W Brom - Liverpool
+11
fotpall
Bill Shankly is Legend
Busen B
Bikinipop
Synthpoparen
Mafisen
Röda Stjärnan
Cliffhanger
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Apanpapan
15 posters
Sida 2 av 3
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sv: W Brom - Liverpool
Bikinipop skrev:Mafisen, någon spekulation om Pep?
Varför är inte Billy härinne förresten? Nivån är ju inte TBR-låg och det hade varit intressant att läsa något mer än Twitterinlägg från honom.
Läst om en del spekulationer, allt från familjeskäl till att han sagt upp sig i besvikelse över utebliven befordran.
BSIL: Japp, tog elvan ur huvudet, vi såg samma elva och det ska givetvis vara Wilson ist för Coates!
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Iofs är jag för att ge unga spelare chansen, men denna Wilson är jag väldigt tveksam till alltså.
Har sett han i ett par matcher och han har inte imponerat alls. Trodde faktiskt han skulle slöppas mer eller mindre gratis av oss inför denna säsong.
Bara hoppas att han motbevisar mig, men vad jag sett hittills är detta inget PL-material, inte ens som reserv.
Har sett han i ett par matcher och han har inte imponerat alls. Trodde faktiskt han skulle slöppas mer eller mindre gratis av oss inför denna säsong.
Bara hoppas att han motbevisar mig, men vad jag sett hittills är detta inget PL-material, inte ens som reserv.
Synthpoparen- Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18
Svårt att se vad vi ska kunna spela istället. Coates och Skrtel lär ju bilda mittbackspar i helgen, och med Agger skadad så är det väl egentligen Wilson som blir femteval? Visst kan man argumentera för att Wisdom kan spela där, men i min mening så är han bättre lämpad som ytterback eftersom att han ofta blir ivrig och stötbryter som mittback, blivit överspelad flera gånger i U21...
Möjligtvis om Sama ligger på en nivå över Wilson? Men frågar du mig är de väl ungefär på samma nivå och det kanske kan vara bra för att stimulera Wilson till att träna på. Han har ändå varit i klubben i två säsonger och kämpat på bakom kulisserna...
Möjligtvis om Sama ligger på en nivå över Wilson? Men frågar du mig är de väl ungefär på samma nivå och det kanske kan vara bra för att stimulera Wilson till att träna på. Han har ändå varit i klubben i två säsonger och kämpat på bakom kulisserna...
Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om Wilson. Tycker egentligen aldrig han har spelat bra när han visat upp sig i a-laget. Men visst, idag är det skitsamma hur det går så han kan gärna få spela, iallafall om det innebär att Coates vilas tills lördag.
The Reds team in full is: Jones, Robinson, Coates, Carragher, Wisdom, Henderson, Sahin, Downing, Pacheco, Assaidi, Yesil. Subs: Gulacsi, Sama, Suso, Sterling, Wilson, Sinclair, Coady
Haha, medelåldern på bänken är inte att leka med!
Haha, medelåldern på bänken är inte att leka med!
Fin elva. Undrar om Rosenberg startar för WBA.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Kan inte förstå att folk på allvar har förordat Jones före Reina.
Wooooow kunde fan varit 3-0 efter 7 minuter..
fotpall- Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02
Två starka ingripande av målvakterna. Fan inte ens allsvensk klass på de ingripanden, men bra för oss att Sahin får näta.
Senast ändrad av Busen B den ons 26 sep - 19:19, ändrad totalt 1 gång
Busen B- Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 48
Äntligen lite tur.
Skönt att Foster har vett nog att bjuda tillbaka iallafall .
Angående Jones så säger jag återigen att han duger som trea i en klubb av vår dignitet, inte mer.
Angående Jones så säger jag återigen att han duger som trea i en klubb av vår dignitet, inte mer.
Busen B skrev:Två starka ingripande av målvakterna. Fan inte ens allsvensk klass på de ingranden, men bra för oss att Sahin får näta.
Fosterställning efter det senaste ingripandet.
HahahaBikinipop skrev:
Fosterställning efter det senaste ingripandet.
Hatar hatar hatar hatar HATAR det här. Hade Yesil ramlat hade det kanske varit rött kort. Inkompetenta domare ååååh. En mycket stor del av filmandet är fan domarnas fel.
fotpall- Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02
fotpall skrev:Hatar hatar hatar hatar HATAR det här. Hade Yesil ramlat hade det kanske varit rött kort. Inkompetenta domaridioter.
Ja, och Mulumbu undkommer rött kort trots att den där jävla satsningen hade kunnat kapa benet på Hendo. Alltså, jag kräver inga underverk men lite konsekvens vore ju trevligt (med helgens situation i färskt minne).
Som den engelske kommentatorn sa: "Liverpool has been penalised all season for going down too easy and now the are penalised for not going down."
Med SAF vid sidan av planen hade det förmodligen renderat i ett gult på WBA spelaren.
Med SAF vid sidan av planen hade det förmodligen renderat i ett gult på WBA spelaren.
Hade Unitedspelare åkt på den smällen Henderson fick där hade det varit rött direkt och jag kan lova att Yesil fått frispark och minst ett gult kort med sig.
Synthpoparen- Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18
Riktigt snyggt! Roffe är nog nöjd nu.
Härligt! Stundtals mycket bra spel, även fast jag fortfarande inte är nöjd med att vi inte lyckas göra mål trots att vi äger matcherna.
Fruktansvärt jävla coolt att ställa upp med det laget + byten och vinna.
Kommer med längre analys sen.
Kommer med längre analys sen.
Går vi en ljus framtid till mötes? Sahin var ju klass rakt igenom idag!
Röda Stjärnan- Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09
För övrigt, jag måste få det sagt. Fy fan vad jag absolut inte tycker om Jonas Olsson. Uhhh...
Vet att Min vän IzzyDizzy kommer hacka på mig, men usch vilken limiterad och överskattad fotbollsspelare. Framför allt hans idioti på planen som retar mig!
Vet att Min vän IzzyDizzy kommer hacka på mig, men usch vilken limiterad och överskattad fotbollsspelare. Framför allt hans idioti på planen som retar mig!
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» West brom albions- Liverpool FC
» Liverpool - Chelskiiooio 17:00
» Liverpool FC - Reading FC, 20/10 16:00
» 16/03-13 PL Southampton - Liverpool FC
» Stoke - Liverpool 26/12 20:45
» Liverpool - Chelskiiooio 17:00
» Liverpool FC - Reading FC, 20/10 16:00