TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

+4
fotpall
Daniel N'Grogg (D.23)
Cliffhanger
Apanpapan
8 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av jägarn sön 20 apr - 18:20

Varför är det ingen som skriver när vi vinner en onödigt jämn match?

Jag har umgåtts med familjen och släkten hos syster i Nyköping hela helgen, till saken är att det endast är jag som är fotbollsintresserad. De tycker jag är ytterst konstig när jag gått runt och mumlat saker som "målskillnad är bra men inte lika bra som Citys" och "City har två hängmatcher men de måste faktiskt vinnas"... Wink 

Det är sällan jag varit så nervös och orolig mellan matchen men oväntat lugn under matcher, det är som att jag tror att det hela tiden kommer att lösa sig och detta skrämmer mig Smile 
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Mafisen sön 20 apr - 20:05

Fy sjutton vilken jobbig match. Jag hade fasen bröstsmärtor mot slutet. Norwich spelade verkligen med desperation i andra halvlek. Tycker att båda deras mål är undvikbara, speciellt det första då. Kändes som de kom i våg på våg, men jag kan ändå inte komma på att de skapade särskilt många chanser. Kanske hade vi mer kontroll än nerverna ville medge.



Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Philip Rolf mån 21 apr - 10:57

Philip Rolf skrev:
Cliffhanger skrev:

Min elva (förutsatt att Studge inte är tillgänglig):
Mignolet
Johnson, Skrtel, Sakho, Flanno
Stevie
Allen, Lucas
Sterling, Suarez, Cou.

Blir det inte denna blir jag extremt förvånad.

Tror på en bra första halvlek med mer träning på att stänga andra vilket borde vara lättare med Allen, Lucas och Gerrard inställda på detta.

Suarez målar väl om något i denna.

11 mål SJÄLV mot dessa på 4 matcher tror jag.


Spot on Phille!
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av fotpall ons 23 apr - 8:23

När man ser Chelsea grisa till sig 0-0 borta på Atletico sådär så känns det genast jobbigare. Dom gör väl likadant mot oss och då skulle det inte förvåna mig om dom lyckas snubbla in en boll framåt också.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Philip Rolf ons 23 apr - 9:48

Nejnej, med vårt spel hade vi haft 0 inlägg och 26 straffar. Sist vi mötte dom så var dom ju bollhållare.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Cliffhanger ons 23 apr - 20:32

Missade matchen pga Danmarksresa. Följde den via text-tv och kan ju säga att sista kvarten var lite halvjobbig... Har förstått att vi inte gjorde någon jätteinsats men det känns faktiskt rätt skitsamma i nuläget.

Onwards, upwards!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Sön 20/4 13:00 	Norwich - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL - Sida 2 Empty Sv: Sön 20/4 13:00 Norwich - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet