TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

liverpoolfc.tv

2 posters

Gå ner

liverpoolfc.tv Empty liverpoolfc.tv

Inlägg av jägarn fre 21 dec - 19:21

Visst finns det en del intressant på den officiella hemsidan, det brukar vara roligt att titta på U18 och reservlaget, det brukar även finnas trevlig filmklipp och uppdateringen kring de nya spelare brukar vara snabb.

Men vad är det för fel på deras intervjuer? De är så skrämmande dåliga att man blir mörkrädda. Självklart förstår man att de inte får eller ska ställa kritiska frågor men det förändrar inte möjligheten att ställa intressanta frågor. De lägger mer eller mindre orden i munnen på de som intervjuas, lyssna bara på den senaste med Sterling:

Raheem, how happy are you to have signed your new contract with Liverpool?

What does it feel like, as an 18-year-old to be committing your future to one of the biggest clubs in world football?

It's been really big season for you, establishing yourself in the first team. What does it mean for you to pull on the red shirt on a matchday?

You've made such fantastic progress this season but how hungry are you to continue to learn? There's still a lot more to be done isn't there?

There's been a lot of speculation in the press about your long-term future. Just how eager where you to commit yourself to Liverpool?

You've been at the club since 2010. How has the club helped your progress since then? How grateful are you for the help of the club?
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

liverpoolfc.tv Empty Sv: liverpoolfc.tv

Inlägg av Mafisen fre 21 dec - 20:00

Ja det är skrattretande frågor. Var det nån som sa "ledande"?

Sen får ju den där kvinnliga programledare se till att klippa hela håret nån gång.

Annars brukar jag med jämna mellanrum kika i arkivet och kolla Olympiakosmatchen. Alltså, när Gerrard stänker in 3-1, det ger mig ståpåls fortfarande. Är nog fan mitt favoritmål alla tider. Det och WH i FA 06.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

liverpoolfc.tv Empty Sv: liverpoolfc.tv

Inlägg av Mafisen fre 21 dec - 20:00

Och förresten så heter den numera .com. Wink
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

liverpoolfc.tv Empty Sv: liverpoolfc.tv

Inlägg av jägarn fre 21 dec - 20:28

Mafisen skrev:Ja det är skrattretande frågor. Var det nån som sa "ledande"?

Sen får ju den där kvinnliga programledare se till att klippa hela håret nån gång.

Annars brukar jag med jämna mellanrum kika i arkivet och kolla Olympiakosmatchen. Alltså, när Gerrard stänker in 3-1, det ger mig ståpåls fortfarande. Är nog fan mitt favoritmål alla tider. Det och WH i FA 06.

Kommentatorn är också störtskön:

Cooooooooooooooomon you beuty.

Vilka förändringar skulle ni då göra för att förbättra den?
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

liverpoolfc.tv Empty Sv: liverpoolfc.tv

Inlägg av Mafisen tis 1 jan - 17:06

Förbättra officiella?

Vete fan, jag använder den inte till annat än att kolla highlights, post match- sändningar, gamla klipp. Forumet brukade jag använda (under namnet Swede72) men inte nu längre då jag tycker det suger.

De presenterar stats från Opta numera och det tycker jag är en stor förbättring.

Det är klart, de kunde göra sina intervjuer mer intressanta istället för att servera platta frågor med plattityder till svar.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

liverpoolfc.tv Empty Sv: liverpoolfc.tv

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet