TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

4 posters

Gå ner

Hur många mål gör Markovic?

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap50%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap50%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 50% 
[ 1 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_lcap0%DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totalt antal röster : 2
Tillbaka
 
 

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av fotpall tis 23 sep - 13:55

vaFAN! Har blivit bombarderad med plugg och helt lyckats glömma att det är match ikväll. Vilken härlig känsla!

Markovic, Lallana, Enrique, Lucas, Toure ligger väl bra till för att få speltid kan jag tänka mig? Och så Lambert såklart, som Rodgers bekräftat.
Resultatet är jag dock lite rädd för. Kan dock hoppas att det verkligen lossnar framåt när det kanske är lite mindre press på spelarnas axlar. Bakåt blir det nog samma gamla vanliga hönsgård som vanligt. Min magkänsla säger tyvärr förlust med 2-1...

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av Rackse tis 23 sep - 17:34

Är väl en liknande situation för mig. Mycket att plugga på nu inför tentan så vetefan om jag kommer titta på hela matchen, kommer nog bli så att jag håller ett öga på den från ipaden. Tippar dock på en 2-1 seger med Lambert och Markovic som målgörare.
Rackse
Rackse

Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 13-09-16

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av Cliffhanger ons 24 sep - 8:37

Säger bara Jordan Rossiter! Som jag har väntat på hans debut i a-lagssammanhang. Nu ska jag väl inte påstå att han gick in och dominerade på något sätt, men sjukt att en 17-åring kan gå in på Anfield i första matchen för laget i hans hjärta och prestera en såpass lugn och fin fotboll. Ett råämne som med Brendans flinka fingrar kan utvecklas till en diamant. Tror och hoppas att det blir mycket mer speltid i a-lagssammanhang för honom den här säsongen.

Williams (hur många Jordans kan ett lag egentligen ha...?) gjorde också en mycket fin debut. Lugn och fin och stor och resolut. Finns något väldigt fint i att Brendan väljer att släppa fram en spelare som flyger lite under radarn i U18/U21-sammahang. Det rimliga hade väl varit att låta någon av "stjärnorna" i nämnda lag få lite speltid (Sinclair, Ojo, Kent, Brannagan, Wilson, Jones, Yesil) men då väljer vår tränare att plocka med en spelare som sällan eller aldrig drar till sig dom större rubrikerna. Sen kan det ju ha något att göra med att Williams är central mittfältare och där har vi brist i a-laget för stunden, men den faktorn kan vi tala tyst om just idag...

I övrigt finns det väl inte så mycket att säga om matchen. Krampaktigt och stelt understundom, precis som det varit under hela förbannade upptakten. Tycker Enrique - om vi bortser från idiotin vid deras första kvittering - och Lallana förtjänar högst betyg. Den sistnämnda har en fantastisk förmåga att stå för fina aktioner med bollen på små ytor. Dock behöver han fan i mig bli bättre på att värdera lägena när han ska dribbla och när han ska släppa bollen enkelt. Slet mitt hår flertalet gånger igår när han vände ut-och-in på sig själv.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av fotpall ons 24 sep - 19:16

Cliffhanger skrev:hur många Jordans kan ett lag egentligen ha...?

Jordan Henderson, Jordan Rossiter, Jordon (DET RÄKNAS!!!) Ibe, Jordan Williams, Jordan Lussey,

va FAAAN?!?! Satt och letade Jordans i u21 när jag stöter på den här killen:
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Menar dom på fullaste allvar att han är född 1997? Dom har inte råkat vända på dom två sista siffrorna?

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av fotpall ons 24 sep - 19:22

Håller med Cliffan om typ allt förresten. Tycker dock att Lucas ska få ett omnämnande också. Fantastiskt härlig inställning från minut ett och hela vägen genom alla 5000 straffsparkar. Dessutom spelade han bra också. Tyckte det kändes som att Lucas var kapten även fast han inte hade bindeln.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av Cliffhanger ons 24 sep - 19:38

Hahaha, Roberts ser då fan inte ut att vara född -97! Jämför med Rossiter liksom. Den pojken ser ju inte äldre ut än 12, och då är han också född -97.

Ja, glömde Lucas! Tycker det syntes att han trivdes igår. Om han ska spela så ska han spela i "Gerrard-rollen", för där gör han trots allt mycket nytta (om vi bortser från dom tillfällen där han kort beskrivet kör över motståndarna bakifrån). När han får en högre utgångsposition så märks det mycket tydligt hur pass mycket snabbhet som försvunnit i och med knäskadorna. Ska även tilläggas att jag i det närmaste tycker det är skandalöst att han inte fick bära bindeln igår. Jag förstår Rodgers tanke med att låta Rickie vara kapten från start, men det är inte argument nog för att förbise en trotjänare och kämpe som Lucas i rangen. Lucas ska, i min bok, vara tredjealternativ som kapten när Stevie och Hendo inte är med.

Lambert är för övrigt ett eget kapitel. Var rent ut sagt sorgligt att se honom igår. Det var inte många rätt från hans huvud eller fötter, och visst lider man extra med honom med tanke på hans historia som local lad och så vidare. Känns som han är i desperat behov av att få näta.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av Mafisen lör 27 sep - 8:09

Lite "kul" att läsa kommentarerna på twitter om spelet som föranleder deras straff. Det skylldes och skreks på Toure och Mignolet, men knappt ett ord andades om Sterling, som verkligen är den som målet ska hängas på.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough Empty Sv: DET ÄR JU MATCH IDAG!!! Liverpool - Middlesbrough

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet