TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

+3
fotpall
Mafisen
Apanpapan
7 posters

Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Apanpapan sön 22 dec - 14:24

Jaha samma elva igen? Shitty saknar Aguero men de är inte tunna på anfallssidan ändå.. Jag är nöjd med ett X. God Jul
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Mafisen sön 22 dec - 17:02

Gärna samma elva igen. Tror det blir det med, ser inte vilka förändringar som skulle kunna göras.

Zabaleta saknas med tror jag. Om vi kan ge dem en match på mittfältet, kanske Suarez kan utnyttja att de spelar med Demichelis som mittback. Han känns ju inte direkt stark i försvaret. Men vi måste som sagt slå stopp för deras mittfält och inte låta dem dominera.

Tyvärr är jag rädd för en rätt stor torsk.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av fotpall sön 22 dec - 17:36

Känns som att det kommer krävas att vi gör 3-5 mål i den här matchen också för att få några poäng.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av PiTeRaQ sön 22 dec - 20:46

Pessimister Wink
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Philip Rolf mån 23 dec - 9:52

Jag har aldrig gillat Dzeko, så inte alls orolig för honom. Men förväntar man sig förlust kanske det går bra. 1p är julafton!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av PiTeRaQ mån 23 dec - 10:47

Tror vi kan överraska om vi håller i bollen och stör citys bollägande så kommer frustrationen ta överhand och ge oss fördelar..
Viktigast är att hålla igång pressen och stänga ytorna så dom blir statiska.
Vi har visat en lagmoral och kämpaglöd dom senaste matcherna som faktiskt kan vara avgörande, däremot är vi väldigt beroende av Suarez briljans - likaså här..

Jobbar vi som ett lag kan vad som helst hända !

God jul på er

PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Niklas J mån 23 dec - 15:37

Största hoten - Nasri och Millner.

Yaya Toure har väl aldrig gjort en riktigt bra match mot oss?

Jag tror på 1poäng, hoppas på 3, gråter inte vid 0.

Detta är årets svåraste match. COME ON YOU REDS

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Apanpapan tor 26 dec - 21:40

Arg glad bestört många känslor som kommer och går. KJAM på er alla.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Cliffhanger tor 26 dec - 22:48

Vet inte riktigt varför, men jag är inte så jäkla besviken. Tycker vi gjorde en väldigt fin match överlag, med vissa skönhetsmissar. Och det var dessa som ledde till förlusten.

Jag är sjukt imponerad av Sterling. Hade i det närmaste gett upp hoppet om honom (sjukt att man uttrycker sig så om en 19-åring egentligen) för någon månad sen, men satan så han har gått framåt i sin utveckling å det senaste. Borde naturligtvis ha satt chansen han fick idag, men trots det tycker jag han var en av våra top performers.

Lee Mason har jag inte mycket till övers för. Helt jävla horribelt att inte blåsa straff när Suarez blev avklädd i slutet. Cred till Buck för hans sågning efter matchen.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Niklas J fre 27 dec - 10:09

Undrar när blåsningen mot Skrtel kommer, han är ruskigt nära nu.

Åh andra sidan pågår det hela tiden i alla matcher.

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Philip Rolf fre 27 dec - 12:20

2-2 hade gjort så mycket mer för allt och alla, media, laget, andra lagen, spelarna osv än 2-1.

Nu är det hyperviktigt att man vinner mot Chelsea som spelar ungefär lika dåligt som Cardiff...

Agger nästa taaaack!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Tors 26/12 18:30 	Manchester City - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Tors 26/12 18:30 Manchester City - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet