TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

+4
Mafisen
Bikinipop
Cliffhanger
Apanpapan
8 posters

Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Apanpapan tor 8 nov - 16:21

Elvan.


Rodgers prövar igen den 3-5-2 formationen som fungerade bra i andra halvlek mot Everton. Troligen för att få ett numerärt övertag på Anzhis anfallsduo Eto'o och Traore.

Liverpool - Jones; Wisdom, Carragher, Coates; Flanagan, Henderson, Coady, Shelvey, Downing; Cole; Morgan

Bänk - Gulacsi, Wilson, Assaidi, Robinson, Suso, Sama, Pacheco



Anzhi - Gaboulov; Logashov, Samba, Carlos, Tagirbekov; Boussoufa, Ahmedov, Jucilei, Zhirkov; Eto'o; Traore

Bänk: Pomazan, Gadzhibekov, Agalarov, Lahiyalov, Carcela-Gonzalez, Smolov, Burmistrov
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Cliffhanger tor 8 nov - 16:38

Kan inte för mitt liv förstå varför Cole får chansen igen. Jävligt kul att Coady får göra debut dock, och även kul att Flanagan är hel igen.

Tror vi får det förbaskat svårt ikväll. Känns som en uddamålsförlust.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Bikinipop tor 8 nov - 16:42

Cliffhanger skrev:Kan inte för mitt liv förstå varför Cole får chansen igen. Jävligt kul att Coady får göra debut dock, och även kul att Flanagan är hel igen.

Tror vi får det förbaskat svårt ikväll. Känns som en uddamålsförlust.

Håller med. Viktigt att vi lyckas plocka en pinne i kväll.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Mafisen tor 8 nov - 16:58

Att se Joe Cole i vårt tredjeställ ger mig starka känslor av obehag.


Senast ändrad av Mafisen den tor 8 nov - 17:33, ändrad totalt 1 gång
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Cliffhanger tor 8 nov - 17:19

Mafisen skrev:Att se Joe Cole i vår röda tröja ger mig starka känslor av obehag.

Vilken tur att vi inte har röda tröjor idag då Very Happy.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Mafisen tor 8 nov - 17:34

I beg your pardon? moahaha
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Mafisen tor 8 nov - 17:42

Att han får fler chanser är ofattbart. Släpp fram en ungdom, vem som helst istället för att ge honom speltid. Bortkastat.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Cliffhanger tor 8 nov - 17:51

Visst är det så. Hade varit kul att se Adorjan i den där rollen.

Målet kändes ju inte helt rättvist direkt. Tycker vi mer eller mindre har ägt den här halvleken. utan att skapa särskilt många klara lägen. Spelsystemet funkar klart okej.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av fotpall tor 8 nov - 18:20

Flanagan och Coady ser jag tyvärr inte mycket i.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Cliffhanger tor 8 nov - 18:23

fotpall skrev:Flanagan och Coady ser jag tyvärr inte mycket i.

Tycker Flanagan varit godkänd ändå. Väldigt ovan position för honom idag. Men visst, någon stor spelare lär han aldrig bli. Däremot kan han nog fylla en funktion som truppspelare. Coady är svår att utvärdera ordentligt. Skulle vilja se honom mer i a-laget innan jag dömer ut honom totalt.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Bikinipop tor 8 nov - 18:38

Coates har inte haft en speciellt bra match.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Mafisen tor 8 nov - 18:56

Trodde faktiskt vi skulle få storstryk när jag såg staruppställningen, så jag är väl positivt överraskad antar jag.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Cliffhanger tor 8 nov - 18:57

Första var helt okej, andra not so much. Det kändes som att det var mycket träningsmatch över den här insatsen. Ingen som riktigt ville, ingen som riktigt kände för att göra det lilla extra. Plus till Brad och ett mindre plus till Hendo och Flanagan. Resten var relativt slätstrukna.

Assaidi fick bara en kvart och nu räknar jag iskallt med att han startar på söndag. Det är det enda som kan försvara att Cole fick 75 minuter.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av PiTeRaQ tor 8 nov - 19:00

Henderson är något fruktansvärt FEG! vet inte hur många pasningar jag räknade enbart i andra halvlek som han kunde slagit framåt för att gå FRAMÅT för att kvittera men NÄE han slår hellre till Brad Jones än till någon framåt i banan.. Jag trodde faktiskt på han när han kom och fram tills nu och att hans form enbart handlade om bristande självförtroende och en ny spelidé men det känns som att killen får panik när han ska slå en passning framåt.. t o m bollarna som skall slås från sida till sida slår han bakom sin bollmottagare.. Tycker att hans plats går att ersätta ganska enkelt.
Förstår BR ifall han försöker sälja han iaf!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Synthpoparen tor 8 nov - 22:46

Med tanke på vilket lag vi spelade med och vilken taktisk uppställning vi nyttjade kan väl vare sig spel eller resultat komma som någon överraskning eller?

Får glädjas åt att flera yngre spelare fick chansen samt att vi bara torskade med 1-0 och att Young Boys vann nere i Italien.

Den lilla kritik jag vill lämna här är att jag inte förstår vitsen med att spela en spelare som Joe Cole som inte tillför laget något och inte heller tar ansvar som en äldre spelare borde göra. Har inte mycket till övers för en spelare som Carragher, men i en match som denna är han nyttig att ha med då vi spelar med så många andra yngre spelare.

Sett mot bakgrund av laget som ställdes på gräset samt motståndet tycker nog jag att de flesta faktiskt gör det ganska ok. De som jag är lite besviken på i sådana fall är äldre spelare som Cole och Downing som borde leda laget betydligt bättre i en match som denna. Även Henderson och till viss del Shelvey borde kanske visa framfötterna lite mera.

Får väl hoppas att spelare som Cole och Downing ges speltid här i ett försök att få dem sålda i januari. Tyvärr lär ju inte den sannolikheten ha ökat efter denna insats.

Chelsea spelade en stentuff CL-match i veckan med sitt bästa lag. Vi vilade hela vår startuppställning. Vågar man hoppas att det kan ge en bonuspoäng på söndag?

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Bikinipop tor 8 nov - 23:10

Sedan ska man komma ihåg att Anzhi Balalajka inte är ett speciellt dåligt lag, varpå 1-0 är ett okej resultat.

Håller med om mycket som har skrivits och med reservation för att jag bara såg sporadiskt på matchen, men jag tycker att Coates kan läggas till listan som var en liten besvikelse. Han såg seg ut och hängde inte riktigt med.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 9 nov - 9:28

Alltså dom är inte dåliga, men dom är nog fan inte bra heller. Visst de har en Eto'o men bakom ser det rätt tunnt ut i mina ögon.
Men vi är tvåa i gruppen och har Young Boys kvar hemma, kan bli kul när vi mosar dom med Suarez, Gerrard och co i elvan!

Ps. När Lucas är tillbaka... Mumma!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Anzi Machahkakalallaakakajkaaa  - Liverpool Empty Sv: Anzi Machahkakalallaakakajkaaa - Liverpool

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet