TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa?

3 posters

Gå ner

Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa? Empty Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa?

Inlägg av Philip Rolf tor 3 maj - 19:14

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

]Hatar aftonbladet, men denna går bra.

Min ordning är lite sådär men jag tycker typ.

Coates
Crouch
Ben Arfa
Cisse
Van Persie
Suarez

nått sånt, tror jag. Jag tycker man räknar efter skill, och Cisse trodde ju inte själv på sitt mål, medans en mittback som gör en halvbizza i nättaket är sjukt skillat.
Sen Crouch vet om att den kan gå in. Ben Arfas mål är världsklass men inte med hans speed, då händer det ibland. Van Persies är bara jävligt rutinerat och snyggt. Suarez mål är egentligen inte supersvårt, men ja, rätt snyggt.

Vad tycker ni? Kanske ska köra egen topp3 bara?

Coates
Crouch
Cisse/Ben Arfa
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa? Empty Sv: Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa?

Inlägg av Cliffhanger tor 3 maj - 19:34

Nja, jag tycker att målet som Cissé gjorde igår är snyggast hittills under säsongen. Såna där mål gör man bara inte, det är nästan så att jag aldrig har sett något liknande. Men tvåa är nog fan Coates, träffen han fick på den overhead-kicken är inte att leka med. Plus att han är mittback, precis som du säger. Och på en hedervärd tredjeplats kommer Ben Arfa, just för att det gick så oerhört snabbt från det att han fick bollen tills den hamnade i nätet.

Det är inget fel på de andra tre strutarna heller, men jag håller de jag nämnde högst.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa? Empty Sv: Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa?

Inlägg av fotpall tor 3 maj - 19:45

Att Cissé är etta är det inget snack om för mig. Helt sanslöst mål. Ben Arfa och Crouch får bli delad trea då. Suarez mål är mer roligt än snyggt och Coates är för mycket mitt i mål. RvPs är väl också snyggt men det når inte topp 3.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa? Empty Sv: Är jag färgad som tycker att det är fel ordning på dessa?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet