TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

+7
TedMoberg
Bill Shankly is Legend
Synthpoparen
Mafisen
Daniel N'Grogg (D.23)
Cliffhanger
Apanpapan
11 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av jägarn tor 14 feb - 19:48

Cliffhanger skrev:
Mafisen skrev:Hur ska detta problem lösas???
Inte en jävla aning. Vi har många problem, men frågan är om inte det här är det största. Det sjuka är ju att vi straffas för våra individuella misstag nästan varenda gång.

Samtidigt så är det dessa man minns, tänk på Zenits mittback misstag i första halvlek, ger bort ett friläge till Suarez.

Jag har egentligen ingen förklaring till de indviduella misstagen, de ska på något sätt sitta i huvudet hur man ska göra när man får bollen, Liverpool-spelarna måste känna vart motståndarna är och även vart medspelarna är.

Sedan måste spelarna börja agera istället för att reagera, det är tidvis för mycket bolltittande ibland.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 14 feb - 19:53

En kompis anmärkte på Suarez insats (med all rätt antar jag?) efter dagens match. Själv hade jag träning sådär lagom så jag slapp se matchen.

Svarade så här och jag tycker vissa (ganska många) Liverpool-fans borde tänka om angående att hoppa på laget och se vad vi faktiskt har till förfogande:

"hörde att han var kass idag, men han ska spela som winger och int toppforward. Sturridge saknas så jävla mycket i det här laget. Tror Coutinho kan erbjuda en annan dimension också. Kolla vad vi ställer på benen liksom... Allen (ur form), Hendo (kungen), Gerrard (sliten med tanke på 90 i måndags), Downing (inte direkt ett supernamn), Sterling (bra talang, men inte där ännu) bakom Suarez. Klart man får pisk mot ett lag fullt med etablerade ryska landslagsspelare kryddade med Hulk (stjärna i Brasiliens landslag) och Aksel Witsel (stabil defensiv mittfältare i det framtida superlandslaget i Belgien). Vissa fans behöver komma ner på jorden och ta det för vad det är..."
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av Synthpoparen tor 14 feb - 21:50

Detta lag är fortfarand eunder uppbyggnad och kommer ha sin ups and downs svårare än så är det inte.

Dessutom är inte vår trupp direkt superstark just nu.

Det som suger är dock alla våra indviduella misstag, dessa måste bort helt enkelt. UNdrar för övrigt om misstagen har att göra med Rodgers vilja att alltid spela sig ur olika situationer? Ibland skall man helt enkelt göra det enkla och bara dunka bort bollen.

Dock när spelarna väl har vant sig kommer säkerligen misstagen att sjunka betydligt.

Den stora kritken jag vill lämna mot Rodgers i denna match var att vi ställde upp utan bollvinnande CM och detta funkar självfalet inte. Det har vi sett gång på gång och det trodde jag han hade lärt sig vid det här laget.

Sedan är vi tyvärr återigen sjukt ineffektiva framåt men det är en annan historia....

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av Cliffhanger fre 15 feb - 11:35

jägarn skrev:Samtidigt så är det dessa man minns, tänk på Zenits mittback misstag i första halvlek, ger bort ett friläge till Suarez.
Jo, det är klart. Men jag anser ändå att våra motståndare har en onaturlig förmåga att konvertera dom misstag vi gör till mål, medan när motståndarna gör misstag så lyckas inte vi konvertera.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av TedMoberg fre 15 feb - 18:19

Värdelöst att säsongen i och med gårdagen e över...
Trist att för typ femte säsongen i rad få tänka:
" nästa säsong tar vi top fyra"
Kalla mig pessimisst, men det e såhär jag känner...o jag får känslan av att jag kommer ha samma känsla vid den här tidpunkten nästa år!

TedMoberg

Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 13-01-24
Ålder : 29
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av Bikinipop lör 16 feb - 15:02

Om man trodde på topp fyra innan säsongen drog igång så lever man i en drömvärld...
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus  - Sida 2 Empty Sv: Zenit - Liverpool kl 18 Tv4 Sport extra plus

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet