TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Andre Wisdom

3 posters

Gå ner

Andre Wisdom Empty Andre Wisdom

Inlägg av PiTeRaQ fre 20 sep - 21:18

Ung snabb stark enligt många, enligt mig snabb feg och ganska lättlurad (Alibi-spelare)

Har faktiskt väldigt svårt att se han spela för Lfc på regelbunden basis överhuvudtaget om inte han skulle börja ta elefantkliv i sin utveckling..

I ärlighetens namn så får jag mest en Åh nej känsla varje gång hans namn är med i startlevan (enda spelaren jag får sådan känsla för)..

Så där varsågoda å skäll ut mig nu ! =)
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av jägarn fre 20 sep - 22:27

PiTeRaQ skrev:Ung snabb stark enligt många, enligt mig snabb feg och ganska lättlurad (Alibi-spelare)

Har faktiskt väldigt svårt att se han spela för Lfc på regelbunden basis överhuvudtaget om inte han skulle börja ta elefantkliv i sin utveckling..

I ärlighetens namn så får jag mest en Åh nej känsla varje gång hans namn är med i startlevan (enda spelaren jag får sådan känsla för)..

Så där varsågoda å skäll ut mig nu ! =)
Nja, killen är ung och har potential. Problemet är att han inte spelar på rätt position, jag vill inte se honom spela högerback å andra sidan så vill jag inte heller se Agger spela vänsterback. Om ni förstår vad jag menar.

Wisdom gjorde så att Routledge såg ut som Walcott, därefter kom Toure in och Routhledge såg ännu snabbare ut och lurade skjortan av både Toure och Henderson.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av PiTeRaQ lör 21 sep - 14:54

Där är vi inte överens !
Jag tror verkligen inte wisdom har det som krävs för att vara ordinarie i vår startelva varken nu eller om 5 år, bedömer honom inte på föregående match utan hela förra säsongen också där han som MAX täppt till sin kant! Ingen jätte i luften inget passningsgeni läser spelet högst mediokert och on top of that fegspelar.. Vår egna sidledsdanne helt enkelt!!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av jägarn lör 21 sep - 16:12

PiTeRaQ skrev:Där är vi inte överens !
Vad är vi inte överens om?
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av PiTeRaQ lör 21 sep - 21:57

Att du hänvisade till att han spelades i fel position tolkade jag som att du tror han kan göra bättre ifrån sig som MB än på HB? Eller är jag ute och cyklar ?Smile
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av jägarn sön 22 sep - 9:23

PiTeRaQ skrev:Att du hänvisade till att han spelades i fel position tolkade jag som att du tror han kan göra bättre ifrån sig som MB än på HB? Eller är jag ute och cyklar ?Smile
Nix, det har du helt rätt i. Jag vill heller inte se Henderson spela högermittfältare, Agger spela vänsterback eller exempelvis Sturridge på en ytterkant,

Skräckexemplet är för några år sedan då Crouch spelade vänstermittfältare i en mach, tror det var mot Wigan men jag är inte helt säker.

Är fortfarande av åsikten att Wisdom har potential och att hans bästa position är mittback, om han kommer att slå sig in Liverpool och bli startspelare i den mördande konkurrensen på den positionen är en helt annan fråga.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av Cliffhanger mån 21 okt - 10:01

Mer och mer snack om att Wisdom är på gång till Derby på lån. Tycker att det verkar rimligt, även om det kanske bara rör sig om någon månad. Han behöver få mycket speltid, helst på så hög nivå som möjligt. Derby är ett bra alternativ med tanke på att flytten isåfall skulle kunna göras på en gång.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Andre Wisdom Empty Sv: Andre Wisdom

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet