TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Resa till Liverpool - tråden

+4
Daniel N'Grogg (D.23)
Lark
APZ
Jimmy_
8 posters

Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Jimmy_ tor 5 jul - 10:59

Såg inte om det fanns någon tråd om detta så startade en!

Fixade precis biljetter till hemmamatchen mot United 23 september och kommer även åka mot Reading den 20 oktober! Yihooo! Very Happy
Jimmy_
Jimmy_

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av APZ tor 5 jul - 11:00

Grattis=)

Själv har jag aldrig haft råd att åka, och kommer inte bli denna säsong heller (pluggar).
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Lark tor 5 jul - 11:04

Jimmy: Bra ide. Har bara inplanerat att jag skall åka över och kolla på Arsenal - LFC i januari. Bor hos brorsan då. Får se vad man kan hinna med mer, förmodligen FA Cup finalen också.

APZ: Då har du något att se fram emot!

Lark

Antal inlägg : 71
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 5 jul - 15:24

Liverpool-Newcastle 3 november siktar jag på, spelledig den helgen. Undrar om någon har koll på ifall det ligger eventuella ligacup eller europa league-matcher som skulle kunna flytta den matchen?

Och fråga två: Vart kan man fixa biljetter? Har faktiskt aldrig varit på Anfield så känner mig väldigt offside på detta områd. Har alltid pluggat och har också idrotten vilket gör det svårt att få allt att funka.

Ska även bjuda med min morfar och tjejens morfar, vet att båda två skulle uppskatta det och tjejens morfar har alltid varit Liverpoolsupporter och uttryckte sig följande på midsommar (nyktert): "Jag har ju aldrig varit i Liverpool men att stå där och höra när dom sjunger Youll never walk alone får man gåshud av bara att tänka på!"
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av APZ tor 5 jul - 15:40

Europa league gruppspelet är väl inte färdigspelat då så borde inte vara något problem. De matcherna brukar ju dessutom vara på onsdagar och torsdagar. Ligacupen kan jag inte svara på. Men borde ju gå att kolla lite. Är ju dock svårt. Får ju kolla om några liga cup matcher ska spelas i närheten av PL och europa league matcher..
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Jimmy_ tor 5 jul - 15:50

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Och fråga två: Vart kan man fixa biljetter? Har faktiskt aldrig varit på Anfield så känner mig väldigt offside på detta områd. Har alltid pluggat och har också idrotten vilket gör det svårt att få allt att funka. "
Att fixa via klubben är ju ganska meckigt till många matcher även om man är medlem, framförallt att fixa flera biljetter så jag körde [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.] den här gången, dock så är ju Newcastlematchen supporterresa på den sajten och det kanske inte riktigt är vad du letar efter om du ska åka med morföräldrar Cool Annars får man väl sikta på StevePerryman i guess även om det lätt går upp lite i pris då.

Går ju även att köpa biljetterna separat och fixa hotellbokning och liknande själv, det är i många fall ett mycket bättre alternativ men man får vara lite försiktig med vilka sidor man väljer. Jag har väl hyfsad koll på en del olika sidor som man ska akta sig för. Framförallt [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.] som kan kännas lockande med lite lägre priser än många andra ibland levererar andra biljetter än de man beställt. Jag beställde t.ex. därifrån till bortasektionen på Goodison Park inför derbyt förra säsongen, 3 biljetter och jag fick två biljetter på ena Evertonsektionen och en ensam biljett till Main stand på andra sidan. Har haft beställningar som gått prickfritt också men vet att många har klagat på den sajten och det är dessutom på att de scammar en rejält vid växlingsavgifterna och det blir betydligt mycket dyrare än vad som står nämnt som pris först.

Du får helt enkelt söka runt lite och om du hittar något intressant så får du väl slänga upp det här så ska jag se om jag kan hjälpa till något Smile

GL!
Jimmy_
Jimmy_

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Flightcrank tor 5 jul - 16:02

Skulle vilja slå ett slag för [Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.], utöver Boka Liverpool.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Bill Shankly is Legend tis 31 jul - 23:41

Hej!

Var i Liverpool för första gången för några veckor sedan. Jättefin stad med trevliga människor med humor.

Kan varmt rekommendera Roscoe House. Fina rum, rent, centralt, mysigt, och väldigt prisvärt.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av timthorn tis 21 aug - 21:09

Dags att ge sig i kast med TBR Mk II.

Jag och fem kompisar åker över till Liverpool i början på November. Där ska vi se drabbningen mellan LFC-Newcastle.

Någon mer här inne som fixat biljett och ska dit?

Boka genom bokaliverpool.com, riktigt bra sida och eftersom han lånar mitt medlemskort så får man åka till förmånligt pris!

timthorn

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 12-05-03
Ålder : 39
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Philip Rolf ons 22 aug - 14:04

Ska se tottenham i Mars med pappa och en vän. Ska hänga på Melwood samtliga träningsdagar. Måste bara se hur vissa är på träningen.

Tror t ex att Henderson är en av de bättre i världen gällande träningar, även Lucas och förmodligen Allen.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Resa till Liverpool - tråden Empty Sv: Resa till Liverpool - tråden

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet