TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

FM tråden!

3 posters

Gå ner

FM tråden! Empty FM tråden!

Inlägg av APZ lör 14 jul - 15:22

Eftersom vi älskar liverpool och de flesta verkar gilla fotboll generellt, tycker jag nog att en FM tråd på forumet är nödvändig Very Happy

Kan väl börja lite generellt. Började egentligen med USM98, sen Cm och sen när det blev omgjort till FM så har man suttit där.

Personligen så HATAR jag att spela med Liverpool. Har en förmåga att bry mig alldeles för hårt och bli nästan lika förbannad som under riktiga matcher. Och senaste 2 har jag haft fruktansvärt svårt att få några riktigt bra resultat med LFC dessutom. Har slackat lite denna årgången dock, men hunnit med en del säsonger. Längsta har dock blivit 5 säsonger med milan.

Well, inte kört så mycket de senaste månaderna men beslutade i natt att jag skulle starta en. Så börjat köra med Deportivo i spanska andra ligan. Får se hur det går, vanligen brukar jag bli lite uttråkad av spanska ligan men att ta upp Deportivo kanske kan vara intressant.
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

FM tråden! Empty Sv: FM tråden!

Inlägg av Philip Rolf lör 14 jul - 16:37

Aint playin that.

Tävlat inom CS, men spelar bara MW3-PC nu.

Så jag kommer inte hänga här, men kul för er andra Smile
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

FM tråden! Empty Sv: FM tråden!

Inlägg av Mafisen lör 14 jul - 19:51

Spelade förr, men jag blev jämst så sne när jag förlorade att jag alltid började om.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

FM tråden! Empty Sv: FM tråden!

Inlägg av APZ lör 14 jul - 20:48

Känner igen det. Därför har jag kommit på att det bästa är att spela ett lag som man inte vet något om. Bästa att gp efter tröjorna eller typ kolla om stadion går att växa i.

Så Bristol Rovers har det blivit bla^^
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

FM tråden! Empty Sv: FM tråden!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet