TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

+3
Apanpapan
Philip Rolf
Mafisen
7 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 1 apr - 20:21

Tycker gårdagens match visade på karaktär, men jag tycker även den visar på att vi har en riktigt lång väg att vandra...
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Cliffhanger tis 2 apr - 8:54

Mafisen skrev:Blir alltid lite extra glad när Henderson gör mål. Smile

Du är inte ensam om det! Spelare som har haft det tufft tidigare vinner alltid extra sympatier i min bok.

Kollade på Hendo-highlightsen som BSiL länkade ovan och jag måste nog revidera min åsikt om hans insats i första. Tyckte inte han kom upp i någon högre standard där och då, men nu inser jag ju att han gjorde ett stort jobb. Den där djupledspassningen till Coutinho går inte av för hackor. Storstilad insats, through and through.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Apanpapan tis 2 apr - 15:27

Lugn och säker med bollen många brytningar bra passningar han växer och växer, det blir något för Allen och eventuellt Shelvey att bita i.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Bill Shankly is Legend tis 2 apr - 18:30

Cliffhanger skrev:

Du är inte ensam om det! Spelare som har haft det tufft tidigare vinner alltid extra sympatier i min bok.


Och att han blir så jävla glad. Känns äkta. Minns att han blev lika glad över sitt första mål 2010 också. Härligt att fortfarande har samma engagemang och vilja.

Han ser ut att ha lagt ett par timmar extra på gymmet också!
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Philip Rolf ons 3 apr - 15:05

Cou har bra magi ja, men som så många andra också sagt så faller han bort rätt mycket under vissa peridoer, undrar vad han gör då Razz.

Ska kolla highlights när jag inte är på jobb, blev sugen på BSiLs klipp.

Steven räddar matchen, men om Suarez passar står det nog 1-3,
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream. - Sida 2 Empty Sv: Aston Villa- Liverpool Football Club - 31/3 14:30 - Bojkotta Viasat och kör stream.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet