TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Liverpool - QPR --- Farewell Carra

+5
Cliffhanger
Philip Rolf
Apanpapan
Mattis-8
Bill Shankly is Legend
9 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av jägarn sön 19 maj - 15:07

Funkar bra för mig, jag ger dock upp. Tittar på upplösningen i PL och laddar ner matchen i efterhand.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Cliffhanger sön 19 maj - 16:23

Jag tror jag precis dog litegrann. Tänk om det där skottet hade gått in. Så typiskt att Carra visar att han faktiskt kan skjuta i sin sista match...

Hatten av för Ibe! Jättefin debut, verkligen. Det bådar väldigt gott att han kan gå in i PL och spela på en såpass hög nivå redan från början.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Mattis-8 sön 19 maj - 17:01

Fattar ni att vi aldrig mer får se honom på planen igen. Aldrig. Jag går och lägger mig.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av jägarn sön 19 maj - 17:06

Mattis-8 skrev:Fattar ni att vi aldrig mer får se honom på planen igen. Aldrig. Jag går och lägger mig.

Självklart är det tråkigt samtidigt som Carragher lägger av vid rätt tidpunkt. Jag har stöttat Liverpool länge och vårt stora problem tidigare varit att Liverpool valt att spela vissa tidigare stöttespelare alldeles för länge.

Nu vet jag inte vad Carragher kommer göra i skysports (!) men jag är tämligen övertygad att #23 är tillbaka på Anfield inom en snar framtid.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Philip Rolf mån 20 maj - 9:40

Vilket. jävla. skott.

Vilken. jävla. löpning. sen. pass. till. Reina.

DIN JÄVLA KUNG !
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Bill Shankly is Legend mån 20 maj - 17:46

fotpall skrev:Haha nä fotbollströja är inte min grej. Fick intrycket av att dom var trötta på turister i allmänhet bara. Dock så är jag väldigt anonym av mig men det var inte helt ovanligt att se vrålande skandinaver i fotbollströja runt omkring på gatorna och då börjar jag skämmas för dom osv osv. Gäller väl egentligen inte bara i Liverpool utan överallt runtom i världen där det kryllar av svenskar som gör sitt bästa för att visa att dom är på semester.

Var i Edinburgh och Dublin i samma veva. Känns som trevligare städer båda två.

Ah okay. Skandinaver känns ändå som relativt behärskade turister. Iallafall jämfört med mer högljudda kulturer som amerikaner och spanjorer. Dublin kändes för mig som världens tråkigaste stad, Däremot gillade jag Belfast och Liverpool var riktigt fint, trevligt och charmigt. Whatever floats your boat. Smile
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Apanpapan mån 20 maj - 17:59

Bra match, bra drag och ett fint avslut på karriären.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Cliffhanger mån 20 maj - 18:03

YNWA lät lite annorlunda igår under slutdelen av matchen tyckte jag. Lite mer vördnadsfull på något sätt. Var det något du tänkte på när den kördes, Apan? Jag kan ju ha hört helt åt helvete fel, men det var intrycket jag fick från soffan iallafall.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av jägarn mån 20 maj - 19:28

Finns två underbara youtube-klipp med Carra:

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Det är så legender skapas.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av fotpall mån 20 maj - 19:34

YNWA på slutet kändes så märklig och härlig på samma gång. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det var men det kändes så himla tyst i övrigt plus att den nog var en tonart eller två lägre än låten innan match, så det blev liksom mer sång än vrål.

Att det samtidigt inte gällde något alls på planen medförde att det inte blev några som helst reaktioner på spelet utan sången bara flöt på och det kändes bara knepigt att det pågick en match samtidigt.

Var inte där alltså, men så upplevde jag det från soffan.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av fotpall mån 20 maj - 19:42

Bill Shankly is Legend skrev:

Ah okay. Skandinaver känns ändå som relativt behärskade turister. Iallafall jämfört med mer högljudda kulturer som amerikaner och spanjorer. Dublin kändes för mig som världens tråkigaste stad, Däremot gillade jag Belfast och Liverpool var riktigt fint, trevligt och charmigt. Whatever floats your boat. :)

Att Dublin är tråkigt kan säkert stämma, men jag hade fantastiskt tur och råkade glida in i bästa tänkbara umgänge.

Vet inte om jag håller med om att svenskar är så behärskade... Har precis varit runt i Asien i fyra månader ungefär och (iaf i de sydöstra delarna..) är det svenskarna som står för svinerierna när britterna inte orkar mer.

Nåväl, detta är väl fel tråd för den här diskussionen..

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool - QPR --- Farewell Carra - Sida 2 Empty Sv: Liverpool - QPR --- Farewell Carra

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet