Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 2 av 13
Sida 2 av 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Sv: Premier League
Allt känns väl precis som vanligt, Liverpool förlorar, Newcastel fortsätter att övertyga, Chelsea vinner enkelt men Torres gör inga mål och Arsenal fortsätter att sälja. Nu väntar vi bara på att ManU ska få en tveksam straff med sig så är den första ligaomgången komplett.
Liverpool FC ska vara riktigt nöjda över att fansen är bittra och vana att allt går åt skogen direkt.
Liverpool FC ska vara riktigt nöjda över att fansen är bittra och vana att allt går åt skogen direkt.
jägarn- Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01
Pisshelg tack vare 3 jävla 0 mot WBA.. Hoppas det röda överklagas..
Billiga straffar helt klart!
Billiga straffar helt klart!
PiTeRaQ- Antal inlägg : 413
Ålder : 41
En tusing på Van Persie kommer att avgöra.
Den tusingen försvann snabbtjägarn skrev:En tusing på Van Persie kommer att avgöra.
Han såg tänd ut i början (första 40 sekunderna) men sedan hade han inte mycket att bidra med. Untied såg riktigt sega ut offensivt sett, de pressades hårt av Everton och när de väl fick bollen så blev det ingenting av offensiven. Den obligatoriska pressen under Fergie time var inte heller något som kändes alltför tungt. City imponerade med i sin premiär (utan att spela bra) men det är mycket kvar av säsongen. Vi kan dock konstatera att United ligger före oss på bättre målskillnad...
Flightcrank- Antal inlägg : 300
Ålder : 39
Apanpapan:
Skönt att se att fler har hittat @stupidfootball ;D
En riktig guldgruva!
What do Man City, Man United and Chelsea have in common? Arsenal..
Skönt att se att fler har hittat @stupidfootball ;D
En riktig guldgruva!
What do Man City, Man United and Chelsea have in common? Arsenal..
Lark- Antal inlägg : 71
Registreringsdatum : 12-05-02
Undra när Terry får sitt straff? FA försöker blunda och hoppas att alla glömmer allt...
Jag säger det rakt ut.
Manchester United, Chelsea, Bayern, City, Arsenal, Barcelona och Madrid.
Finns säkert fler. Men dessa lag har säkerligen sammanlagt 20-30 minuter effektiv speltid preeeeecis utanför straffområdet.
Där gör man mål. Liverpool har i flera år haft mycket i bollinnehav, men utanför straffområdet, där är vi inte i många sekunder.
Det är dit man måste komma. Eller spela som vi gjorde innan.. Snabba anfall där man sätter allt. (TORRES).
Fan, riktigt deppig att CFC vände den alltås. Hejdå.
Finns säkert fler. Men dessa lag har säkerligen sammanlagt 20-30 minuter effektiv speltid preeeeecis utanför straffområdet.
Där gör man mål. Liverpool har i flera år haft mycket i bollinnehav, men utanför straffområdet, där är vi inte i många sekunder.
Det är dit man måste komma. Eller spela som vi gjorde innan.. Snabba anfall där man sätter allt. (TORRES).
Philip Rolf skrev:Jag säger det rakt ut.
Långt utanför
Moussa Démbéle är troligen den spelare jag njuter allra mest av att se spela fotboll för tillfället (förutom våra hjältar, förstås ). Vilken otrolig bolltalang han är. Hoppas han stannar i Fulham länge, vill inte se att han hamnar hos någon av våra förmodade toppkonkurrenter.
Nu när man sitter här och avundas Chelseas köp av Hazard så har jag bara en sak att säga: All in på Götze nästa sommar. Lägg in hela transferkittet, skiter i. Han får bli Sahins ersättare när denne går tillbaka.
Götze in, ett måste.
Götze in, ett måste.
IzzyDizzy- Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10
Ja, alla våra konkurrenter har den där spelartypen vi saknar så mycket nu. Kagawa, Hazard/Mata, Cazorla, David Silva och i viss mån Aguero/Tevez och vdV.
fotpall- Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02
Vi har ju söte Allen? Han har faktiskt varit bra.
On another note.
Jag betta 100 kr på att första målet görs på straff.
Odds: 12.
Tack Torres!
On another note.
Jag betta 100 kr på att första målet görs på straff.
Odds: 12.
Tack Torres!
Som kommentatorn på min stream sade: A handy goal. Kunde ju tro att Mafisen var på plats och kommenterade.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Bikinipop skrev:Som kommentatorn på min stream sade: A handy goal. Kunde ju tro att Mafisen var på plats och kommenterade.
För övrigt fint att här finns någon att tjata med idag. Den här Apanpapandagen har varit bra för min postcount.
Kikade på din blogg förresten. Bortsett från att det mestadels är ganska så bedrövlig musik, var det ändå intressant läsning. Skall ta och kika mer någon dag när jag är lite mer nykter.
Najs! Det uppskattas att någon går in och läser iallafall. Vi är fortfarande väldigt small-time, så varje läsare värmer.
Är inte Bale hopplöst överskattad nuförtiden? Han springer bara rakt på och hoppas på det bästa.
Jo, fast den här utvecklingen känns ganska väntad. Tror att han kommer komma tillbaka till gammalt gott slag om någon säsong igen. Känns som att många, framförallt brittiska, talanger som skrivs upp och är riktigt bra under någon säsong stagnerar för att sedan komma tillbaka igen.
Sida 2 av 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League