TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Simon Mignolet #22

3 posters

Gå ner

Simon Mignolet #22 Empty Simon Mignolet #22

Inlägg av jägarn tor 27 jun - 20:13

Har tittat på Sunderland alldeles för lite för att göra en rättvis bedömning av våran nya målvakt men det var ruskigt intressant att läsa detta på den officiella hemsida:

Arguably the best in the Premier League. In his three years at Sunderland Mignolet constantly improved, and last season he was superb, almost making gravity-defying saves on a weekly basis. He was the one consistent performer in a struggling side and still managed 11 clean sheets, despite Sunderland finishing fourth bottom. It was a genuine surprise that Mignolet's fellow professionals voted David De Gea into the PFA Team of the Year ahead of him.

He's a bright guy, speaks five languages and is studying a masters after completing a degree in political science while at Sunderland. He's also humble. He still drives the same Audi as when he first joined Sunderland three years ago.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Simon Mignolet #22 Empty Sv: Simon Mignolet #22

Inlägg av Mafisen fre 28 jun - 5:41

Jag gillar honom skarpt. Jag slår på mitt bröst lite och påstår mig ha lite öga för bra målvakter, så jag är mycket positiv.

Har skrivit tidigare att det enda jag oroar mig för är hur han klarar tyngden i tröjan. Men efter att ha läst lite om honom så tror jag han har rätt mentalitet för att klara det.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Simon Mignolet #22 Empty Sv: Simon Mignolet #22

Inlägg av Philip Rolf fre 28 jun - 9:54

Oj, de såg ju bra ut. Jag gillar hans utseende haha, ser ut va va bra byggd. Just nu hoppas jag att vi släpper in honom före Reina till en början. Det känns som en bättre taktik än att låta Reina spela tills fuck up.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Simon Mignolet #22 Empty Sv: Simon Mignolet #22

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet