TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

4 posters

Gå ner

Sön 29/12 17:00 	Chelsea - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Apanpapan fre 27 dec - 17:00

Nytt toppmöte och jag tror BR kör med samma elva som mot shitty, eventuellt får Agger starta istället för en av de andra mittbackarna?
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Sön 29/12 17:00 	Chelsea - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Cliffhanger fre 27 dec - 17:25

Japp, tror också det blir samma elva. Jag ser egentligen inte varför Agger skulle få komma in då både Sakho och Skrtel var duktiga igår. Sakho hade en horribel period dock där han såg riktigt usel ut, men det var som sagt bara under en kort period.

Glen hade gärna fått stanna hemma i Liverpool, så jävla trött på honom så det inte är klokt. I nuläget har han ju tyvärr ingen direkt konkurrens så det lär inte hända.

Kommer vi upp i samma nivåer som igår så har vi stora möjligheter att få med oss tre pinnar, men jag är alltid livrädd så fort vi ska ställas mot ett Mourinho-styrt gäng.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Sön 29/12 17:00 	Chelsea - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Busen B sön 29 dec - 20:19

Fyfan. Jag har knappt sett Liverpool denna säsongen pga familj och jobb, men nu när väl tomtefan kom på besök och man har semester så tar vi 0 poäng på två matcher. Ok för att det är de två svåraste bortamatcherna för säsongen, men lite känns det som jag jinxar laget genom att se dem.

Mitt nyårslöfte blir att inte se någon match innan sommaren och sen när de lyfter bucklan är det mig ni ska tacka!  Razz  
Gott nytt år!
Busen B
Busen B

Antal inlägg : 118
Registreringsdatum : 12-05-15
Ålder : 47
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Sön 29/12 17:00 	Chelsea - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Philip Rolf tor 2 jan - 8:26

Haha, Busen B, gärna. Misstänker att du inte kollade mot Hull då?

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Sön 29/12 17:00 	Chelsea - Liverpool FC 	Viasat Fotboll/HD 	PL Empty Sv: Sön 29/12 17:00 Chelsea - Liverpool FC Viasat Fotboll/HD PL

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet