TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

+8
Daniel N'Grogg (D.23)
Bill Shankly is Legend
Synthpoparen
Apanpapan
TedMoberg
Mattis-8
Cliffhanger
Bikinipop
12 posters

Sida 3 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 30 jan - 21:54

TedMoberg skrev:Skulle uppskatta om Liverpool anställde en psykolog dom skulle jobba med laget varenda dag.
Släpper in två baljor på tre minuter ju. Det får inte hända...
Fan vad tråkigt

Ironiskt nog är det vad som hänt för ett tag sedan. Anställandet av en psykolog alltså. Smile
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 30 jan - 21:58

Kan inte bli förbannad på att vi tappar en poäng, då en poäng känns som en seger. Vi blir fullständigt sönderbajsade av ett - för dagen - mycket mer inspirerat, rörligt och samspelt, Arsenal.

Dog är det för mig fortfarande en gåta varför Wisdom väljs framför Robinson. Tycker han är så brutalt värdelös med bollen att jag sliter av mig hår varje gång han får bollen.

Arsenals presspel var bra idag, men vi måste börja jobba med enkla lösningar för att avlasta backarna/mittfältarna när de sätts i trånga lägen. För många gånger får vi bara hiva iväg bollen och när 2-1 kommer på ytterliggare en fast visste man att det var segern som rök där.

Fruktansvärt onödigt och rent utsagt dåligt att släppa till 2-2 direkt efteråt. Men to be fair så var Arsenal värda det och våra spelare såg helt slut ut i större delen av andra halvlek.

Men när man ser detta så ser man hur vi är i behov av en hel renovering. För många spelare klarar helt enkelt inte av att stå upp mot Arsenal varken med eller utan boll.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 30 jan - 21:58

tappar två poäng*

+

Dock är det för mig en gåta*
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av TedMoberg ons 30 jan - 22:27



Ironiskt nog är det vad som hänt för ett tag sedan. Anställandet av en psykolog alltså. Smile[/quote]

Återanställ honom!
...eller e han kvar? Det märks verkligen inte i såfall.

TedMoberg

Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 13-01-24
Ålder : 29
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 22:49

Han är kvar. Sen om han gör sitt jobb vete fan. väldigt bitter-sött det här hörni. Bitvis är vi bra och enskilt finns det många spelare som förtjänar beröm. Samtidigt är det mycket som inte är bra eller ens ok. Schizofrenin personifieras genom Suarez och Gerrard som på sätt och vis är både mom och under all kritik. Då tänker jag på hur underbart Suarez kämpade hemåt OCH hur illa han rensade och kom fel i position. Gerrard var så taggad: Underbara pass, never say die (mafisen) och underbar takt. Samtidgt var han ibland feltajmad, klumpig och lite off. Många spelare idag som var både lejon och lamm.

Jag vet ärligt talat inte om jag är glad eller knäckt. Men jag hoppas att Rodgers berättar för killarna efter matchen hur långt vi har kommit. Vart vi är på väg, och att vi verkligen är på gång. Vi blir bättre, inte varje match kanske men vår långtidskurva pekar väl ändå uppåt?
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 30 jan - 22:50

Okay...

Carra var boss, han förtjänar MOTM.

Om man inte hade sett matchen hade man varit nöjd med en pinne, men att tappa 2-0 på 4 minuter...

Vet inte om det bara är jag men hur i helsicke kan Per Mertesacker anses som en bra mittback?? Han är ju så dålig!!

Blir så glad av att se hur glad Henderson blev efter det målet! Härlig prestation, men ocksåobeskrivligt dåligt av Mertesacker hehe.

Gerrard var grym i första. Kämpade även på bra i andra. Alla som kastar skit på honom kan lägga ner.

Kan Reina täcka av den ytan när Walcott skjuter? Kritiserar sällan Pepe, och han var fantastisk i stora perioder, men det känns som han kunde vara lite mer beredd på avslut där.

Nåja, 2-2 på Emirates är inte så illa. Chelsea tappade 2-0 mot Reading t.ex.

Edit: bra sagt Mattis.


Senast ändrad av Bill Shankly is Legend den ons 30 jan - 23:04, ändrad totalt 1 gång
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 22:56

Tack BSIL, du med. Jag borde ha nämnt Carra. Han var riktigt bra.

FÖ: kastar man skit på Gerrard iår är man fan mer off än Mertesacker mot Hendo.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 30 jan - 22:57

Dom tappade mot Reading, men annars var du spot on BSIL.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 23:00

Föresten. Inte för att älta eller så utan av ren nyfikenhet: Jag hörde av en kompis via SMS att vi skulle ha haft straff efter hands. På nått jävla vänster missade jag det. Stämmer det och vad hände? Det finns inte med i high lightsen jag har sett.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av PiTeRaQ ons 30 jan - 23:03

Jag blir mörkrädd när jag tänker efter vad jag satt och sa om våra gode Högerback.. Han är fan nya bakåt-Danne, Reina är hans enda och bästa vän!

Det var det snällaste jag kunde bidra med under den här matchen! efter 2-0 skulle vi parkerat bussen in med Allen och punktmarkerat Wilshere. Märks att Oldham-matchen satt kvar i ben och huvud på många.

Men i vanliga fall hade vi torskat en sådan här match! 1 pinne är 1 pinne..
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 30 jan - 23:05

Mattis-8 skrev:Föresten. Inte för att älta eller så utan av ren nyfikenhet: Jag hörde av en kompis via SMS att vi skulle ha haft straff efter hands. På nått jävla vänster missade jag det. Stämmer det och vad hände? Det finns inte med i high lightsen jag har sett.

Tveksamt. Boll söker hand men Arsenal-spelaren får den med sig på handen/armen två gånger och bidrar helt klart till deras fördel. Hade varit relativt billigt om den hade dömts dock.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 30 jan - 23:07

Däremot kändes frisparken som ledde fram till 1-2 ganska bisarr.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 23:11

Ok, då vet jag. Min polare fick det att låta som solklart och han är gunner. Det var aldrig frispark, men men... som sagt lite svårt att hitta känslorna efter den här matchen men faktum är att det hade kunnat vara värre. Vi både borde ha vunnit och kom billigt undan.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen ons 30 jan - 23:15

Bill Shankly is Legend skrev:
Mattis-8 skrev:Föresten. Inte för att älta eller så utan av ren nyfikenhet: Jag hörde av en kompis via SMS att vi skulle ha haft straff efter hands. På nått jävla vänster missade jag det. Stämmer det och vad hände? Det finns inte med i high lightsen jag har sett.

Tveksamt. Boll söker hand men Arsenal-spelaren får den med sig på handen/armen två gånger och bidrar helt klart till deras fördel. Hade varit relativt billigt om den hade dömts dock.

Andra touchen med armen tycker jag inte var boll möter hand. Det var straff tycker jag.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 23:18



edit: försökte ladda upp en bild men det gick inte.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 30 jan - 23:20

Sant.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Trollkarlen från Uruguay.

Mafisen: Jo, visserligen är armen i en "onaturlig" position tekniskt sätt, men det såg ganska omedvetet ut och då ska man väl inte döma?
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen ons 30 jan - 23:23

PiTeRaQ skrev:Jag blir mörkrädd när jag tänker efter vad jag satt och sa om våra gode Högerback.. Han är fan nya bakåt-Danne, Reina är hans enda och bästa vän!

Det var det snällaste jag kunde bidra med under den här matchen! efter 2-0 skulle vi parkerat bussen in med Allen och punktmarkerat Wilshere. Märks att Oldham-matchen satt kvar i ben och huvud på många.

Men i vanliga fall hade vi torskat en sådan här match! 1 pinne är 1 pinne..

Nej, det håller inte med Wisdom än. Behöver stor stöttning av andra och det blir laget lidande av. Han gör inga tabbar, men bidrar med för lite för att vara ytterback i Rodgers´system. Idag får t ex Downing bränna allt sitt krut på att hjälpa honom i defensiven och som du säger s händer det inte nånting framåt.

Oldhammatchen satt helt klart i benen. Det syndes tydligt i andra.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mafisen ons 30 jan - 23:24

Bill Shankly is Legend skrev:Sant.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Trollkarlen från Uruguay.

Mafisen: Jo, visserligen är armen i en "onaturlig" position tekniskt sätt, men det såg ganska omedvetet ut och då ska man väl inte döma?

Jo, straff ska det vara!
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 30 jan - 23:27

Haha, okay, får lite på ett proffs då. Razz
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 23:27

Ja den matchen satt i benen här och var. Vad bättre är att jag tror inte att den satt i huvudet. De spelare som lirade i cupen var ju som förbytta. Jag tror inte att Rodgers utskåpning av de unga spelarna egentligen hade så mycket med de unga spelarna att göra. Jag tror att aha ville försvara en uppåtgående trend genom att peka ut att vi lirade med youngsters och på så vis hävda trendbrott redan i startelvan snarare än i vår faktiska trend.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av PiTeRaQ ons 30 jan - 23:29

Jag är riktigt jävla vrålsur efter 2 måls ledning, kommer sova piss inatt.. UGGLEFETTESKINN också!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Mattis-8 ons 30 jan - 23:31

UGGLEFETTESKINN

Svårt att protestera mot.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av PiTeRaQ ons 30 jan - 23:35

Är det bara jag som tycker att vi spelade inte vårt spel mestadels av tiden? Vi hade tur med våra mål för en gångs skull..
Sicket FETTEPESSESPRUTELUDER till och spela hemåt gång efter gång.
Arsenal märkte ganska snabbt att han var rädd och nervös och satte sig i situationer där han kände sig tvungen att spela hem bollen.. Nä va negativ jag är nu! urk

HENDO sicket lyft han har fått!! Wohoooo
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Bikinipop tor 31 jan - 0:56

Inte tid för någon längre analys just nu, men kan passa på att nämna CARRA!
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Cliffhanger tor 31 jan - 11:31

Jag ska aldrig mer tvivla på Carra, det har ni mitt ord på. Fullblodsproffs och en av dom värdigaste representanterna den här klubben någonsin har haft. Såg precis att Buck uttalat sig om att han kommer starta mot City också, och det är han förtjänt av. Kan vi räkna med att han förlänger sitt kontrakt med ytterligare ett år, månne?


Senast ändrad av Cliffhanger den tor 31 jan - 12:40, ändrad totalt 1 gång
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD - Sida 3 Empty Sv: Arsenal - Liverpool 30/1 20:45 Viasat Fotboll/HD

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet