TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Das envelope

5 posters

Gå ner

Das envelope Empty Das envelope

Inlägg av IzzyDizzy fre 26 jul - 20:06

Alla som såg "Being: Liverpool" vet vad jag menar när jag skriver om de välkända kuverten som Rodgers visade upp i höstas. Säsongen tog slut för ett tag sen, men jag har helt enkelt inte orkat skapa den här tråden innan och gör det därför nu istället. Ingen skada skedd.

Vad jag vill är att vi/ni spekulerar i vilka spelare som efter förra säsongen kunde hittas på Rodgers vita papperslappar. Då menar jag inte att ni ska skriva de spelare ni hatar och gärna hade sett lämna klubben ikväll, men istället de som enligt RODGERS inte höll måttet helt enkelt och inte uppfyllde hans krav på respektive spelare. Inga egna listor alltså på hatobjekt. Logiskt tänkande nu.

Eller förresten; om vi/ni kör egna listor så ha gärna med det klart och tydligt och motivera gärna den hatiska åsikten.

Nu kör vi så det ryker. Vill ha allas tankar!
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Philip Rolf lör 27 jul - 7:56

Vill du ha ett par namn av mig som inte skulle hålla måttet förra säsongen?
Sen ett par med dom som skulle glänsa förra?

Eller snackar vi kommande år?
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av IzzyDizzy lör 27 jul - 8:52

Nej förra, bara det att tråden skapats väldigt sent. Rodgers visade ju tre kuvert som skulle innehålla namn efter säsongen på de spelare som han tyckte inte höll måttet den gångna säsongen. Vår uppgift är att spekulera i vilka som hamnade där efter förra säsongen.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Cliffhanger lör 27 jul - 13:25

Jag har funderat över dom kuverten och jag har kommit fram till att jag tror att det var fejk. Jag tror helt enkelt inte att det fanns några namn uppskrivna utan att det handlade om någon form av motivationshöjare.

Men om vi ponerar att det fanns namn där så tror jag att Joe Cole var ett av namnen. Utöver honom så tror jag möjligtvis att Pepe och Glen fanns där.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Philip Rolf lör 27 jul - 14:37

Jay fanns isåfall med, Sen Joe garanterat.. Sist vet jag inte.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av IzzyDizzy lör 27 jul - 15:25

Cliffhanger skrev:Jag har funderat över dom kuverten och jag har kommit fram till att jag tror att det var fejk. Jag tror helt enkelt inte att det fanns några namn uppskrivna utan att det handlade om någon form av motivationshöjare.
Lite så det gick i mina tankebanor också, speciellt igår när jag satt och skapade tråden.

Men som du säger, om det var på riktigt tror jag att han hade skrivit ner Assaidi, Skrtel och Cole (hade glömt honom helt innan inläggen före mitt)
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av IzzyDizzy lör 27 jul - 15:28

Cliffhanger skrev:

Men om vi ponerar att det fanns namn där så tror jag att Joe Cole var ett av namnen. Utöver honom så tror jag möjligtvis att Pepe och Glen fanns där.
De (Pep, Johnson) hade jag haft med i mina egna kuvert, men tveksam på om Rodgers skrev ner Johnson i och med att han fick offra och byta kant och gjorde utan klagomål. Lite samma med Downing som mot egen vilja flyttade ner till vänsterback.

IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Cliffhanger lör 27 jul - 16:02

Downing hade jag glömt! Hade nog kunnat vara en kandidat. Man får ju även tänka på att Adam var kvar i truppen när det här gick av stapeln, så där har vi ytterligare ett alternativ.

Roffe//

Jay? Det har jag faktiskt svårt att se. Man vet liksom vad man får av Jay: hårt jobb och begränsat passningsspel. Det finns liksom inget som man kan bli besviken på där, Buck visste nog från dag ett var han hade Jay Smile.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Bikinipop lör 27 jul - 16:52

Tror Henderson var ett av namnen om det nu var något nedplitat. Ryktades ju om att Hendo skulle bort, plus att Rodgers till en början verkade prioritera Allen och/eller Shelvey på mittfältet.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Apanpapan lör 27 jul - 19:21

Joe Cole, Martin Skrtel och Jonjo Shelvey.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Das envelope Empty Sv: Das envelope

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet