TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Europa League

+4
Philip Rolf
IzzyDizzy
Bikinipop
fotpall
8 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Europa League - Sida 2 Empty Sv: Europa League

Inlägg av Mattis-8 lör 18 maj - 9:12

AB reffar till the sun... kan man ha större anledning att var källkritiskt? Never mind hoppas ni ursäktar länken för en rätt charmig historia från en liten förrädare ur de egna leden. Smile
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Europa League - Sida 2 Empty Sv: Europa League

Inlägg av Bikinipop lör 18 maj - 10:17

Philip Rolf skrev:Han svarar, och det är bra, men han skriver så sjukt diplomatiskt att han inte kan få kritik av någon fastän han borde ha det. Bara rubriken är helt sinnessjuk. Aja, han är en klubbhora (aftonbladet) som säljer ut sig.


Men koll på fotboll har han iofs. Hade jag också med hans lön.

Nja, handlar mycket om journalistisk frihet också. Hade han fått lika mycket frihet och liknande betalt på en annan tidning, vilken det nu skulle vara. skulle han säkerligen gått dit.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Europa League - Sida 2 Empty Sv: Europa League

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 19 maj - 9:42

fotpall skrev:Shaqiri känns väl ändå som en mycket bättre spelare än Salah? Salah känns ganska oslipad tycker jag. Har dock inte sett honom särskilt mycket men han ger mig lite Assaidi-vibbar. Skulle förvåna mig om vi ser honom utvecklas till en storspelare.

Jag vill tillägga att jag inte har någon grund för dessa påståenden men jag bryr mig inte.

Det är givetvis subjektivt, men om det fullbordade din takeover måste det känts vettigt med det bidraget. Wink

Återigen så säger jag så här angående Assaidi-vibbarna, det är två helt olika spelare. Om man ser Assaidi så tar han sig an sina motståndare genom att dribbla mot dom medan Salah är mer av en give and go spelare. Kvaliteter som vi saknar i truppen.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Europa League - Sida 2 Empty Sv: Europa League

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet