TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

5 posters

Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Cliffhanger fre 29 nov - 13:10

Upp i sadeln igen! Hur ställer vi upp på söndag? Personligen tror jag att elvan blir i stort sett densamma som mot våra blå bröder, med skillnaden att Allen hamnar på bänken och Studge kliver in från start.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av mattyb fre 29 nov - 15:14

Viktigt med tre poäng hursomhelst, då flera av de andra "topplagen" möts och tar poäng av varandra. Vi behöver alla poäng vi kan få fram till de två bortamatcherna mot City och Chelsea där det kan bli noll poäng med lite otur.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av jägarn fre 29 nov - 17:18

Cliffhanger skrev:Upp i sadeln igen! Hur ställer vi upp på söndag? Personligen tror jag att elvan blir i stort sett densamma som mot våra blå bröder, med skillnaden att Allen hamnar på bänken och Studge kliver in från start.
Kan nog stämma, enda frågetecknen är väl ändå mittbackarna. Jag tror att Sakho kommer in istället för Agger, enligt Rodgers så har Skrtel varit en av de bästa mittbackarna i ligan så här långt (jag skriver inte under på det) så det är tveksamt att han petas.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Apanpapan sön 1 dec - 6:05

Med tanke på resultaten igår så är det jävligt viktigt att vi vinner idag.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Cliffhanger sön 1 dec - 15:54

Jag är helt tom och apatisk. När vi brister i det allra mest basala nämligen VILJAN att sparka boll så blir det såhär. Det syntes fan efter fem minuter att det här skulle bli en pissig eftermiddag. Skämmes, varenda jävel. Jag vill se en rejäl reaktion från Bucks sida här, för såhär får det inte se ut när man representerar LFC.

Och Skrtel... Första målet säger jag inget om (ren otur) men det andra han styrde in är fan komiskt. Så bedrövligt svagt agerat att man inte tror det är sant. Bollen hade gått två meter utanför och det fanns inte en käft nedanför honom. Skrämmande.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av jägarn sön 1 dec - 16:03


Mignolet: Inget att göra på målen.
Johnson: Helt värdelös, sämst på planen. Vad gör han vid 2-1? Kommer aldrig med i offensiven.

Skrtel/Toure: Springer mest in i varandra, ingen kommunikation alls mellan sig. Är Skrtel bästa mittbacken för Liverpool eller för motståndarna?

Flanno: En nödlösning med stort N.

Gerrard: Snygg frispark, annars rätt osynlig.
Henderson: Tar inte de offensiva löpningar som behövs.
Lucas: Tappar stort vid 1-0. Hela mittfältet får Livermore och Huddelstone att se ut som Xavi/Alonso.

Sterling: Får bollen felvänd och ser iskalla ut.
Moses: Ser nonchalant ut.
Suarez: Ser inte spelsugen ut.

Rodgers: Väntar med bytena och kör sina obligatoriska 2 byten, som vanligt. Kommer att prata om spelarnas "karaktär" och hur "bra det ser ut på träningarna". Valde helt fel mittbackar och inte alls hittat rätt, 6 insläppta mål på de senast 2 matcherna.

Jag är så less, så sur, arg och förbannad.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av fotpall sön 1 dec - 16:05

Kan inte finnas något lag i dom 500 bästa ligorna som har sämre vilja och inställning än Liverpool.
Återkommer en annan dag när jag inte känner att vi ska skicka varenda spelare till andra klubbar.

Dessutom börjar det bli oroväckande längesen vi gjorde spelmål.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Cliffhanger sön 1 dec - 16:24

fotpall skrev:Återkommer en annan dag när jag inte känner att vi ska skicka varenda spelare till andra klubbar.
Jag känner fan exakt likadant. I detta nu är ingen av dom vatten värd. Jag hoppas dom får svårt att sova inatt, det är dom förtjänta av.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Cliffhanger sön 1 dec - 16:30

En sak är iallafall säker och det är Glen fan inte ska vara kvar om han inte kapar sin fantasilön rejält. Han kan inte springa runt och lalla som han gjort dom senaste matcherna och samtidigt lyfta en lön som är i paritet med Phillip Lahms.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30. Empty Sv: Hull TIGERS - Liverpool FC, söndag 1/12, 14:30.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet