TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay

3 posters

Gå ner

Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay Empty Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay

Inlägg av Mafisen lör 27 sep - 8:21

Är ni fyllda med självförtroende? Så icke jag.

Två lag som verkligen inte levt upp till den standard de satte förra säsongen. Således en viktig match för båda. Antingen kan denna match kickstarta säsongen eller så blir hålet ännu lite djupare.

Jag hoppas att vi kan få börja se lite av förra årets Liverpool, med hög press, massor av löpningar och chanser. Men med ett stablit försvar.

Just presspelet tycker jag har varit riktigt dåligt. Vad beror det på? Att vi inte är på fysisk toppnivå? Förra säsongen var det uttalat så att man lagt upp träningen för att vara på toppnivå runt jul när de andra började bli trötta, men det gäller ju att vi hänger med hyfsat dit fram. JAg tycker vi sett trötta och fantasilösa ut så här långt, bortsett från Tottenham.

Formation så. Rodgers kommentarer att vi inte har personalen att spela diamanten, leder mig att tro att det kommer bli 4-3-3 idag. Möjligen 4-2-3-1, men det vill jag personligen inte se. Nån chans till 3-5-2? Nja, knappast då Sturridge max återfinns på bänken. 4-3-3 för mig.

Idag vill jag att vi löper mest, visat mest vilja, då kommer kvaliteten att skina igenom.

Mitt tips är dock 2-2.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay Empty Sv: Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay

Inlägg av Rackse lör 27 sep - 10:49

Liverpool XI: Mignolet, Manquillo, Moreno, Lovren, Skrtel, Gerrard, Henderson, Markovic, Lallana, Sterling, Balotelli.

Substitutes: Jones, Enrique, Toure, Lucas, Coutinho, Suso, Lambert.

Everton starting XI v #LFC: Howard, Hibbert, Baines, Jagielka, Stones, Barry, McCarthy, Besic, Mirallas, Naismith, Lukaku

Subs: Joel, Gibson, Eto'o, McGeady, Browning, Osman, Alcaraz
Rackse
Rackse

Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 13-09-16

Till överst på sidan Gå ner

Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay Empty Sv: Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay

Inlägg av Philip Rolf mån 29 sep - 11:40

Jag är nöjd, resultatet är skit men det vet alla, håll i detta till Basel nu då.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay Empty Sv: Merseyside derby - lördag 27/9 13:45 - Viasat Fotboll/HD/Viaplay

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet