TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

John Henry tar till orda

+11
Bikinipop
Flightcrank
Cliffhanger
Daniel N'Grogg (D.23)
A-Field
mattyb
Mafisen
Synthpoparen
Bill Shankly is Legend
Röda Stjärnan
Busen B
15 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Apanpapan ons 15 maj - 14:43

1) Jag tror inte på honom som startspelare bredvid Agger kanske som fjärde val om Skrtel och Coates försvinner. Agger Ny Kelly Wisdom.

2) En ny mittback som går före Skrtel, Coates, Kelly och Wisdom måste vara prio ett. Upp till en 20 miljoner pund skulle jag kunna splasha på det.

3) Beroende på vilka som försvinner i backlinjen gör att chansen för Wisdom att få spela matcher ökar vilket kan vara positivt det har jag inget emot. Akademispelare bör få chansen det håller jag med om.

4) Tycker inte att Wisdom är något speciellt på huvudet samt ledaregenskaper har jag nog missat? Ett visst lugn har han dock. Kanske för att han verkar lite seg i rörelserna?

5) Högerytter av klass och eventuellt en backup till Lucas ser jag som prio två

6) Jag håller med dig om att Liverpool bör värva två eventuellt tre spelare och inte mer. Dessa herrar får gärna kosta.

7) Jag är en rätt så duktig kock.

Cool Vet inte om detta gjorde dig klokare.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Mattis-8 ons 15 maj - 14:59

1) Håller med, var sak har sin tid. Wisdom får gärna vänta lite men i längden tror jag på honom. En MB som kan gå in i elvan är även min prio ett.
2) Jepps.
3) Här är vi rörande överens.
4) Här är vi nog inte lika överens, värderar väl helt enkelt killen olika. Jag tror verkligen att han har något att erbjuda. Han är ju för all del inte färdig ännu men jag tycker att Wisdom ser ut att vara väldigt allround. Bra fötter och bra på huvudet. Men för att vara säker måste man ju få se killen som MB i a-laget lite mer.
5) Inte mig emot, helst vill jag ha en spelare där som kan pressa hårt och bidra defensivt mer än de alternativ vi har. Downing bör vara en måstock här snarare än typ Assaidi.
6) Exakt.
7) Hobby-chef eller är du i svängen?

Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Apanpapan ons 15 maj - 15:23

7) Hobby men lagar man mat 7 dagar i veckan till tre kräsna barn samt att man försöker variera så lär man sig ett och annat.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Mattis-8 ons 15 maj - 15:43

Du det kan jag verkligen tänka mig. Smile
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Cliffhanger ons 15 maj - 16:41

Punkt åtta: Jävligt imponerande att förvandla en carbonara till köttbullar med mos Cool.

Mina two cents om Wisdom är att jag tror han kan bli bra, både som högerback och mittback. Men ska man se på det krasst så är det nog som mittback han kan komma att göra mest nytta. Han är helt enkelt lite för seg ur startblocken för att jag ska vara trygg när han lirar högerback.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

John Henry tar till orda - Sida 3 Empty Sv: John Henry tar till orda

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet