TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ashley Williams

+2
Cliffhanger
Apanpapan
6 posters

Gå ner

Ashley Williams Empty Ashley Williams

Inlägg av Apanpapan tis 5 mar - 15:18

Dessa rykten blossar upp igen och jag säga att jag inte är imponerad. Skulle hellre se Shawcross i såfall om vi ska leta i England.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Cliffhanger tis 5 mar - 16:32

Jag vill inte riktigt ha hit honom, men jag börjar vänja mig vid tanken om han bär rött efter sommaren. Tror det blir han och De Vrij eller Lovren som kommer in på mittbackssidan. Coates lämnar på lån och Carra pensionerar sig.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av mattyb ons 6 mar - 10:03

Var det inte Williams som avskydde Suarez?
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Cliffhanger ons 6 mar - 10:26

Jo, fast det verkar som att det var en medial uppförstoring. Han hyllade tydligen Suarez rätt rejält i sin biografi också.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av mattyb ons 6 mar - 11:02

Cliffhanger skrev:Jo, fast det verkar som att det var en medial uppförstoring. Han hyllade tydligen Suarez rätt rejält i sin biografi också.

Aha, ja då är han välkommen! Smile

Jag har rätt dålig koll på honom om jag ska vara ärlig.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Cliffhanger ons 6 mar - 11:23

Enligt mig så är han en spelare som spelar mycket på vilja och med hjärta. Han är relativt bitig och grov, så han har många fördelar när det gäller det fysiska spelet. Dessutom är han rätt bra på skallen. Inte Sami-bra, men ändå helt okej. Och sist men inte minst så är han en hyfsad passningsspelare (vilket man ju mer eller mindre måste vara om man ska spela i ett Rodgers-lag).

Som synes så är nyckelorden "hyfsad" och "okej". Just därför vet jag inte riktigt om han är rätt spelare att satsa på. Det finns liksom inga spetsegenskaper som egentligen sticker ut. Jag ifrågasätter dessutom hur pass mycket bättre han egentligen kan bli, jag är tveksam till att han kan utvecklas särskilt mycket mer. Och han lär inte bli särskilt billig heller. Men om Buck känner att han kan komma in och staga upp vårt försvar så får man väl lita på det omdömet.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 6 mar - 16:30

Hm jag är negativ till denna värvning. Jag tycker inte Joe Allen är dålig eller har lite potential, tvärtom är jag en av dom som tokhyllat denna värvning just för att han fått spelet att ticka. Men det som stör mig är priset på 15 miljoner pund (om det stämmer).

Swansea spelar korten mot Rodgers för att kräma ut så mycket som möjligt och de vet hur han funkar.

Jag utvecklar detta senare, for now, I need to go! Cheers!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 7 mar - 12:28

Med detta tror jag att vi kommer få gå långt över hans exakta marknadspris, dels eftersom att Swansea säkerligen inte vill sälja och dels eftersom de vet att Rodgers värderar honom högt.

Att vi till slut mötte deras pris på Allen som de höll i stenhårt förra sommaren (enligt rykten) gör att de har ett bra läge i det mentala spelet innan han blir klar i sådana fall. Det finns liknande spelartyper ute i Europa som jag tycker vi ska leta efter istället för att betala 10 miljoner pund för honom (som det säkert kommer bli).
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Synthpoparen sön 10 mar - 9:10

Måste säga att jag oxå ställer mig tveksam till en värvning av Williams.

Killen ålder talar emot tillsammans med det faktum att han är ordinarie i Swansea vilket gör att priset kommer skjuta i höjden något enormt.

Shawcross hade antagligen gjort mer nytta, MEN även ha blir ohyggligt dyr med tanke på att han har kontrakt med Stoke. Sedan kan man ju alltid diskutera om vi verkligen vill ha en "united-spelare" i vårt lag.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av IzzyDizzy sön 10 mar - 12:22

Nej tack.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Ashley Williams Empty Sv: Ashley Williams

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet