TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

5 posters

Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Cliffhanger fre 21 mar - 9:40

Känner mig ruskigt nervös inför den här matchen. Ett rent bedrövligt Cardiff som har svårt överallt på banan (förutom målvaktsposten där Marshall varit stark) mot ett lag som möjligtvis är hetast i hela fotbollseuropa. Upplagt för katastrof.

Samma elva som sist, väl? Den enda möjliga förändringen jag ser är möjligtvis Cou in istället för Allen, men det vore orättvist mot den sistnämnde då han var väldigt stark mot United understundom. Skönt att vi återigen kommer komma till spel med en stark bänk (precis som senast), då det självfallet ger oss möjlighet att förändra saker och ting om det skulle se ut som piss.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Philip Rolf fre 21 mar - 10:46

Cliffhanger skrev:Ett rent bedrövligt Cardiff som har svårt överallt på banan (förutom målvaktsposten där Marshall varit stark) mot ett lag som möjligtvis är hetast i hela fotbollseuropa. Upplagt för katastrof.

Ja wow, väntat på denna för länge tyvärr.. Men tror inte att den kommer i helgen. Jag tror på fullaste allvar på en kross.

Suarez är sugen, Sturridge vill inte vara sämre. Sterling kommer göra 2. :)
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Bikinipop lör 22 mar - 12:14

Håller med, det luktar bedrövlighet lång väg. Det har gått lite för bra ett tag. Tror iofs att vi står starkare i sådana här matcher än tidigare och att vi faktiskt skall kunna reda ut det, men jag blir samtidigt inte förvånad om Bellamy avgör i 89:e.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Philip Rolf mån 24 mar - 10:48

Ja, vi båda hade rätt. Hur det sen gick till på korpenvis är bara kul.. Riktigt dålig första halvlek. Vet inte vad som gjordes i halvlek men det hjälpte..

Pappa sa något intressant, och det var att man faktiskt överbelastade Flanno mer än vanligt, att Allen hjälpte till räckte inte.

Vinner vi mot S'land är vi ett poäng bakom.

Första gången på länge kommer jag hålla på Scums mot City.

Fan vad roligt år vi har..

FRÅGA, Skulle Suarez passat Sterling bara för att Sterling inte ska se ut som en idiot efter sin löpning, Sterling tyckte nog de hahha..
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av fotpall mån 24 mar - 11:39

Mot Arsenal (väl?) så hade Sterling ett gyllene läge att passa Aspas (?) men gick för hattrick istället, vilket misslyckades. Karma Smile

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Mattis-8 mån 24 mar - 13:48

Missade tyvärr matchen då jag var på visingsö och spelade match själv. Gräspremiär faktiskt!
Av sammandragen att döma så ser det dock ut som en mycket välförtjänt seger, dock med lite nya frågetecken för vårt försvarsspel och framförallt då i backlinjen. Viktigast dock, vi har passerat trettiostrecket i årets premier league och är på riktigt med i titelracet. För all del är vi inga favoriter men vi har det faktiskt i egna händer. Vinner vi resten (långskott såklart) så tar vi faktiskt hem ligan om inte jag har räknat fel.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Mattis-8 mån 24 mar - 13:49

ah, City måste tappa en match ser jag. Nåväl, med är vi även om andra som sagt får stå som favoriter.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Cliffhanger mån 24 mar - 17:24

Har inte suttit vid en dator på bra många dagar nu. Men när jag såg matchen kände jag mig märkligt lugn, till och med när Cardiff gjorde 2-1. Det kändes verkligen som att vi hade kontroll, med det var nog bara i mitt huvud. Det är konstigt att följa laget nuförtiden, allt känns så satans stabilt och bra på alla sätt (förutom vårt försvar).
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Mattis-8 tis 25 mar - 10:19

Vad jag avundas dig Cliff. Jag går fortfarande in i matcherna med Murphy-devisen "allt som kan gå åt helvete går åt helvete" ringande i skallen.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Cliffhanger tis 25 mar - 12:40

Haha, jag känner självfallet igen det där! Men jag tror jag blivit bättre på att tygla min oro lite mer i takt med att vi blivit ett allt stabilare och allmänt bättre fotbollslag. Med det sagt så dyker det ofta, ofta, ofta fortfarande upp negativa tankar under matcherna. Som mot Arsenal till exempel. När dom reducerade till 5-1 så började jag titta på klockan och tänkte att det finns fortfarande tid för dom att göra fyra mål till... Eller som det faktum att jag inte slappnade av under United-matchen förutom typ när det bara var övertid kvar, för "nu kan väl inte ens det där jävla laget vända på steken".

Mot Cardiff så upplevde jag dock inte samma grej riktigt. Jag tyckte som sagt det kändes kolugnt hela tiden, trots att vi spelade som en påse skit under första halvtimmen ungefär. Det kan nog ha något att göra med våra fenomenala strikers som genom pur briljans kan rädda vilken match som helst.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av fotpall tis 25 mar - 15:11

Att vi spelar bra ger bara motsatt effekt för mig. "Inte en chans att vi vinner nu IGEN. Vi har ju redan vunnit 5 i rad."

Kan inte förstå hur du var lugn mot Cardiff heller.

Slappna av kan jag aldrig göra heller. Klockan kan stå på 86 och vi leder med 3-0. Ändå tänker man "Bara dom inte får en snabb boll nu för då blir det fan nervöst. Då klappar dom ihop"

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Mattis-8 tis 25 mar - 21:55

imorgon får vi stryk och så är det med det.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Philip Rolf ons 26 mar - 11:30

Haha, jag är exakt likdadan som

"Klockan kan stå på 86 och vi leder med 3-0. Ändå tänker man "Bara dom inte får en snabb boll nu för då blir det fan nervöst. Då klappar dom ihop"

Hahaha, förutom mot möjligtvis United, för där fanns inget annat än vinst. Hade t o m en -1 hcp som satt.

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00. Empty Sv: Cardiff City FC - Liverpool FC, 22/3, 16:00.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet