TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Theo Walcott | The Newbury Express

+11
jägarn
Bill Shankly is Legend
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
APZ
A-Field
IzzyDizzy
Flightcrank
Lark
Mafisen
PiTeRaQ
15 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Mafisen sön 30 sep - 19:03

Kommer han som bosman, skulle det rent ekonomiskt funka att betala honom 100k/vecka.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av jägarn sön 30 sep - 19:12

Mafisen skrev:Kommer han som bosman, skulle det rent ekonomiskt funka att betala honom 100k/vecka.

Dock så tror jag inte att Arsenal kommer att vänta så länge, han skriver på ett nytt kontrakt eller blir såld i Januari.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Synthpoparen sön 30 sep - 19:54

Skulle Walcott ansluta som en ren ersättare till Downing eller Cole har jag inget att säga om signingen, men skall han in vill jag att en av de ovan nämnda skall ut i samma veva.

Vid ett köp bör han dock inte kosta mer än 10 miljoner pund med tanke på kontraktslängden och lönen bör enligt mig inte överskrida 80k / vecka. Kan man få honom för de pengarna är det en vettig signing, även om jag fortfarande nog hellre ser en spelartyp som inte nödvändigtvis är lika snabb, men som gärna är lite mer finurlig och trixig med boll.

Sedan måste man kanske också fundera på om en ytter är rätta valet att gå efter? Jag kanske hade förordat en bättre striker istället och placerat Suarez på en kant eftersom den nyssnämnde rätt ofta har svårt med sin effektivitet.

Avslutningsvis; Räkna inte bort Borini, hans löpningar är en fröjd att skåda!

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Philip Rolf sön 30 sep - 20:04

Nej tack, vi har Sterling, Assaidi, Downing, Suso, Suarez, Borini, kanske Carroll, Cole osv.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Mafisen sön 30 sep - 21:11

Philip Rolf skrev:Nej tack, vi har Sterling, Assaidi, Downing, Suso, Suarez, Borini, kanske Carroll, Cole osv.

Suso can´t hack it.

*runs for cover*
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Cliffhanger sön 30 sep - 21:22

Mafisen skrev:
Philip Rolf skrev:Nej tack, vi har Sterling, Assaidi, Downing, Suso, Suarez, Borini, kanske Carroll, Cole osv.

Suso can´t hack it.

*runs for cover*

Oh, you'd better run! Snart kommer herr Rolf med högaffel och fackla.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av IzzyDizzy mån 1 okt - 16:09

Suarez på kant VAR jag en förespråkare för, men ångrat mig efter att ha sett Rodgers spelsystem i LFC. Suarez på kant - nej tack.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Mafisen mån 1 okt - 17:43

IzzyDizzy skrev:Suarez på kant VAR jag en förespråkare för, men ångrat mig efter att ha sett Rodgers spelsystem i LFC. Suarez på kant - nej tack.

Jag håller med. Ville länge se honom på kanten med Borini i mitten, men den åsikten har jag inte längre.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av jägarn mån 1 okt - 18:14

Var det efter att han gjort 3 mål i en match?

Det viktigaste är att Rodgers ser alternativ om det fungerar och provar sig fram, de 3 anfallaren har spelat ytterst begränsat tillsammans och att testa olika möjligheter ser jag som en självklarhet.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av IzzyDizzy mån 1 okt - 19:05

Nopp, faktiskt inte. Problematiken som uppstår i min hjärna nu är att jag inte tycker att Borini håller ute på kant.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Bikinipop ons 10 okt - 14:55

Hade inte sällt mig blyg till en värvning av Walcott. Tycker att han har blivit underskattad efter att ha kommit ur sin stora svacka.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av PiTeRaQ fre 16 nov - 18:51

Det här ryktet försvinner bara inte... Hmm
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Philip Rolf lör 17 nov - 14:42

Om Ars släpper honom är det på grund av interna problem, inte pga hans spelande. Han är ung, och han är jävligt bra när han spelar i normal mental prestation.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 12 dec - 8:51

Vi kan nog glömma Theo nu.... :/ Enligt aftonbladet (sportbladet) så kommer han lämna i Januari och United lägger sig i jakten på honom.

Säger aftonbladet det så måste det ju vara så. Lås tråden! ;-)
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Synthpoparen ons 12 dec - 9:41

Om Walcott kan tänka sig att spela för oss för 85k i veckan är det bara att erbjuda det kontraktet med en gång. Kan inte se att vi skulle kunna få in en bättre och eller mer lämplig spelare i januari för de pengar det handlar om här.

Bort med Downing så blir vår lönebudget dessutom ungefär densamma som förut.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av PiTeRaQ fre 14 dec - 21:16

Om vi lika intresserade av Walcott som Utd så har vi nog en större chans. Visst har dom ett bättre lag men inte fan blir han garanterad speltid där som han blir hos oss! Eller är jag ute och cyklar?
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Theo Walcott | The Newbury Express - Sida 2 Empty Sv: Theo Walcott | The Newbury Express

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet