TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Martin Kelly

5 posters

Gå ner

Martin Kelly Empty Martin Kelly

Inlägg av IzzyDizzy lör 9 feb - 12:59

Kort efter beskedet att Carragher lägger av efter säsongen dyker det strax upp att Kelly skriver på ett långtidskontrakt med klubben. Är det ett medvetet drag, indirekt visa att Kelly är Carraghers naturliga ersättare? Är hans framtid som ytter- eller mittback? Diskutera allt kring Kelly, en spelare jag gillar något extra!
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av Apanpapan lör 9 feb - 14:23

Kelly den nya Carra?
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av jägarn lör 9 feb - 20:34

Jag trode inte han skulle få ett nytt kontrakt. Han och Wisdom kommer att tävla framöver att vara förstaval på bänken, eventuellt ta en startplats bredvid Agger (förmodlingen). Tveksamt om Skrtel kommer att vara kvar nästa år, tror han lämna för en hyfsad peng så att det kan fokuserars på andra positioner.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av IzzyDizzy lör 9 feb - 22:18

Jag själv hoppas att han blir en startspelare till nästa säsong. Med Johnson självskriven till höger så är det nog mittbacken som Rodgers vill ha honom som. Om så är fallet är min förhoppning att han ges chansen där på allvar. Dags att ge honom riktigt förtroende.

Men med hans skadehistorik borde Rodgers leta efter minst ett alternativ till i och med att Carragher slutar och Skrtel nog försvinner i sommar. Kelly och Agger i ett mittlås betyder väl en tio matcher tillsammans.

Men fan vad jag hoppas på Kelly. Nästa stora grej. Klasser bättre än Flanagan och Wisdom, tycker jag.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 11 feb - 12:08

Jag ser iofs hellre Wisdom som mittback än Kelly och att Kelly fortsätter älga på högerkanten i konkurrens med Glen.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av IzzyDizzy fre 26 jul - 19:54

Av bilder att döma har han levt på gymmet under ett halvår. Mao bygga för en central position i försvaret? Med det längre kontraktet påskrivet bevisar iaf Rodgers Kelly ska det tros på.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av Philip Rolf lör 27 jul - 8:31

Han är EXTREMT krampig nu. Han är väldigt omtyckt, verkar vara mogen, och har inte gjort bort sig många ggr. Kan absolut ha honom i mitten om vi säljer Skrtel, samt när Skrtel eller Toure måste vila.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Martin Kelly Empty Sv: Martin Kelly

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet