TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stoke - Liverpool 26/12 20:45

+6
fotpall
jägarn
PiTeRaQ
Bill Shankly is Legend
Synthpoparen
Apanpapan
10 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 19:48

Shocked! Vad är det som händer?!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn ons 26 dec - 20:35

Cliffhanger skrev: Shocked! Vad är det som händer?!

Spelarna vek ner sig totalt ner Stoke gjorde 1-1, fyfan vad jobbigt det var att se. Jones dominerade totalt i luften mot främst Agger som tappade honom totalt vid 2-1 målet. Vi får inte, får inte ha sådan perioder i matchen som vi hade när de gör båda sina mål, Stoke-spelarna ser rätt överaskade ut över att ingen går på dem och de får slå inlägg efter inlägg i vårt straffområde, de håller inte och då vinner man inga matchern.

Satan så bevsiken jag är just nu.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 20:40

Vet inte riktigt vad man ska säga efter den här halvleken. Stundtals bra spel, stundtals oerhört svagt. Känns som att hela laget var svinstressat första halvtimmen och backlinjen såg livrädd ut varenda gång Stoke närmade sig. Efter det så kändes som att dom tröttnade lite i sin vansinnespress, men slarvet från vår backlinje är ett fortsatt problem. Stoke kommer aldrig att orka hålla uppe den här pressen över 90 minuter så vi bör kunna få lite bättre grepp om händelserna under andra halvlek. Framförallt bör vi kunna lugna ned det hela.

Andra målet blir jag så oerhört förbannad av att se. Generaluselt agerat av flera spelare. Varför i helvete har Pepe ingen på första stolpen och varför var alla helt sneda i markeringen?

Ser gärna ett tidigt byte på Jonjo. Han har inte kommit in i matchen alls. Downing däremot verkar ha kommit igång ordentligt, fortsätt att sätta honom i spel. Och Luis behöver inte försöka tunnla varenda spelare han ser...

Jävlar vad jag är osammanhängande. Nu vänder vi!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 20:41

jägarn skrev:
Cliffhanger skrev: Shocked! Vad är det som händer?!

Spelarna vek ner sig totalt ner Stoke gjorde 1-1, fyfan vad jobbigt det var att se. Jones dominerade totalt i luften mot främst Agger som tappade honom totalt vid 2-1 målet. Vi får inte, får inte ha sådan perioder i matchen som vi hade när de gör båda sina mål, Stoke-spelarna ser rätt överaskade ut över att ingen går på dem och de får slå inlägg efter inlägg i vårt straffområde, de håller inte och då vinner man inga matchern.

Satan så bevsiken jag är just nu.

Det var mest chocken över att vi fick en straff - samt lyckades konvertera den - som jag syftade på.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn ons 26 dec - 20:52

Vilket försvarsspel, dags att byta ut Skrtel/Agger snart?
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 20:53

Bedrövligt. Det måste gå att få stopp på Jones. Vi får för fan honom att se ut som världens bästa spelare.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn ons 26 dec - 21:17

Cliffhanger skrev:Bedrövligt. Det måste gå att få stopp på Jones. Vi får för fan honom att se ut som världens bästa spelare.

Han ser ut som Drogba på anabola, detta är ett stort problem. Våra försvarare är väl alla runt 27-28, det vill säga när man ska vara som bäst men de jobbar inte som en enhet. Försvaret har varit rent uselt hela matchen och karaktären samt viljan finns inte där.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 21:24

jägarn skrev:
Cliffhanger skrev:Bedrövligt. Det måste gå att få stopp på Jones. Vi får för fan honom att se ut som världens bästa spelare.

Han ser ut som Drogba på anabola, detta är ett stort problem. Våra försvarare är väl alla runt 27-28, det vill säga när man ska vara som bäst men de jobbar inte som en enhet. Försvaret har varit rent uselt hela matchen och karaktären samt viljan finns inte där.

Det har varit okaraktäristiskt svagt från mittbackarna idag tycker jag. Generellt sett så tycker jag att backlinjen brukar fungera bra (dom som spelar idag dvs), men idag har det varit väldigt, väldigt virrigt.

Att Shelvey får 90 idag är ett mysterium. Tycker han har varit svag och blek. Ser ut att vara rädd om sina fötter också, och det kan man banne mig inte vara mot Stoke.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn ons 26 dec - 21:35

Samtidigt så kan man inte spela klanderfritt i 85 minuter och därefter göra ett tillbakapass för att friställa en motståndare, lik den som Skrtel gjorde mot Man City.

Du är jag väldigt negativ mot försvaret och framförallt mittbackarna men visst måste man väl pratat hur man vill försvara mot Jones/Walters. Det kan väl inte vara att 2-3 spelaren ska försöka vinna en nickduell och resten av laget ska stå fastfrusna på marken, blunda och hoppas att en Liverpool-spelare vinner duellen?

Du blir det väl som vanligt att halva laget med Rodgers i spetesen går ut och berätta hur hårt det jobbas på träningarna och att spelet kommer att bli bättre nästa match.

Jag är så jävla bitter att det finns inte, ManU ligger under 3 gånger ikväll, går ikapp och vinner matchen. Vi tar ledningen efter 40 sekunder och ser helt handlingsförlamade ut.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 21:38

Usch, vad jag mår dåligt just nu. Jag hatar fan Stoke, mest för att vi uppenbarligen inte klarar av att möta dom. Sen finns det någon form av skitig arrogans över det där laget och deras fans som jag inte tål. "Vi är Stoke och vi gör vad fan vi vill." Nej, jag tål dom inte.

Slätstruket överlag hos våra spelare idag. Finns egentligen ingen som kan gå från den här matchen med ett högt hållet huvud. Ett extra minus till backlinjen som uppenbarligen inte klarar av att möta forwards som är starka på huvudet.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Cliffhanger ons 26 dec - 21:43

jägarn skrev:Du är jag väldigt negativ mot försvaret och framförallt mittbackarna men visst måste man väl pratat hur man vill försvara mot Jones/Walters. Det kan väl inte vara att 2-3 spelaren ska försöka vinna en nickduell och resten av laget ska stå fastfrusna på marken, blunda och hoppas att en Liverpool-spelare vinner duellen?
Spot on. Backlinjen såg ju nästan chockad ut över alla långbollar som slogs och man visste inte hur man skulle hantera den där firman man ställdes mot. Och det kan fan inte komma som en överraskning, alla vet ju hur dom spelar! Vi måste kunna försvara mot alla typer av motstånd, oavsett om vi ställs mot Leo Messi eller Kenwyne Jones.

Med facit i hand så skulle Coates ha startat, då hade iallafall Jones fått en match i luften.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av IzzyDizzy ons 26 dec - 21:44

jägarn skrev:Vilket försvarsspel, dags att byta ut Skrtel/Agger snart?
Jag hoppas verkligen att du talar ur ren frustration. Men visst, byt ut dem.. Tror du uppriktigt sagt att det skulle innebära ett lyft både spel- och tabellmässigt?
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 26 dec - 21:50

Skitmatch.

Med Suarez inte riktigt i form ser det tunt ut framåt. Brittania är inget enkelt ställe att komma till men insatsen idag ser ut som ett lag på den undre halvan av tabellen.

Shelvey gör ingen glad idag. Lite märkligt att han inte byttes ut. Suso började kasst men såg bra ut. Underligt att han får gå ut och inte Shelvey. Suso är ju bäst i mitten.

Otur på första när Skrtel halkar. Lite tafatt på andra men tredje är ett bra mål av Stoke.

Det ser uddlöst ut. Saknade en spelare som Borini idag. Och var är Assaidi?
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn ons 26 dec - 21:53

IzzyDizzy skrev:
jägarn skrev:Vilket försvarsspel, dags att byta ut Skrtel/Agger snart?
Jag hoppas verkligen att du talar ur ren frustration. Men visst, byt ut dem.. Tror du uppriktigt sagt att det skulle innebära ett lyft både spel- och tabellmässigt?

Såklart jag inte tror det men hur kan de spela så bedrövligt mot anfallare som Jones och Benteke är för mig ett mysterium? Många gnäller på Reina och självklart ska han få sig en känga också men mittbacksspelet har verkligen inte varit bra ett antal matcher nu.

Som du säker läst så har jag skrutit av mittbacksparet men som resten av laget så är de oerhört ojämna och det håller verkligen inte i PL, åtminstone inte om man vill vara med och utmana om en CL-plats.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 26 dec - 22:00

Snälla nån, förklara för mig vad Shelvey gör för att få 90 minuter igen! Har aldrig sett vad han har som kan bidra till "Rodgers typ av spel" mer än Adam. Lika slö, slarvig och minst sagt klumpig. Enda skillnaden är att han är yngre...

Nåväl, men byt ut Suso som faktiskt var en av få spelare som vågade hålla i bollen. Och då är han minst på plan. Blev riktigt besviken över bytena idag. Men å andra sidan kan man inte vara sur heller, för att förvänta sig mer än noll poäng är ju fruktansvärt orealistiskt. Och som sagts flertalet gånger, vi är ett lag i under konstruktion!

Men hey! Vi fick i alla fall en straff och ger dessa trista Arsenal-fans lite kött på benen. Genast kommer retweets och diverse efter matchen... Man börjar bli van!

Jag är i alla fall optimistisk även om det känns för jävla kasst just nu. Lite matchbetyg (1-10, där 4 får anses vara godkänt):

Reina 4 - kan inte lastas för något av målen och står för en del viktiga ingripanden och som ser till att hålla siffrorna nere (sorgligt nog)

Johnson 4 - Slarvig och kommer inte till sin rätt idag, men ändock ingen underkänd prestation. Bara inte "sin vanliga standard".
Skrtel 5 - Står för viktiga prestationer i form av glidtacklingar och diverse för att stoppa Stokes attacker.
Agger 2 - MY GOD! Detta måste varit hans sämsta insats på riktigt länge. Motivering krävs inte va?
Enrique 7 - Utmärkt insats, krigar på. Vinner dueller. Det enda som saknades är den sista udden framåt, därav enbart sjua.

Lucas 4 - Slätstruken insats med varken dippar eller toppar.
Gerrard 6 - I mitt tycke den klart bästa mittfältaren och sätter straffen säkert, dock för ensam.
Shelvey 2 - Är han ens med i matchen? Och när han väl "är det" så slår han en skitpass eller fumlar med bollen.

Suso 6 - Vågar hålla i boll och kommer med konstruktiva lösningar, för ensam dock. Men förtjänade verkligen mer än 45 min!
Downing 5 - Börjar piggt, men försvinner ju längre matchen lider, men täcker upp en del bra för Johnson och försöker skapa en del. Börjar kanske trampa igång?
Suarez 7 - Tillsammans med Enrique bäst på plan. Idag. Igen.

IN

Cole - För kort för att bedöma.
Henderson 4 - Varken bu eller bä, men verkligen inte sämre än någon annan.
Sterling 4 - Står för några farligheter bland annat en bra passning till Suarez som han bör förvalta bättre. Men rätt osynlig annars, men vad kan man förvänta sig av honom mot Stokes rugbyspelare?
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av PiTeRaQ tor 27 dec - 0:26

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Snälla nån, förklara för mig vad Shelvey gör för att få 90 minuter igen! Har aldrig sett vad han har som kan bidra till "Rodgers typ av spel" mer än Adam. Lika slö, slarvig och minst sagt klumpig. Enda skillnaden är att han är yngre...

Nåväl, men byt ut Suso som faktiskt var en av få spelare som vågade hålla i bollen. Och då är han minst på plan. Blev riktigt besviken över bytena idag. Men å andra sidan kan man inte vara sur heller, för att förvänta sig mer än noll poäng är ju fruktansvärt orealistiskt. Och som sagts flertalet gånger, vi är ett lag i under konstruktion!

Men hey! Vi fick i alla fall en straff och ger dessa trista Arsenal-fans lite kött på benen. Genast kommer retweets och diverse efter matchen... Man börjar bli van!

Är riktigt sne nu men håller det "snällt".. Shelvey är lat och klumpig och idag var han dessutom rädd för att gå in i dueller, där backade inte Suso ur i alla fall och redan där skulle Rodgers slutat gulla med Shelvey och bytt ut han!!

Skulle kunna skriva flera spaltmeter om vad jag tycker å tänker just nu om Shelvey mfl men det hjälper inte... Men du har många rätt i det du skrev, i alla fall i min bok! cheers
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Synthpoparen tor 27 dec - 12:35

Man skall nog spela män mot Stoke och inte pojkar.

Shlevey, Sterling och Suso fick inte ut mycket någon av dem även om jag blev väldigt förvånad när Suso plockades av istället för Shelvey som var sämst på gräset.

En väldigt svag insats över lag dock skall genast tilläggas. Hade självt inte räknat med poäng mot Stoke borta i alla fall, men det som svider är en sådan klar förlust här kombinerat med den mot Villa. Hade vi vunnit mot Villa hade jag bara sag "shit happens" om denna torsk.

Tyvärr faller vi också enligt mig på mycket indivudella misstag. 3-1 målet såg inte direkt otagbart ut t ex och att inte ha någon spelare vid stolpen bara måste Reina lastas för vid det målet. Att sedan Shelvey bränner ett rent friläge vid ställningen 2-1 gör mig inte gladare. Där bara måste det vara mål alltså. Tyvärr visar också den missen tydligt varför jag inte tror på Shelvey som en offensiv spelare. Du måste komma till avslut i ett sådant praktläge. Jag kräver inte mål, men du måste komma till skott!

Vi kommer vara ojämna denna säsong och nu var vi inte alls på tårna i en svår bortamatch och då blir det torsk. Grämde mig mycket mer efter torsken mot Villa. Nej nu är det nya tag som gäller mot ett QPR vars försvarsspel inte direkt imponerat vilket borde passa oss bra...

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 27 dec - 15:51

Synthpoparen skrev:Man skall nog spela män mot Stoke och inte pojkar.
.

Haha vilken efterkonstruktion. Suso var ju bäst på plan för oss, och minst, innan han blev utbytt.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 27 dec - 15:54

Skulle 3-1 inte vara otagbart? Det är ju ett klassmål. Kanske dags att sluta leta syndabockar?

Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Synthpoparen tor 27 dec - 17:16

Nu skrev jagh väl iofs redan innan matchen startade att jag hade föredragit om vi startat med spelare som Cole och Downing före Suso och Sterling.

Däremot förvånade det mig att Shelvey vek ner sig så totalt.

Och nej jag tycker inte 3-1 ser helt otagbart ut. Visst har bollen en bra placering men skottet känns inte tokhårt direkt.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av jägarn tor 27 dec - 17:53

Ett problem är att vårat starka central block vek ner sig totalt, från Reina enda fram till Suarez var helt värdelöst och där behövs det skärpning och bättring om vi ska ha en liten möjlighet att komma på en hyfsad placering denna säsongen.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Mafisen fre 28 dec - 10:51

Håller med dig jägarn.

Visst finns det taktiska problem att ta itu med, som ytorna i mitten, men jag tycker inte målen Stoke gör kommer till p g a det, det är snarare individuella misstag och otur som gör att de kan göra tre.

Och jag vet att jag raljerar om det om och om igen, men vårt mittfält kommer aldrig att vara den stabila, homogena enheten så länge Gerrard spelar där. Med det system som används, där ytterbackarna går så högt och är så offensiva, måste alla tre innermittfältarna ha både disciplinen och löpstyrkan att spela i båda riktningarna. Gerrard har ingetdera.

Rodgers måste inse det tycker jag (i min enfaldighet) och åtgärda det. I en perfekt värld skulle det behöva köpas in en Mascheranotyp fast med bättre bollskicklighet. Vi väger lite för lätt.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av PiTeRaQ fre 28 dec - 11:14

Bill Shankly is Legend skrev:Skulle 3-1 inte vara otagbart? Det är ju ett klassmål. Kanske dags att sluta leta syndabockar?


Klassmål är väl att ta i. Hade vi haft en målvakt likt Begovic tex så tror jag inte att den hade gått in då Reinas räckvidd är betydligt kortare och han stod inte i något speciellt dålig utgångsposition heller + att skottet var inte speciellt hårt..

Kanske dags att sluta ignorera Reinas neråtpekande formkurva?
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av PiTeRaQ fre 28 dec - 11:16

Mafisen skrev:
Rodgers måste inse det tycker jag (i min enfaldighet) och åtgärda det. I en perfekt värld skulle det behöva köpas in en Mascheranotyp fast med bättre bollskicklighet. Vi väger lite för lätt.

Diame tex? =)
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Mafisen fre 28 dec - 11:41

PiTeRaQ skrev:
Mafisen skrev:
Rodgers måste inse det tycker jag (i min enfaldighet) och åtgärda det. I en perfekt värld skulle det behöva köpas in en Mascheranotyp fast med bättre bollskicklighet. Vi väger lite för lätt.

Diame tex? =)

Ja varför inte.

Måste lägga till att jag var mycket besviken på vårt presspel också. Eller på den totala bristen därav.

När vi vet att deras starka sida är långbollar upp på en stor stark center och inlägg på stora starka spelare, så måste man ju sätta så pass mycket press på bollen att motståndarna inte får måtta in bollarna.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Stoke - Liverpool 26/12 20:45 - Sida 2 Empty Sv: Stoke - Liverpool 26/12 20:45

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet