TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

West brom albions- Liverpool FC

+16
IzzyDizzy
Cliffhanger
Niklas J
ZuperDP
Apanpapan
Philip Rolf
Daniel N'Grogg (D.23)
APZ
Röda Stjärnan
mattyb
Mattis-8
Flightcrank
jägarn
Bill Shankly is Legend
Mafisen
SusoSterling
20 posters

Sida 2 av 6 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Niklas J tor 16 aug - 5:49

Annars så fungerar ju liveonlinefooty ypperligt - Såvida man har ett konto dvs Wink

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Flightcrank tor 16 aug - 7:14

ZuperDP skrev:
Flightcrank skrev:Snackade men Comhem igår och de bad mig återkomma i slutet av veckan.

Vad pratade ni om? uppsägning eller eventuell kompensation för oss övriga?

Både och, jag har dock inga planer på att säga upp även om jag säger det till dem.

Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 17 aug - 12:13

Okej, dags att börja snacka upp matchen, vad tror ni för startelva?

Reina
Glen - Martin - Daniel - José
Joe A - Lucas - Steven
Stewart - Luis - Fabio

???
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 17 aug - 12:49

Ps. för er som har bredbandsbolaget så ring deras kundservice så kan man få rabattkoder på Viaplay (gäller 10 matcher innan man måste fixa ny kod) helt gratis om man är viasat-kund hos dem. Sedan reggar man ett konto på Viaplay och anger sitt kortnummer och dyl och sedan hyr man ett Viaplay event. Lägger upp manualen (hur man går tillväga) jag fick av han på chatten här:

• 1. Logga in på Viaplay för att använda din rabattkod. Välj den match du vill se och tryck "Spela"

• 2. Därefter klickar du på "Hyr detta event"

• 3. Här behöver du logga in - skapa ett nytt konto om du inte redan är kund hos Viaplay. Du behöver fylla i betaluppgifter för att möjliggöra andra slags köp. Men kom ihåg att alltid fylla i rabattkoden när du vill titta på en ny match! Annars debiteras kortet.

• 4. Fyll i din rabattkod i den vita rutan och tryck på "inlösen". När du gjort detta skall priset uppdateras till 0:-. Tryck därefter på "Bekräfta Köp" (undvik att "Bekräfta köp" om din rabatt ej uppdaterats eftersom du då kommer att debiteras)

• 5. Nu kan du se din Premier League match helt utan kostnad

• Obs! Om du glömmer att fylla i din rabattkod, väljer att köpa ett Viaplay-paket eller göra ett annat köp än en Premier League match, så kommer ditt kontokort att debiteras. Din rabattkod är värd 10 st Premier League matcher á 129:-.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Flightcrank fre 17 aug - 13:21

Samma sak gäller för Com Hem.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av ZuperDP fre 17 aug - 15:17

Flightcrank skrev:Samma sak gäller för Com Hem.

Det gäller dock inte Telia, har precis haft en dust med dem... De hävdar att de fortfarande förhandlar med Viasat hur detta ska kompenseras.
Slutade med att jag ville avsluta mitt abbonnemang men fick till svar att uppsägningsavdelningen hade stängt affraid och jag skulle återkomma på måndag..

ZuperDP

Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Flightcrank fre 17 aug - 15:34

ZuperDP skrev:
Flightcrank skrev:Samma sak gäller för Com Hem.

Det gäller dock inte Telia, har precis haft en dust med dem... De hävdar att de fortfarande förhandlar med Viasat hur detta ska kompenseras.
Slutade med att jag ville avsluta mitt abbonnemang men fick till svar att uppsägningsavdelningen hade stängt affraid och jag skulle återkomma på måndag..
Haha, uppsägningsavdelningen?! Ja något måste dom ju hitta på Laughing
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av ZuperDP fre 17 aug - 15:49

Flightcrank skrev:
ZuperDP skrev:
Flightcrank skrev:Samma sak gäller för Com Hem.

Det gäller dock inte Telia, har precis haft en dust med dem... De hävdar att de fortfarande förhandlar med Viasat hur detta ska kompenseras.
Slutade med att jag ville avsluta mitt abbonnemang men fick till svar att uppsägningsavdelningen hade stängt affraid och jag skulle återkomma på måndag..
Haha, uppsägningsavdelningen?! Ja något måste dom ju hitta på Laughing

Precis! Får väl trösta sig med några stänkare ikväll, sen vet jag ju att det blir ett Viaplayabonnemang imorgon ändå, kan ju ffs inte fulstreama premiären! Wohoo, som man längtat, OS i all ära men nu jävlar, nu kör vi.. In i kaklet! YNWA! Very Happy

ZuperDP

Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 18 aug - 1:40

Game time bitches!

Kan inte fatta det!

Äntligen!

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av ZuperDP lör 18 aug - 7:36

Wohoo! Från Telia.se:

Kompensation för uteblivna Premier League-matcher

2012-08-17 20:43 | Kategorier: Tv

I våras genomförde Viasat en ändring i sändningarna av Premier League vilket innebar att endast en (1) direktsänd match sänds kl 16.00 på lördagarna. Förändringen genomförs av Premier League efter domslut från EU-domstolen samt brittisk domstol och detta påverkar sändningar av Premier League över hela Europa.

Våra kunder som har Viasat Fotboll och Viasatt Fotboll HD kommer som kompensation få tillgång till Viaplay. För frågor och hjälp med åtkomst (rabattkod) till Viaplay, kontakta vår kundtjänst.


ZuperDP

Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Flightcrank lör 18 aug - 9:17

Jag hoppas att laget kan visa upp ett positivt spel idag så att jag slipper bli som Pondus i gårdagens GP.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av jägarn lör 18 aug - 10:20

Öppningsmatcher blir fan värre och värre med år, är redan helt slut. Om man tittar på laget är jag tämlingen övertygad att Rodgers kommer att starta med detta lag:

----------------------Reina-----------------
Johnson----Skrtel---------Agger-----Enrique
--------------Allen---------Lucas-----------
Downing--------Gerrard-----------Borini
------------------Suarez-------------------

Känns som helt klart spännande OM de får spelet att stämma, vad sker då om spelet inte fungerar? På lång och kort sikt ser jag lagets bredd som det stora problemet. Liverpool har kompetena spelare men de bästa spelarna har en position som redan är upptagen. Firma Carragher/Coates är kompetena spelare men är ett ramstarkt par framför sig (tack Benitez). I det centrala mittfältet finns poängplockare som Adam/Shelvy och Henderson men vem tar man ut om spelet inte stämmer?

På kanterna och i anfallet finns lagets sorgebarn, vad händer om lagets i producerar fler mål än motståndarna? Plockar Rodgers in en halvdålig Cole, en Carroll som inte allas passar in i spelsättet eller en ynling i Sterling?

Jag tror att vi kommer att sakna Kuyt/Maxi och Bellamy oerhört mycket på kort sikt. Åtminstone en av dessa spelare skulle i övertygad om att stanna, jag hade helst sätt att Bellamy skulle stannat. Samtidigt är den en fröjd att se en sådan spelare och person som väljer med hjärtat och familjen bästa åtanke istället för pengarna. Han hade alltså fått dubbelt så mycket betalt om han spelat för exmpelvis QPR istället för sin "hemklubb". Jag är inte överaskad att Bellers var den bästa spelaren för Storbritannien, då pengar inte var inblande utan det var äran som var viktigast.

YNWA Craig Bellamy!
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av mattyb lör 18 aug - 11:14

ZuperDP skrev:Wohoo! Från Telia.se:

Kompensation för uteblivna Premier League-matcher

2012-08-17 20:43 | Kategorier: Tv

I våras genomförde Viasat en ändring i sändningarna av Premier League vilket innebar att endast en (1) direktsänd match sänds kl 16.00 på lördagarna. Förändringen genomförs av Premier League efter domslut från EU-domstolen samt brittisk domstol och detta påverkar sändningar av Premier League över hela Europa.

Våra kunder som har Viasat Fotboll och Viasatt Fotboll HD kommer som kompensation få tillgång till Viaplay. För frågor och hjälp med åtkomst (rabattkod) till Viaplay, kontakta vår kundtjänst.


Så det är bara att kontakta kundtjänst så kan man se matchen idag?
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Cliffhanger lör 18 aug - 11:21

Har redan börjat poppa upp lite elvor här och var (ta det för vad det är), och dessa skvallrar om att Kelly lirar till höger i backlinjen medan Johnson tar vänstersidan. Om några timmar får vi svaret.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av IzzyDizzy lör 18 aug - 11:28

Är Enrique skadad? De senaste dagarna har han i stort sett inte funnits med några tänkbara elvor.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av fotpall lör 18 aug - 12:09

Har sett lite här och där att han tydligen är lite halvskadad, typ.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av ZuperDP lör 18 aug - 12:11

mattyb skrev:
ZuperDP skrev:Wohoo! Från Telia.se:

Kompensation för uteblivna Premier League-matcher

2012-08-17 20:43 | Kategorier: Tv

I våras genomförde Viasat en ändring i sändningarna av Premier League vilket innebar att endast en (1) direktsänd match sänds kl 16.00 på lördagarna. Förändringen genomförs av Premier League efter domslut från EU-domstolen samt brittisk domstol och detta påverkar sändningar av Premier League över hela Europa.

Våra kunder som har Viasat Fotboll och Viasatt Fotboll HD kommer som kompensation få tillgång till Viaplay. För frågor och hjälp med åtkomst (rabattkod) till Viaplay, kontakta vår kundtjänst.


Så det är bara att kontakta kundtjänst så kan man se matchen idag?

Jepp, ring dom bums så skickar de ett mail med koden!
(Nu har ju jag iofs väntat på min kod i några timmar men det beror nog mer på min normala tur att alltid få kontakt med inkomtetenta kundtjänstmedarbetare Razz )

ZuperDP

Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av jägarn lör 18 aug - 13:05

Väntat lag med tanke på skadan:

Liverpool: Reina, Johnson, Kelly, Agger, Skrtel, Lucas, Allen, Gerrard, Downing, Borini, Suarez. Subs: Jones, Adam, Henderson, Shelvey, Carroll, Carragher, Cole.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Flightcrank lör 18 aug - 13:07

Dirk Kuyt ‏@Dirk_18_Kuyt

I'd like to wish my former team LFC,my former team mates and of course the new manager Brendan Rogers all the best for the season. Y.N.W.A
Det känns konstigt att inte ha kvar honom i klubben men han kommer alltid att finnas med oss ändå.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 18 aug - 13:09

Kuyt legend!

Var taggad i morse men nu ar jag mest nervos. Rolling Eyes
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 18 aug - 13:10

En back som avbytare! Shocked
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Cliffhanger lör 18 aug - 13:54

Pastan är äten, matchtröjan är på, snusen är inlagd och ölen är knäppt. Let's get this fucker started!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av jägarn lör 18 aug - 13:56

Bill Shankly is Legend skrev:En back som avbytare! Shocked

Tämligen övertygad att Carragher och Kelly hade varit på bänken om Enrique hade startat, förmodligen Adam som får en chans på bänken.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av mattyb lör 18 aug - 14:00

Vad fasen, det står att sändningen startar om 30 minuter på Viaplay, men matchjäveln startar ju NU!?
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av A-Field lör 18 aug - 14:39

Cliffhanger skrev:Pastan är äten, matchtröjan är på, snusen är inlagd och ölen är knäppt. Let's get this fucker started!

Hähä. härligt Very Happy !

A-Field

Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 47
Ort : Falkenberg

Till överst på sidan Gå ner

West brom albions- Liverpool FC - Sida 2 Empty Sv: West brom albions- Liverpool FC

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 6 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet