TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

+8
Bikinipop
Bill Shankly is Legend
PiTeRaQ
Cliffhanger
Mafisen
Mattis-8
Apanpapan
Philip Rolf
12 posters

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf lör 8 mar - 9:23

OJOJOJOJ...

Vi möter United nästa helg, på söndag, i en match som ÅTERIGEN är skitviktig. Varje match är det nu förtiden, MEN varje match vi spelar så är de alltid ett annat storlag som möter varandra eller typ Stoke borta, så varje match blir mer än skitviktig haha.

Även imorgon, Spurs mot Chelsea... Nästa söndag Spurs mot Arsenal :D:D:D:D:D:D

Vi spelade med Sakho och Lucas igårkväll i U21, jag såg matchen, dom spelade inte så bra nån av dom.. Men 2-0 borta mot 5an West Ham och 500bettet satt till 2.20.

Jag vill inte bara vinna mot idioterna, jag vill utklassa! Och då kommer vi förmodligen förlora hahahaha.


YNWA
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Apanpapan mån 10 mar - 9:27

Det borde vara förbjudet att vänta 15 dagar på match! Man är full av förhoppningar sen gör Shrek 1-0 och Lucas blir utvisad för att han saknar matchtempo.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 mån 10 mar - 9:30

Apanpapan skrev:Det borde vara förbjudet att vänta 15 dagar på match! Man är full av förhoppningar sen gör Shrek 1-0 och Lucas blir utvisad för att han saknar matchtempo.

... fy fan...
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mafisen mån 10 mar - 11:47

Kan aldrig tänka mig att Lucas spelar. Men visst väntar man sig det värsta. Kan vi kontra som vi gjort senaste tiden och ge sjutton i att göra hårresande individuella misstag, kan det gå vägen.

Läst rykten att Moyes funderar på att vila van Persie, då de har CL tre dagar efter. Kanske kan en sån match ställa till det lite för dem.

Grundinställningen är dock att det går åt skogen.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 mån 10 mar - 11:59

Å andra sidan gör de ju sina mål när han har klivit av, så 90 minuter utan RVP kanske borgar för en så kallad islossning?
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf mån 10 mar - 12:31

Jag tror absolut att dom värderar CL högre än matchen mot oss faktiskt.
Lucas kommer inte att spela, hur många matcher har vi nu utan honom utan förluster? Tråkigt men sant.

Däremot hade Allen årets inhopp, sen från start gick det inte alls lika bra.

Så Coutinho kanske får start igen?
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger mån 10 mar - 16:27

Enligt Echo är det officiellt att Clattenburg ska döma på söndag. Hellre honom än Webb iallafall. Dock tycker jag det är lite synd att det inte blev Michael Oliver som trots allt är bäst i PL i mitt tycke.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 tis 11 mar - 13:35

Oja, en blind höna (som tex Mike Dean [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.] ) dömer ju bättre Webb.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av PiTeRaQ tis 11 mar - 17:14

Vågar inte skriva något positivt men om vi bara kan få vara en ångvält än en gång i år så skulle jag må som en KUNG då jag har mängder av gliringar att ge igen för från föregående år!!!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf ons 12 mar - 10:21

Dubbeln hade varit skön ja, men inte en enda förlust sen Chelsea där vid 27e december typ gör att förlust när som är OK.

Everton, Spurs, Arsenal, Swansea, Fulham, ja många matcher har jag att tacka i år, underbara grabbar på plan!

Läste även att United va 2p bakom när fönstret öppnade, sen kom Mata och fönstret stängde. Nu är det 11p haha.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 13 mar - 1:28

Fantastiskt ändå att det är den första matchen jag har varit med om där vi åker till OT som favoriter.

Får vi bara fart på det de första 20 så kan det säkert bli vinst med minst ett par bollar.

Kommer vara hyfsat sugen på match på söndag förmiddag!
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bikinipop tor 13 mar - 10:51

Kommer att missa matchen på grund av jobb...
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger tor 13 mar - 12:36

Bikinipop skrev:Kommer att missa matchen på grund av jobb...

Ouch!

Har en bra känsla inför en match på Old Trafford för första gången någonsin tror jag. Och det tyder väl på att allt kommer gå åt helvete.

Svårt att peka på egentliga nycklar då dom här matcherna har en tendens att liksom gå bortom form och så vidare. Utan att jinxa så har jag dock svårt att se hur vi skulle kunna gå mållösa härifrån med tanke på hur bra SSS är och vilken stabbighet som finns Uniteds backlinje. Plus att vi har Cou som kan steppa upp i dom här matcherna.

Intressant att se hur Buck väljer att formera vårt centrala försvar. Blir det Dagger och Skrtel igen? Fungerade ju förjävla bra mot Soton, men i mitt tycke ska Sakho spela varenda match när han är frisk. Det kan dock vara så att han fortfarande är en bit ifrån full matchfitness vilket gör att jag nog kan leva med att han startar på bänken.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mafisen fre 14 mar - 9:07

Bikinipop skrev:Kommer att missa matchen på grund av jobb...

Missar också. Dömning.  Smile 
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 fre 14 mar - 11:12

Jag missar inte, men är lätt bitter ändå. Ska se matchen med en polare som är scummis (pga av mig faktiskt, vi har alla våra kors att bära) och är stört nojig över att jag kommer få äta upp ett och annat. funderar på att bli sjuk i sista minuten Smile
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Niklas J fre 14 mar - 17:24

Jag kommer se matchen.

Felet som jag ser det är att det kan verkligen gå hur som helst - som vanligt.

Det vore episkt av gigantiska proportioner att vinna samtidigt som Arsenal förlorar.
Vi har ändå i praktiken 10 pinnar upp på Spurs. (Förutsatt att vi slår dem dvs.)

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 15 mar - 2:36

Mafisen skrev:
Bikinipop skrev:Kommer att missa matchen på grund av jobb...

Missar också. Dömning.  Smile 

Det blir utvisning för er båda.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf lör 15 mar - 15:09

Jag skippar kompisgänget och ser den hemma själv med lite kaffe.

Agger Skrtel känns bra för min del.

Ser hellre Cou på bänk och Allen inne. Kan bytas i halvlek annars.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Niklas J sön 16 mar - 7:42

Alltså, tagga nu då.

Med tanke på att Chelski tappade pinnar igår så har vi ett sådant jävla slagläge.

Tror på vinst, hoppas på minst kryss, kommer inte gråta vid förlust, typ.

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 sön 16 mar - 8:27

Arrrgh! Matchnerver, don't have them!
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mafisen sön 16 mar - 9:12

Jag kommer bara kunna följa på Live Score Addicts, men jag är ett knippe nerver redan ändå.

Hoppas man kommer försöka hålla sig vaken till MOTD ikväll, för att få se hur vi knep tre sköna poäng, men jag tror United är taggade som Finland i hockey när de möter Sverige och vi blir poänglösa.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Apanpapan sön 16 mar - 16:27

LFC mycket bättre, vi vann rättvist och Rafael skulle ha blivit utvisad det lilla äckliga kräket! Tack för mig, hej.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av fotpall sön 16 mar - 17:00

HA HA HA!!!!!

Kunde inte brytt mig mindre om Sturridges filmning. Det är fan mot United. Synd att han inte filmade till sig några till straffar.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Rackse sön 16 mar - 17:20

fotpall skrev:HA  HA       HA!!!!!

Kunde inte brytt mig mindre om Sturridges filmning. Det är fan mot United. Synd att han inte filmade till sig några till straffar.
Kunde inte sagt det bättre själv. Och för att vara helt ärlig så hade jag inte klagat om det nu hade varit mot tex Bournemouth i FA cupen eller någon annan turnering så länge det hade gått Liverpools väg. Sen kan man prata om den synen är så moralisk /etisk rätt. Hur som haver så är det en otroligt skön känsla att slå United på deras egna hemmaplan, i en match där man är bättre på varje position och där det inte är något snack om vilket lag som var bäst.

Nu ska jag bara njuta och förhoppningsvis lyckas Tottenham plocka en poäng nu emot Arsenal (står 1-0 just nu till Arsenal).

Ha det gött!

Rackse
Rackse

Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 13-09-16

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger sön 16 mar - 17:21

Så djävulskt stolt! Det här är inte det Liverpool jag växt upp med, om man säger så... Vi åker till Old Trafford och tar tag i den här matchen egentligen från minut ett, och håller Uniteds (på pappret) vassa offensiv väldigt tyst, samt att vi lyckas peta in tre bollar. Herregud. Jag har varit medvetet tyst i snacket om en eventuell ligavinst, men jag känner att det är dags att revidera det. Vi är på riktigt, och det känns som att vi mycket väl kan ta hem hela förbannade skiten.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet