tillsägelse att inte springa för fullt, stå på benen, inte skjuta etc så att han inte sträcker ut benet till fullt. Oroar mig lite för denna landskamp och Gerrard.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Inlägg av Philip Rolf i tis 13 nov - 18:10

Idioti, INGEN BRYR sig..

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 32

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Inlägg av IzzyDizzy i tor 15 nov - 17:44

Förstår mig inte på dagens fotbollsklimat. Det klagas på legoknektar och illojala spelare. I samma veva vill man slopa att spelare representerar sitt land. Inte konstigt att fotbollen förändras.

IzzyDizzy
IzzyDizzy

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) i tor 15 nov - 22:01

Okej och min fråga till dig Izzy: Vilket är ditt land? Kan vi ens prata om nationalitet i dagens globala och mångkulturella samhälle?

Jag antar att vi pratar om Raheem. Och jag är också rätt säker på att han har ett val att göra. Jag tror inte att någon tvingat honom till att sätta på sig den engelska tröjan..
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 30

Inlägg av Bikinipop i tor 15 nov - 23:58

Behöver vi verkligen två landslagstrådar? Så jävla roligt är det inte med landskamper.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30

Inlägg av IzzyDizzy i fre 16 nov - 22:24

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Okej och min fråga till dig Izzy: Vilket är ditt land? Kan vi ens prata om nationalitet i dagens globala och mångkulturella samhälle?

Jag antar att vi pratar om Raheem. Och jag är också rätt säker på att han har ett val att göra. Jag tror inte att någon tvingat honom till att sätta på sig den engelska tröjan..
Vad har mitt pass med den här saken att göra?

Det jag syftar på är en kommentar som: "Idioti, INGEN BRYR sig.. ", inlägget före mitt förra. Det finns flera exempel och jag vill inte dra några förhastade siffror, men runt 80% eller liknande delar den här åsikten. Här inne och i stort sett överallt. "Landskamper borde slopas", mao enda chansen för spelare att representera sitt land. Förr var det ett privilegium att få chansen att spela för sitt land, men den känslan dör sakta ut och det tycker vissa är mer än bra. Samtidigt klagas det på fotbollens negativa spiral med spelare som endast är ute efter ett mäktigare bankkonto mm.

Ser du dubbelmoralen?
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Inlägg av Philip Rolf i lör 17 nov - 14:37

Oj, vad hade min mening med saken att göra.

Och Izzy, jag vill inte slopa landslagsspel.

Men träningsmatcher som bevisligen tagit bort viktiga klubbspelare från spel flera gånger innan, så vill jag inte t ex att Gerrard spelar en sekund mer än 45 min, om ens det?

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 32

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan