TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

+8
PiTeRaQ
fotpall
Synthpoparen
jägarn
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
Mafisen
Cliffhanger
12 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Cliffhanger sön 9 dec - 18:12

fotpall skrev:Minns dessutom att vi var intresserade av Diame när Kenny fortfarande var här. Synd att vi inte fick honom. Alldeles för bra för West Ham.

Han var verkligen en riktig plåga för oss idag. Väldigt, väldigt bra. Måste nog också vara en faktor som påverkade utgången av matchen, precis som Hendos inhopp.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av jägarn sön 9 dec - 18:12

[quote="Cliffhanger"]Det är verkligen skrattretande att vi inte kan få en någon straff med oss. Att Suarez har fått ett dåligt rykte bland domarkåren är väl till viss del förståeligt, men alla andra då? Vad fan har till exempel Shelvey gjort som rättfärdigar att man får sparka undan benen på honom?[/quote

Spelar i rött eller ikvällens match i svart?

jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 9 dec - 19:58

Hahaha Hasse Backe jävla klåpare. Dra åt helvete ditt jävla ärkeäckel. Lämnade Europa och TV4 som en vettig expertkommentator och har efter några år i USA kommit tillbaka och är lika korkade som en allmän generell amerikansk medborgare. Jävla fjant.

Ja, när han ändå ska döma ut Liverpool kanske han ska ha LITE fakta på benen? Nej just det, det är bara att grunda sin argumentation på sina egna reflektioner. Jävla amerikan!

Men men, vem fan bryr sig? Fantastiskt att vinna med 3-2 med Downing, Cole på plan och Shelvey som Anfallare!

Engelska domare dra åt helvete!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Cliffhanger sön 9 dec - 20:02

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Hahaha Hasse Backe jävla klåpare. Dra åt helvete ditt jävla ärkeäckel. Lämnade Europa och TV4 som en vettig expertkommentator och har efter några år i USA kommit tillbaka och är lika korkade som en allmän generell amerikansk medborgare. Jävla fjant.

Ja, när han ändå ska döma ut Liverpool kanske han ska ha LITE fakta på benen? Nej just det, det är bara att grunda sin argumentation på sina egna reflektioner. Jävla amerikan!

Men men, vem fan bryr sig? Fantastiskt att vinna med 3-2 med Downing, Cole på plan och Shelvey som Anfallare!

Engelska domare dra åt helvete!

Wow, motorsågen är framme ser jag Smile! Men jag håller definitivt med på alla punkter.

Helt otroligt att man får sitta här efter en match och konstatera att Cole gjorde ett nyckelinhopp för oss i ligan. Det trodde jag inte för sådär en månad sen.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 9 dec - 20:13

Jo men någonstans får det ju vara nog? Hur kan han, om han inte sett en enda match tidigare i år döma ut ett helt lag och säga att "det finns inte en möjlighet att de tar en fjärdeplats" och "när Suarez är skadad så är Shelvey deras andra alternativ". Mmmm så är det nog.

Men det roligaste är ju när han dömer ut Skrtel, Agger, Johnson och Enrique som backlinje. Okej då! För rolig den där Backe. Fantastiskt att man kan få sitta i TV och betalt utan att ha krav på sig och göra lite forskning om de lag man skall se på och ha en diskussion om.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Cliffhanger sön 9 dec - 20:22

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Jo men någonstans får det ju vara nog? Hur kan han, om han inte sett en enda match tidigare i år döma ut ett helt lag och säga att "det finns inte en möjlighet att de tar en fjärdeplats" och "när Suarez är skadad så är Shelvey deras andra alternativ". Mmmm så är det nog.

Men det roligaste är ju när han dömer ut Skrtel, Agger, Johnson och Enrique som backlinje. Okej då! För rolig den där Backe. Fantastiskt att man kan få sitta i TV och betalt utan att ha krav på sig och göra lite forskning om de lag man skall se på och ha en diskussion om.

Nej, det var verkligen en helt sjukt omotiverad sågning han delade ut. Visst, vi gjorde verkligen ingen stormatch, men han har då fan ingen rätt att döma ut laget så fruktansvärt när han inte vet ett skit om det laget och projektet.

Man kan verkligen fråga sig varför svenska pundits är så sugna på att vara kritiska mot vår backlinje...? Bosse P har ju gång på gång påtalat hur osäker han är på Dagger och Skrtel, och så har vi Backes slentrianmässiga sågning av backfyran idag. Backlinjen är den av våra lagdelar som har fungerat klart bäst hittills den här säsongen och dessutom har vi tillgång till en oerhörd bredd där bak.

Jag tror att Backe satt där idag igen (satt väl där i CL-studion i veckan också har jag för mig) för att han är bundis med Wenström sen tiden på TV4, något annat skäl kan jag inte tänka mig. Han verkar ju inte vara särskilt insatt i den engelska fotbollen längre om man säger så.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av fotpall sön 9 dec - 20:25

Han är där för att folk ska sluta vara sura på Bosse.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Synthpoparen sön 9 dec - 20:51

Backe har ju i alla fall en del kunskaper tillskillnad från farbror bosse.

Det han sa var ju att Liverpool som lag inte har en chans att blanda sig i mästartiteln och det har vi inte heller. På pappret skall vi inte heller ha en chans att nå topp 4.

Ser vi nyktert på de spelare vi har tillgång bör vi hamna 7-10 ungefär.

Däremot är jag hyfsat trött på deras gnällande om två anfallare, inte minst då vi kom till spel mot Hammers med endast en junisanfallare i truppen.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av jägarn sön 9 dec - 21:30

Synthpoparen skrev:Backe har ju i alla fall en del kunskaper tillskillnad från farbror bosse.

Det han sa var ju att Liverpool som lag inte har en chans att blanda sig i mästartiteln och det har vi inte heller. På pappret skall vi inte heller ha en chans att nå topp 4.

Ser vi nyktert på de spelare vi har tillgång bör vi hamna 7-10 ungefär.

Däremot är jag hyfsat trött på deras gnällande om två anfallare, inte minst då vi kom till spel mot Hammers med endast en junisanfallare i truppen.

+1

Vi har inte lyckats med värningarna de senaste åren och ska tacka herren där upp (och Rafa) att ungdomsakademin är så pass bra för tillfället. Blir ytterst intressant att se hur vi agerar i fönstret.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Bill Shankly is Legend sön 9 dec - 21:34

Tyckte faktiskt att Bosse var bra idag. Visserligen första gången man kan säga det.

Det är ju uppenbart att Hasse inte har någon koll på Liverpool. Han gjorde jämförelesen dock mot det "gamla" Liverpool som han "kom ihåg". Inget försvar men han menade antagligen jämfört med äldre lag. Det förminskar inte hans okunskap dock. Backfyran är ju lätt topp 4 i ligan, åtminstone offensivt.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Röda Stjärnan sön 9 dec - 21:46

Så oerhört skönt med seger och lite flyyyyyyyyt! Som vanligt ej straff för oss. Två raka segrar! YES!!!!! Älskar för övrigt Shelveys målgest. Hoppas nu bara att Sterlings kontrakt fixas ASAP! Mycket ! Idag.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 9 dec - 21:47

Synthpoparen skrev:Backe har ju i alla fall en del kunskaper tillskillnad från farbror bosse.

Det han sa var ju att Liverpool som lag inte har en chans att blanda sig i mästartiteln och det har vi inte heller. På pappret skall vi inte heller ha en chans att nå topp 4.

Ser vi nyktert på de spelare vi har tillgång bör vi hamna 7-10 ungefär.

Däremot är jag hyfsat trött på deras gnällande om två anfallare, inte minst då vi kom till spel mot Hammers med endast en junisanfallare i truppen.

Jag är fullt nykter och jag vet vad jag hörde. Jag tycker bara det är helt orimligt att en snubbe får betalt för att ha åsikter när han inte ens har bemött sig med att läsa sig på huruvida skade/avstängningsläget ser ut i de lag, där han skall sitta i en TV-studio och tycka, ser ut.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Synthpoparen sön 9 dec - 22:00

jägarn skrev:
Synthpoparen skrev:Backe har ju i alla fall en del kunskaper tillskillnad från farbror bosse.

Det han sa var ju att Liverpool som lag inte har en chans att blanda sig i mästartiteln och det har vi inte heller. På pappret skall vi inte heller ha en chans att nå topp 4.

Ser vi nyktert på de spelare vi har tillgång bör vi hamna 7-10 ungefär.

Däremot är jag hyfsat trött på deras gnällande om två anfallare, inte minst då vi kom till spel mot Hammers med endast en junisanfallare i truppen.

+1

Vi har inte lyckats med värningarna de senaste åren och ska tacka herren där upp (och Rafa) att ungdomsakademin är så pass bra för tillfället. Blir ytterst intressant att se hur vi agerar i fönstret.

Tyvärr tror jag jävligt många kommer bli sjukt besvikna över hur våra transfers kommer se ut under januari.

Walcott och Huntelaar tror jag kommer bli kvar i sina nuvarande klubbar och tja det enda laget i PL som köper in en riktigt tung spelare torde vara Chelsea som går all in på Falcao eller Cavani.

Är inte så säker på att vi får in något mycket mer än Ince faktiskt, möjligtvis i kombination med att någon äldre striker lånas in.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Apanpapan mån 10 dec - 9:59

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av IzzyDizzy mån 10 dec - 16:20

Henderson imponerade under sitt inhopp, definitivt. Sahin får se sig om ryggen tycker jag, samma med Allen eller Gerrard.

Shelvey är en legend in the making.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av PiTeRaQ mån 10 dec - 23:35

Gillar Shelvey men OJ vad han blandar och ger i matcherna..
Sen fattas det något hos honom som jag personligen inte tror han kan träna upp eller få fram (som faktiskt Gerrard hade förr) och det är steget att ta sig förbi sin gubbe. Gerrards första touch, blick för spelet och hans explosivitet har satt han i många lägen för att dunka in bollen i nätmaskorna.
Shelvey har blicken för spelet och definitivt bössan men han saknar den där VROOM känslan enligt mig..
Men jag hoppas han blir så överjävlig på allt annat så man glömmer det som är mindre bra!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Synthpoparen tis 11 dec - 8:47

PiTeRaQ skrev:Gillar Shelvey men OJ vad han blandar och ger i matcherna..
Sen fattas det något hos honom som jag personligen inte tror han kan träna upp eller få fram (som faktiskt Gerrard hade förr) och det är steget att ta sig förbi sin gubbe. Gerrards första touch, blick för spelet och hans explosivitet har satt han i många lägen för att dunka in bollen i nätmaskorna.
Shelvey har blicken för spelet och definitivt bössan men han saknar den där VROOM känslan enligt mig..
Men jag hoppas han blir så överjävlig på allt annat så man glömmer det som är mindre bra!

Ungefär det jag menar oxå.

Älskar Shelveys vilja och kraft på planen, men har han tekniken som krävs för att bli riktigt bra?

Tyvärr tvivlar jag på detta då tekniken brukar sitta redan i spelaren nuvarande ålder.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av jägarn tis 11 dec - 15:23

Måste ge creed till Rodgers så här i efterhand, starkt att byta i Cole då Enrique blir skadad.

I princip samtliga tränare vi haft de senaste tjugo åren skulle istället lyft in Carragher/Coates och flytta ut Agger på vänsterbacken.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av PiTeRaQ tis 11 dec - 20:55

jägarn skrev:Måste ge creed till Rodgers så här i efterhand, starkt att byta i Cole då Enrique blir skadad.

I princip samtliga tränare vi haft de senaste tjugo åren skulle istället lyft in Carragher/Coates och flytta ut Agger på vänsterbacken.

Japp, men då var inte Downing ett vänsterbacks-alternativ heller..
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av jägarn tis 11 dec - 20:58

PiTeRaQ skrev:
jägarn skrev:Måste ge creed till Rodgers så här i efterhand, starkt att byta i Cole då Enrique blir skadad.

I princip samtliga tränare vi haft de senaste tjugo åren skulle istället lyft in Carragher/Coates och flytta ut Agger på vänsterbacken.

Japp, men då var inte Downing ett vänsterbacks-alternativ heller..

Nej, jag hoppas att du förstår vad jag menar. Vilken spelare där rör sig är oviktigt utan det är tankesättet.

Nu är jag också tämligen säker på att Downing inte har spelat för oss i tjugo år.... Wink
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av PiTeRaQ tis 11 dec - 21:58

Jag förstår precis vad du menade och jag håller med.. Stoppar där ! =)
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Cliffhanger tis 11 dec - 22:08

jägarn skrev:Måste ge creed till Rodgers så här i efterhand, starkt att byta i Cole då Enrique blir skadad.

I princip samtliga tränare vi haft de senaste tjugo åren skulle istället lyft in Carragher/Coates och flytta ut Agger på vänsterbacken.

Helt sant. Kan villigt erkänna att jag själv svor när jag såg att Cole kom in istället för Coates eller Carra. Men Buck fick rätt i slutändan, och återigen så visar det sig att det finns skäl till att jag sitter framför en skärm i Sverige och han tränar Liverpool Very Happy.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12 - Sida 2 Empty Sv: West Ham United FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 17:00, 9/12-12

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet