TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

+5
Bill Shankly is Legend
Cliffhanger
Synthpoparen
Mafisen
Apanpapan
9 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 21 feb - 22:04

Undrar vad Ferguson hade sagt med tre minuters tilläggstid när Malafeev maskat sedan han satte sig på flygplanet från St Petersburg. Vilket jävla skämt att han inte får gult kort för endera maskandet eller alla hans brutalt vidriga filmningar efter hörnor. Hade varit så härligt om vi hade fått nicka in ett hörnmål på honom när han låg där och simmade - JÄVLA FJANT! Utöver det en välspelad match i 60 min, allting ändrades när Rodgers av någon outgrundelig anledning valde att plocka in träbenet utan någon som helst jävlar anamma eller kämparglöd. Seriöst, jag orkar inte längre. Jag försöker vara korrekt i mina uttalanden men nu ska jag bli en TBR:are för några sekunder:

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA TA BORT SHELVEY INNAN JAG SPYR!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 21 feb - 22:06

Ja han har ju inte ökat sina chanser på sistone. Stor besvikelse denna säsongen. Mad
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 21 feb - 22:08

Seriöst, han är ett skämt och återigen visar han... INGENTING! Jo han visar konsekvens i klumpiga tacklingar och visar på hur han felbedömer lägen och är helt iskall i avgörande moment.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 21 feb - 22:09

För övrigt bedrövligt att ännu en bjudning kostar oss "segern"! Även om vi vinner med 3-1 idag så är det som en förlust. Som någon på TBR skrev: Vi måste lära oss att man faktiskt får rensa en enkel boll ibland och det är faktiskt inte ett regelbrott.

Jag gillar grundtanken, men ibland blir det bara för mycket!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Cliffhanger tor 21 feb - 23:47

Jag skulle må bra om Stewart Downing någon endaste gång skulle mosa försvararen när han går upp för att nicka på bortre stolpen. Det skulle bevisa att det trots allt finns lite attityd i honom. Jag förstår verkligen inte hur han ständigt kan vara så passiv när han går upp i höjddueller. Nej, han är inte sådär överdrivet lång och han kanske inte är någon vidare huvudspelare, men det hindrar honom fan inte från att kliva in ordentligt. Idag störde jag mig på det här något oerhört.

Assman är ett verkligt mysterium. Jag tycker han bidrog en hel del, även fast det var lite si och så med slutprodukten. Varför får han inte fler chanser? Som jag har sagt tidigare (i november typ Smile) så finns det möjligheter för honom att bli en hyfsad impact player. Tycker han visade vissa prov på det idag.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av IzzyDizzy fre 22 feb - 14:49

Shelvey..... Jag gillade honom, men nu vet jag faktiskt inte. Maken till latare spelare får man nog leta i Fulhams anfall efter. Han springer endast på grund av att fotbollsspelare ska springa. Rätt löpningar, springa för laget mm är saker han inte verkar bry sig om längre.

Henderson löpte mycket igår, men borde inte byts ut. Allen ut tycker jag var korrekt, men inte Hendersons byte.

Vad ska LFC göra av Shelvey? Jag var hans största fan fram till typ november.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Philip Rolf fre 22 feb - 15:03

Jag är på exakt samma spår. Va jättenära på att trycka hans namn förförra helgen i shoppen, men tog Gerrard (Igen). Jag vet inte vad som hänt med honom.

Han spelade mot WBA också, han vågar till skillnad från många andra, men det blir ändå inte rätt.

Suso är en annan jag verkligen älskat, men honom ser det inte heller ljust ut för. Hendo börjar komma tillrätta iaf Smile
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 23 feb - 1:36

Bara att instämma. Han kändes som den killen som kunde bli den nya Gerrard ett tag, även om ingen kan nånsin bli det.

Han är fortfarande ung och har framtiden för sig. Det gäller nog att se sig i spegeln för honom och fundera ut vad han verkligen vill med sin karriär.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av jägarn lör 23 feb - 8:58

Samtliga unga spelare kommer att ha sina motgångar under en lång säsong, jag tror fortfarande på Shelvey, då detta är inkörningssäsong för honom.

Majoriteten av samtliga supporters ville skicka Henderson för några månader sedan men nu är höjd till skyarna, det svänger fort... Very Happy
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 23 feb - 17:07

Den största skillnaden på Henderson och Shelvey är att Shelvey ser loj ut på plan. Henderson sprang hela tiden, kämpade hela tiden och var ödmjuk framför uppgiften och satt fan inte och gnällde på twitter över "abuses" och hetsade tillbaka på supportrar.

Säga vad du vill - men för mig är det skillnad på karaktär.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus  - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - Zenit 21:00 Tv4 Sport skräp extra plus plus

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet