TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

FA (Fucking Apes)

+9
Mafisen
jägarn
fotpall
Bikinipop
Bill Shankly is Legend
Philip Rolf
Apanpapan
Röda Stjärnan
Cliffhanger
13 posters

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty FA (Fucking Apes)

Inlägg av Cliffhanger tor 18 okt - 19:08

En tråd för oss att spy skit över ett av världens mest inkompetenta och idiotiska fotbollsförbund.

Jag börjar. David Gill har tydligen blivit utnämnd till "vice chairman". Det verkar som att det där uppropet vi skrev under hade stor verkan... Hur fan tänker dom när dom ger en man som omöjligen kan vara fri från klubbsympatier ännu mer makt?!

Fucking jävla Apes är vad dom är.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Röda Stjärnan tor 18 okt - 19:37

Jaadu. Inte heller är Engelsmän rasistiska eller korrupta till skillnad från Sydamerikaner, Italienare, Spanjorer etc. Man undrar verkligen när det ska komma fram och någonting görs åt skiten. Det går för övrigt undan med målkameror.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Apanpapan fre 19 okt - 5:34

Hans uppgift är att mörka allt "scumt" som fergie har haft för sig under de senaste 10 åren.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Philip Rolf mån 22 okt - 12:38

Helt sinnessjukt. Någon stor profil måste ju ha ifrågasatt detta?
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 27 okt - 13:02

Att ett så pass inkompetent organ ska ha så mycket makt och inflytande är helt bisarrt.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bikinipop sön 28 okt - 17:31

David Gill-effekten som syns på domarinsatserna i dag?
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av fotpall sön 28 okt - 17:42

Det är så jävla illa att jag är förundrad över att Chelseafansen ens håller sig på läktaren.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bikinipop sön 28 okt - 17:51

Helt sjukt. Själv har man slagit sönder ett skrivbord och en sopkvast. Hela den här Premier League helgen har varit sjuk. Just nu känner jag mig äcklad och färdig, men jag vet att jag kommer sitta här nästa helg och hoppas på det bästa.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av jägarn sön 28 okt - 18:37

Bikinipop skrev:Helt sjukt. Själv har man slagit sönder ett skrivbord och en sopkvast. Hela den här Premier League helgen har varit sjuk. Just nu känner jag mig äcklad och färdig, men jag vet att jag kommer sitta här nästa helg och hoppas på det bästa.

Jag ska stå på the Kop och skrika ut min frustration när Suarez bli misshandlade av Coloccini med ett brännbollsträ medan domaren (vem det är spelare ingen roll) väljer att blunda eller ge gult kort till Suarez.

Samtidigt går domarbasen Riley ut i the S*N och berättar att Rodgers med flera ska sluta gnälla och att vi inte blir missgynnade på något sätt.

Jävla patrask.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Cliffhanger sön 28 okt - 18:48

Rutten liga, och jag förstår din frustration Bikini. Själv tror jag att jag skrämde hela kvarteret när jag såg att Uniteds mål kom från en solklar offsideposition.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Apanpapan sön 28 okt - 19:16

Fergie har mutat domaren i 10 år.När han är död så kommer det fram och manure förlorar 7 ligatitlar sanna mina ord.


Senast ändrad av Apanpapan den sön 28 okt - 19:46, ändrad totalt 1 gång
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Apanpapan sön 28 okt - 19:46

"Chelsea came back but we managed to beat them in the end. We showed tremendous spirit." - Mark Clattenburg
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bill Shankly is Legend sön 28 okt - 20:24

fotpall skrev:Det är så jävla illa att jag är förundrad över att Chelseafansen ens håller sig på läktaren.

Tänkte precis samma sak.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Mafisen sön 28 okt - 22:04

Hur länge orkar man? Ligan styrs av ett genomruttet organ och då kan det inte gå på nåt annat sätt än åt helvete.

Många, många fans håller på att bli desillussionerade och det är sorgligt.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Röda Stjärnan sön 28 okt - 22:33

Idag kände jag att jag allvarligt funderar på att sluta följa denna liga. Vad alla än må säga är denna öliga jävligt korrupt och jag orkar inte följa den längre när det är så uppenbart men ingenting görs. Skulle vilja höra Rileys försvar till Cölattenburgs insats? Det går tt göra misstag men inte alltid åt ett håll. Funderar allvarligt på att börja följa Serie A som åtminstone försöker göra någonting åt sina problem och kan erkänna öppet att de har problem. Självklart kommer jag följa resultaten men detta har gått alldeles för långt! Är fruktansvärt besviken och frustrerad. Hur mycket ska ske innan någonting händer?????

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Röda Stjärnan sön 28 okt - 22:57

Nu har jag dessutom läst att Webb dömer United - Chelsea i ligacupen samt matchen United - Ars på OT. Kom igen för i helvete! Stämmer detta?

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bikinipop sön 28 okt - 23:01

Såhär går det när man kollar matcherna utan öl...

För att gå tillbaka till ämnet är det inget annat än en jävla skam. Jag tror på riktigt att Borell och övriga konspirationsteoretiker har något på gång när han säger att uppgjorda matcher och skit finns överallt, men att det bara är i Italien som det är öppet.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Philip Rolf mån 29 okt - 0:02

Jag finner inga ord, bara tomhet och huvudvärk, god natt.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av ZuperDP mån 29 okt - 18:18

Cirkusen i full gång igen, här ska det minsann utredas om Clattenburg verkligen kan ha sagt "Spanish twat" till Mata

Det är så skitnödigt så man baxnar, FA håller ju på att gräva både sin egen och Premier Leagues grav, det har fullständigt slagit slint nånstans..

ZuperDP

Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Philip Rolf mån 29 okt - 23:17

Ja FA kan väl inte utstå för mycket? EHEHEHE
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Busen B tis 30 okt - 9:31

Jag satt och skrev ett långt inlägg om hela denna fars, men sket i att posta det, det hade tagit upp en hel sida.
det jag kan konstatera är att det krävs en indoktrinering en mass för att inte se hur hårt drabbade vi har varit av FA bara det senaste året.

Suarezgate (och Terrygate), Hillsboroughskandalen och sedan alla skandalösa domarinsatser för att nämna några.

Men sandslottet kommer rämna och i framtiden tror jag också att det kommer fram att United haft handen i syltburken med Gill i spetsen. För det säger sig självt att man inte kan sitta på två stolar där det konstant är en intressekonflikt mellan en organisation och ens arbetsgivare - vem är du mest lojal mot? Den "konspirationen" kan jag se fast att jag inte har foliehatten på mig.
Det mest underhållande är att höra alla förklaringar av sk neutrala kommentatorer efter CFC-United där de på fullaste allvar försöker hävda att domaren gjorde rätt som gav kort till Ivanovic och Torres fast det var snarlika situationer.

När det gäller Evertonmatchen såg jag precis Gerrard uttala sig om Evertons andra mål och att vi skulle ha inkastet, jag reagerade också på det då men ingen inne på TBR sa något så jag trodde jag hade fel. men nu visar det sig att det också var en domarmiss - assisterande vinkar för liverpoolinkast men huvuddomaren går in och ändrar (felaktigt) till Evertons favör.

Nu blev det mycket ändå, men jag blir så jävla förbannad för att FA håller på att förstöra mitt intresse för engelsk fotboll.
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Cliffhanger ons 24 apr - 14:07

10 matcher. 10 jävla matcher. Jag finner inga ord för det här. Hycklande jävla kräk är vad FA-clownerna är.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Bikinipop ons 24 apr - 14:33

FA-logik: Medvetet förstöra en spelares karriär=fem matchers avstängning
Bita en spelare när domaren ser det=varning
-----> Bita en spelare när domaren inte ser det=10 matchers avstängning...
Visa Svara Radera Favoritmarkera Mer
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 24 apr - 14:49

8 matcher är det grabbar, de andra två har han fått för 10 gula kort. Poängen är fortfarande densamma att det är hyckleri!

Jag tänker bara statuera exempel och inte lägga in några värderingar i denna dom då jag är så besviken på Suarez uppträdande. Cred till Ivanovic i alla fall, som inte gjort någon stor grej av det.

"Din jävla negerfitta" - John Terry (finns bevis för) -> 4 matchers avstängning.

"Varför svarting? ... Svarting, svarting, svarting, svarting, svarting, svarting, svarting" - Luis Suarez, enligt Evra (inget bevis alls och Suarez motsäger sig detta men erkänner att han sagt "Varför svarting?" efter att Evra förolämpat Luis) -> 7 matchers avstängning.

Defoe fick ingenting för exakt samma sak. För flera år sedan förvisso, men finns det ingenting som heter prejudikat inom FA? Tydligen inte det... Det här med "legalitetsprincipen" som finns inskriven i den svenska lagen verkar inte finnas hos Englands fotbolls assosiation.

(Legalitetsprincipen - alla är lika inför lag.. Vilket man kan debattera om, se ex Albornozfallet)

Undrar vad Evras straff blir för att ha provocerat Suarez efter matchen mot A.Villa. Jag menar, Suarez fick ju sju matcher för att försökt provocera fram en utvisning... Visst var det lite roligt, men eftersom hela jävla FA är ett hyckleri och en buns av slipsar och hattar som alltid ska förhålla sig politiskt korrekt måste väl det ses som ett övertramp? Speciellt med tanke på deras historia.

Just saying!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 24 apr - 15:19

Hahah för övrigt så har ju TBR blivit ett mentalsjukhus. Sälja Suarez för att han har svikit klubben?! Och nu har Mafisen hamnat i en diskussion igen med någon som ska sätta sig upp mot moddarna. Att du orkar säger jag...

Hade man inte varit så förbannat PK i sin skrift på det där forumet hade man ju bett 90 % dra åt helvete.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

FA (Fucking Apes) Empty Sv: FA (Fucking Apes)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet