Fifa Financial Fair Play sättes i kraft!
4 posters
Sida 1 av 1
Fifa Financial Fair Play sättes i kraft!
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Ber om ursäkt för att man länkar till den där skiten men hur som helst så är 23 klubbar i blåsväder för att man har obetalda skulder till andra klubbar. Och vad gör UEFA? Tills de kan betala tillbaka till dessa klubbar fryser man prispengarna. Logiskt? Verkligen... Man håller inne pengarna tills "obalanserna korrigerats"... Ja jösses. FFFP-rule skulle stoppa sugar dadys, men på vilket sätt är detta att stoppa sugar dadys? Förklara för mig, jag är förvirrad...
Ber om ursäkt för att man länkar till den där skiten men hur som helst så är 23 klubbar i blåsväder för att man har obetalda skulder till andra klubbar. Och vad gör UEFA? Tills de kan betala tillbaka till dessa klubbar fryser man prispengarna. Logiskt? Verkligen... Man håller inne pengarna tills "obalanserna korrigerats"... Ja jösses. FFFP-rule skulle stoppa sugar dadys, men på vilket sätt är detta att stoppa sugar dadys? Förklara för mig, jag är förvirrad...
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Sv: Fifa Financial Fair Play sättes i kraft!
Detta ökar ju snarare klyftorna än minskar dom??
Det finns inget vett i det resonemanget om det stämmer. UEFA med den där stroppiga fransosen i spetsen är riktiga pajasar.
Stroppig, korrupt, maktgalen, dryg, det finns många fina ordf att beskriva honom med.
Man skall aldrig lita på fransmän.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet