TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Önskelista till 2013/2014

+16
Busen B
A-Field
Bikinipop
fotpall
Bill Shankly is Legend
Mattis-8
mattyb
Flightcrank
jägarn
Philip Rolf
Apanpapan
Cliffhanger
IzzyDizzy
Synthpoparen
Mafisen
Daniel N'Grogg (D.23)
20 posters

Sida 2 av 15 Föregående  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Nästa

Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av jägarn tor 14 feb - 20:01

Gissar på att Skrtel kommer att säljas och att Rodgers kommer att hämta in Williams från Swansea.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 15 feb - 10:08

"Ska FSG hålla på med sin jävla åldersnoja i sommar kan dom lika gärna sälja Liverpool. Det håller inte att bara värva unga spelare.

Vi har idag tre spelare som är farliga framåt, Suarez Gerrard och Sturridge. Många hyllar Downing, personligen tycker jag inte han presterar offensivt. Han har väl spelat upp sig lite och det är bra för nu kanske någon är villig att ge oss 7-8 mille för honom i sommar.
Sälj han och Andy i sommar. Klubben kommer göra en brakförlust på dom men det är bara att ta det och använda pengarna till bättre spelare."

Sån här skit gör mig så less och förbannad på TBR. Undrar starkt varför jag envisas med att visa mig där egentligen.

I första stycket skriver han att de kan dra om de inte skall värva rutinerade spelare för att i stycket under anse att Downing suger och skall säljas. Då räknas han inte in som en rutinerad spelare (flerfaldig engelsk landslagsman med mästerskap bakom sig?) då tydligen?

Det är fan beyond me hur vissa vänder kappan efter vinden. Först ska vi värva unga hungriga spelare, sen när det går åt helvete för laget är det det som är problemet (att vi bara värvar ungt och inte har någon rutin). Börjar vi värva bara gamla spelare med rutin kommer folk börja gnälla på det om inte laget får resultat. Allt är svart och vitt och i grund och botten letar man bara problem för att förklara det uppenbara; nämligen att vi inte är tillräckligt bra.

Jag börjar bli hes på kuppen, men fan vad trött jag är på att hela tiden påpeka att vi måste värva kvalitet utan hänsyn till åldern. Förbannades kappvändare och syfilishattar!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Cliffhanger fre 15 feb - 11:32

jägarn skrev:Gissar på att Skrtel kommer att säljas och att Rodgers kommer att hämta in Williams från Swansea.

Här hoppas jag att du har fel. Williams är en okej mittback, men jag ser inte hur han skulle kunna vara en uppgradering jämfört med Skrtel. Förvisso känner Rodgers honom sen tidigare, men jag anser att vi bör gå efter ett bättre namn.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Synthpoparen fre 15 feb - 12:44

Vi kan enligt mig inte plocka in ytterligare en offensiv mittfältare utan att först någon mittfältare försvinner från truppen. Vi har redan ett överflöd på spelare i den postionen och dessutom menar ju en hel del sk experter att Coutniho antagligen gör sig bäst centralt oxå.

Dessutom tror jag at tSuarez inte skulle göra bort sig som offensiv mittfältare heller.

Fast det klart är planen att låna ut Shelvey och Suso så kanske det kunde fungera.

Ngoo tror jag behöver speltid för att utvecklas så varför inte försöka låna ut honom till ett lag i championship kommande säsong för att härdas ytterligare?

Det råder ingen tvekan om att denna trupp behöver förstärkas på många plan, men jag står fast vid att en klassytter in behövs och denne kan med fördel ersätta Downing som inte bidrar med tillräckligt mycket kvalité i alla fall samtidigt som han knappast kommer utvecklas. Ser också gärna att Ince ansluter som ytterligare en ung och utvecklingsbar spelare. ( Detta borde säkerställa att vi kunde låna ut Suso och Shelvey kommande säsong vilket alla parter borde vinna på. )

Om inte Spearing utvecklats något enormt måste det in en back-up till Lucas

Och då har jag inte ens berört det faktum att det också behöver ansluta två försvarsspelare där gärna både mittback och VB får vara klasspelare.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 15 feb - 14:41

Cliffhanger skrev:
jägarn skrev:Gissar på att Skrtel kommer att säljas och att Rodgers kommer att hämta in Williams från Swansea.

Här hoppas jag att du har fel. Williams är en okej mittback, men jag ser inte hur han skulle kunna vara en uppgradering jämfört med Skrtel. Förvisso känner Rodgers honom sen tidigare, men jag anser att vi bör gå efter ett bättre namn.

Rodgers borde ju lärt sig något från Allen/Hendo situationen. Med facit i hand är Allen inte en 15 miljoner pund bättre spelare... Hade han haft lite is i magen där hade vi kanske inte behövt lägga så mycket deg på Allen, som förvisso är en duktig spelare. Men so is Hendo.

Känns som att Williams varken är bättre eller sämre än Skrtel och det känns ju rätt konstigt att i så fall köpa Williams (som lär bli dyr).
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Flightcrank lör 16 feb - 9:30

Jag är helt övertygad om att en spelare och även fler spelare som Downing behövs i dagens Liverpool men jag är väldigt tveksam till att just Downing behövs. Vi behöver spelare med rutin, det var olyckligt att vi tappade både Kuyt och Bellamy i somras (det var nog tyvärr oundvikligt) då de var spelare med just rutin men också två spelare som alltid gav allt. Det var inte två spelare som växlade in och ut ur matcherna utan de var alltid deltagande, kanske inte alltid lyckat men de gav allt. De var gjorda av samma virke som Carra.

Det finns stor potentialen hos våra unga spelare men vi behöver en mix och vi behöver starka spelare och personligheter(Carra, Bellars, Kuyt...). En spelare som Downing erbjuder rutin men han är egentligen inte tillräckligt bra för att konkurrera ut en 18årig Sterling (som heller inte är bra nog för att vara given). Spelare i Downings ålder, med hans lön, måste vara bra nog för att ta en plats i startelvan och de måste finnas där som hjälp för de yngre när de ska etablera sig. Jag tror inte att en Downing, som har visar prov på ganska så risigt självförtroende i två år, kan erbjuda något av detta.

Downing har dock bättrat sig den senaste tiden men han är alldeles för lättläst i sitt spel, när han får bollen längs kanten har han tre alternativ (i sitt spel), antingen springer han ner till kortlinjen och slår ett inlägg mot en 1.30 lång Suarez, eller så bryter man in och skjuter ett hårt men illa placerat skott (som antingen går utanför eller mitt på målvakten). Det tredje och mest farliga alternativet har han när han spelar med Johnson på högerkanten, han bryter inåt lite varpå Johnson kubbar ner längs kanten och får bollen. I det tredje alternativet så är det Johnson som skapar farligheterna även om Downing får anses vara delaktig, men frågan är om inte våra unga spelare klarar av en sådan kombination också.

Det som jag vill komma fram till efter detta utlägg är att jag önskar att vi köper lite rutin till sommaren, spelar ingen roll om det är spelare i sin prime (som nog är alldeles för dyra) eller om det är spelare som är på väg att runda av karriären. Givetvis vill jag se Xabi, inte bara för att han är just Xabi utan också för att det finns alldeles för lite skägg i dagens Liverpool Smile
Jag klarar inte av att rabbla namn, det blir för jobbigt, men spelare med rutin och som fortfarande han mycket att ge står på min önskelista, kort och gott en Mcallister.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Philip Rolf lör 16 feb - 11:58

Jag säger inte att Hendo Shelvey eller Allen är dåliga, jag stöttar många i vårt lag, minst kanske Downing. Men om vi ska bli Liverpool igen som alltid är i topp i allting ser jag bara Hendo som alternativ.

Vi hade på senare år spelare som Garcia, Sissoko, Alonso, Masche, Sami, Smicer osv. Det var ett världslag a la de stora idag.

Jag är nöjd med talanger som Hendo, Shelvey, Sterling, Suso, Coutinho, Wisdom, McLaughlin, Flanno, Robinson, Ngoo, Coady med flera, men för att hitta balans vill jag se fler erfarna färdiga världsspelare.

Var hittar man dem som inte kommer gå till de i NULÄGET större lagen?

Jo, typ Holland, Tyskland, Frankrike, Portugal och Brasilien.
Alla drog i Llorente och Huntelaar, där hade vi nog kunnat få båda om vi velat.

Jag tror denna sommar kommer handla om 2-3 äldre rutinerade dyrare spelare. Kanske ett par talanger också.

Spelare som kommer gå, Carra, Carroll och kanske en back.

Där har vi mkt pengar i både köp och lön.

Ska bli intressant.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Flightcrank lör 16 feb - 12:17

Att Andy säljs till sommaren tar jag för givet, tror att varken han eller Rodgers ser någon som helst framtid för honom i Liverpool. Förhoppningsvis kan det generera lite pengar också, finns ju vissa rykten om olika klausuler, han är dessutom en utav få spelare som vi kan avvara och som kan generera pengar. Tittar man på vår net spending de senaste fyra fönsterna så har vi spenderat mångt mycket mer än vad vi har sålt för, tyvärr har det inte genererat den omedelbara kvalité som man hoppats på men många utav dessa spelare har framtiden framför sig. Nu behöver vi omedelbar effekt ifrån kommande nyförvärv. Frågan är dock hur det ser ut ekonomiskt för att plocka in sådana spelare.

Jag har full tilltro till att ledningen kan lösa detta och att man dessutom jobbar på det, det viktigaste för nästa säsong är däremot att man fortsätter att ge Rodgers förtroende att bygga sitt lag. Vi kan inte sparka ännu en tränare.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Synthpoparen lör 16 feb - 13:48

Flightcrank skrev:Jag är helt övertygad om att en spelare och även fler spelare som Downing behövs i dagens Liverpool men jag är väldigt tveksam till att just Downing behövs. Vi behöver spelare med rutin, det var olyckligt att vi tappade både Kuyt och Bellamy i somras (det var nog tyvärr oundvikligt) då de var spelare med just rutin men också två spelare som alltid gav allt. Det var inte två spelare som växlade in och ut ur matcherna utan de var alltid deltagande, kanske inte alltid lyckat men de gav allt. De var gjorda av samma virke som Carra.

Det finns stor potentialen hos våra unga spelare men vi behöver en mix och vi behöver starka spelare och personligheter(Carra, Bellars, Kuyt...). En spelare som Downing erbjuder rutin men han är egentligen inte tillräckligt bra för att konkurrera ut en 18årig Sterling (som heller inte är bra nog för att vara given). Spelare i Downings ålder, med hans lön, måste vara bra nog för att ta en plats i startelvan och de måste finnas där som hjälp för de yngre när de ska etablera sig. Jag tror inte att en Downing, som har visar prov på ganska så risigt självförtroende i två år, kan erbjuda något av detta.

Downing har dock bättrat sig den senaste tiden men han är alldeles för lättläst i sitt spel, när han får bollen längs kanten har han tre alternativ (i sitt spel), antingen springer han ner till kortlinjen och slår ett inlägg mot en 1.30 lång Suarez, eller så bryter man in och skjuter ett hårt men illa placerat skott (som antingen går utanför eller mitt på målvakten). Det tredje och mest farliga alternativet har han när han spelar med Johnson på högerkanten, han bryter inåt lite varpå Johnson kubbar ner längs kanten och får bollen. I det tredje alternativet så är det Johnson som skapar farligheterna även om Downing får anses vara delaktig, men frågan är om inte våra unga spelare klarar av en sådan kombination också.

Precis det jag menar också beträffande en spelare som Downing.

Han skall vara en ledare med sin rutin och ålder och visa sig för de yngre spelarna. Detta gör han inte alls tyvärr och han har inte heller fotbollsmässiga spetskvaliteeer som gör honom värd att behålla heller enligt mig. Downing skulle behöva lite av Shelveys vilja och psyke då skulle han kunna bli nyttig för laget, men detta är nog inte alls förenligt med Downings personliget som antagligen är som allra bäst lämpat för ett kontrande lag som har ambitionen att hamna någonstans i mitten av PL.


Det som jag vill komma fram till efter detta utlägg är att jag önskar att vi köper lite rutin till sommaren, spelar ingen roll om det är spelare i sin prime (som nog är alldeles för dyra) eller om det är spelare som är på väg att runda av karriären. Givetvis vill jag se Xabi, inte bara för att han är just Xabi utan också för att det finns alldeles för lite skägg i dagens Liverpool Smile
Jag klarar inte av att rabbla namn, det blir för jobbigt, men spelare med rutin och som fortfarande han mycket att ge står på min önskelista, kort och gott en Mcallister.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Philip Rolf lör 16 feb - 14:09

Ja fan!? nu när ni skrev just namnen Kuyt och Bellers tänker man även på Aurelio och de andra äldre. Där var kanske inte spelet så jävla lysande, men man var aldrig lika nervös inför matchen. Lite mer erfarenhet till alla yngre talanger vill jag ha som jag även skrivit innan.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Synthpoparen lör 16 feb - 14:41

Jävligt skumt att mitt inlägg försvann, men jag vill ebara säga att jag höll med Flightcrank i dennes åsikter om Downing.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Philip Rolf lör 16 feb - 14:48

Synthpoparen skrev:Jävligt skumt att mitt inlägg försvann, men jag vill ebara säga att jag höll med Flightcrank i dennes åsikter om Downing.

Jag raderade det för att jag inte gillar dig.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Flightcrank lör 16 feb - 15:41

Philip Rolf skrev:Ja fan!? nu när ni skrev just namnen Kuyt och Bellers tänker man även på Aurelio och de andra äldre. Där var kanske inte spelet så jävla lysande, men man var aldrig lika nervös inför matchen. Lite mer erfarenhet till alla yngre talanger vill jag ha som jag även skrivit innan.

Aurelio var stundtals riktigt bra när han väl spelade, synd att han skulle tillbringa så mycket tid på träningscykeln.
Enrique känns dock som ett bra val på vänsterbacken inför framtiden även om han är så enfotad (och seg att lämna ifrån sig bollen) att han kan få just Aurelio att se tvåfotad ut.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Flightcrank lör 16 feb - 15:45

Synthpoparen skrev:Jävligt skumt att mitt inlägg försvann, men jag vill ebara säga att jag höll med Flightcrank i dennes åsikter om Downing.

Du bäddade ju in det i min text så att den blev ännu längre Razz
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Synthpoparen sön 17 feb - 13:25

Ahh var det så det blev. Citatfuntkionen verkar inter vara min vän den saken är säker.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 25 feb - 12:39

Stefan De Vrij? Någon som har koll?
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Cliffhanger ons 27 feb - 13:53

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Stefan De Vrij? Någon som har koll?
Nix, har bara hört att han ska vara väldigt duktig.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Synthpoparen tor 28 feb - 13:22

Cliffhanger skrev:
Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Stefan De Vrij? Någon som har koll?
Nix, har bara hört att han ska vara väldigt duktig.

Det är väl holländska ligan från honom och därifrån känns det lite som hasard att värva från. Suarez bra, Assaidi inte lika skarp.

Skall man köpa spelare från den ligan bör de i alla fall inte vara för dyra då riskerna att de floppar är ganska stora.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 28 feb - 16:10

Suarez var förhållandevis dyr sett till andra spelare som lämnat Holland. Jag tror det handlar mer om att verkligen värva spelare som är riktigt bra och som passar in i ligan. Ser man att en spelare tokdominerar i Holland som Suarez gjorde borde det innebära att han har några kvaliteter och att han kan tillföra massvis i England också.

Skillnaden mot Assaidi är dels att han knappt fått en chans så det är svårt att bedöma honom och han gjorde ett mycket piggt inhopp mot Zenit IMO.

Hazard skulle inte valt Chelsea, han skulle valt ett lag som valt att bygga laget kring honom och inte ett lag där han måste anpassa sig. Han är förvisso inte dålig, men jag tror han hade kommit mer till sin rätt hos oss eller Arsenal exempelvis. Nu får han stå lite i skuggan av Mata och jag tror det bromsar honom.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Cliffhanger ons 6 mar - 23:28

Någon som har koll på om "indykaila" på Twitter är trovärdig? Han hävdar nämligen att vi har kontaktat CSKA Moskva angående en värvning av Keisuke Honda. Hans kontrakt går enligt Transfermarkt ut den sista december i år, vilket gör att vi borde få honom oerhört billigt om inte gratis (?) i sommar.

En vettig värvning skulle jag säga. Det var förvisso längesen jag såg honom in action nu, men han har en sjujävla bra vänsterfot. Dessutom skulle vi sälja en absurd mängd tröjor i Asien vid en eventuell deal. Jag skulle nog tycka att det här vore en bra värvning, både ur en spelmässig och en marknadsmässig synvinkel.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 7 mar - 12:31

Det ryktet ploppade upp för några dagar sedan, inte alls oväntat att Indykaila har hört från någon kamp där. Helt sjukt vad han har kontakter. En fjant i mina ögon, har hävdat att Torres ska gå till Liverpool i över ett år. Till en början verkade han någorlunda trovärdig, men det ballade ur med "X [Insert a PL-team] fans I have something for you". Avföljd sedan en lång tid tillbaka.

Men angående Honda håller jag med, en vettig värvning om han kan komma till ett billigt pris. Dock osäker på om han är så mycket bättre än Downing i och för sig... Men kontraktsförhandlingarna med CSKA Moskva har strandat sägs det ju... Skulle inte bli förvånad om han kritar på för Spurs, de har ju dåligt med folk på offensivt mittfält (#ironi) ...
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Cliffhanger ons 13 mar - 12:57

Det har verkligen smällt till i ryktesbrunnen dom senaste dagarna. Barrett hävdar att vi har visat konkret intresse för Eriksen, Ben Arfa, De Vrij, Indi Martins och Markovic. Idag sägs det även att Gameiro och Sakho också kan vara på radarn.

Förutom alla dessa rykten så sägs det att vi har gjort klart med Manuel Iturra från Malaga:

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

28-årig defensiv mittfältare som sitter på ett utgående kontrakt. Om han kan tänka sig att spendera en hel del tid på bänken så är han välkommen. Har dock aldrig sett honom in action, så jag kanske inte ska uttala mig.

Gällande alla dom andra spelarna vi kopplas samman med så finns det helt klart en hel del intressanta namn. Jag tror inte vi kommer landa fler än en eller möjligtvis två av grabbarna ovan, men det är iallafall skönt att veta att vi siktar på att göra klart med våra nyförvärv tidigt i år.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Mafisen ons 13 mar - 18:41

Indykaila kan man avfärda som IDK (I Don´t Know).

Kan vi få lika bra kvalitet i sommar som vi fick i januari, blir det riktigt bra.

Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Cliffhanger ons 13 mar - 21:44

Såg Iturra spela för första gången ikväll, och jag blev väl lite halvimponerad iallafall. Bra energi, men begränsat passningsspel. Tänk en något uppdaterad version av Spearing.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 13 mar - 22:34

Jag blir galen, nya namn varenda jävla dag. Kan man inte få spela klart säsongen, och dum som jag var så köpte jag ju hockeybiljett på lördag klockan 16:00 - jag som inte ens är superintresserad. lol, såg att vi möter soton samtidigt, helvete!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Önskelista till 2013/2014 - Sida 2 Empty Sv: Önskelista till 2013/2014

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 15 Föregående  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet