Mansfield - Liverpool FC 6/1 17:00
+8
jägarn
Cliffhanger
Mafisen
Synthpoparen
Daniel N'Grogg (D.23)
Flightcrank
Bill Shankly is Legend
Apanpapan
12 posters
Sida 2 av 3
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Mansfield - Liverpool FC 6/1 17:00
Jag håller ju med, men var mer utifrån ett "fan" och mediaperspektiv.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Bikinipop skrev:Jag håller ju med, men var mer utifrån ett "fan" och mediaperspektiv.
Got it!
Lucas är inte hundraprocentig och därför spelar han idag. Jag tycker att det är rätt. Downing och Allen förstår jag inte, men det är minst lika viktigt med lite rutin i sådana här matcher. Rodgers är smartare än vad man ibland ger honom cred för.
IzzyDizzy- Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10
Elvan blev som förväntat, här är bänken:
Gulacsi, Suarez, Henderson, Sterling, Coady, Skrtel, Flanagan.
Gulacsi, Suarez, Henderson, Sterling, Coady, Skrtel, Flanagan.
Kom precis på att Sahin inte ens sitter på bänken. Det är nog adjö för honom ganska snart.
Sahin kommer nog att segla iväg snart och lika bra är väl det? De pengarna kan vi spara till transferkassan i sommar istället.
Lite synd att spelare som Ibe och Yesil inte får chansen att sitta på bänken, jag hade gärna sett att de hade fått några minuter om allt går som det borde...
Lite synd att spelare som Ibe och Yesil inte får chansen att sitta på bänken, jag hade gärna sett att de hade fått några minuter om allt går som det borde...
Flightcrank- Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Studge har visat sina styrkor och svagheter i den här första halvleken, må jag säga. Snabb som fan, duktig passningsspelare, fin teknik och duktig på att öppna ytor samt löpa in i dessa. Men (och det är ett stort jävla men) han krånglar ibland till det när han ska avsluta. Tunnelseende i boxen som jag skrev i en annan tråd. Först hade han det där 50/50-läget där han agerade märkligt, samt det rena friläget som han slarvade bort. Men han är en diamant som kan bli riktigt bra för oss.
Jonjo är fortfarande för trubbig för att jag ska vara helt nöjd. Hittar dock en del fina ytor (som han ska göra mot såpass begränsat motstånd) och lyckas trä in en del bra bollar genom deras backlinje.
Det glädjer mig att se Robinson. Väldigt mogen i hela sin uppenbarelse, även om han har haft några skönhetsmissar i passningsspelet.
Jonjo är fortfarande för trubbig för att jag ska vara helt nöjd. Hittar dock en del fina ytor (som han ska göra mot såpass begränsat motstånd) och lyckas trä in en del bra bollar genom deras backlinje.
Det glädjer mig att se Robinson. Väldigt mogen i hela sin uppenbarelse, även om han har haft några skönhetsmissar i passningsspelet.
Gött med Studge! Snygg pass av Shelvey.
Ja vad ska man säga om Sahin? Är han skadad kanske?
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
73-27 i bollinnehav.
Bill Shankly is Legend skrev:Gött med Studge! Snygg pass av Shelvey.
Nej, det tror jag inte med tanke på att han var med på träningsbilderna som kablades ut igår. Han skeppas nog bort under veckan.
Han kanske lider av germanitis, kan bara spela bra i Tyskland. Han fick ju ingen speltid i varken Spanien eller England. Lite som Aquilani hade italitis.
Bill Shankly is Legend skrev:Han kanske lider av germanitis, kan bara spela bra i Tyskland. Han fick ju ingen speltid i varken Spanien eller England. Lite som Aquilani hade italitis.
Germanitis och italitis !
Jonjo måste verkligen börja slipa på sina avslut. Han hittar ju bra positioner, men han kan verkligen inte tvåla dit bollfan.
Puh! Vi vann iallafall. Glöm, gå vidare och börja fokusera på United.
Que engelsk media att de kommer blåsa upp att han fick med sig den med handen.
Men ja, glöm och ladda upp för United nu.
Men ja, glöm och ladda upp för United nu.
Vilka flashbacks man får till 80- talets vinterplaner. Gegga och leraöverallt.
Gotsta love FA- cupen.
Borde gjort tre i första halvlek (har du hört den förut?) men i takt med att Mansfieldspelarna förstod att vi inte kunde ha så säkert passningsspel på den knöliga planen, pressade de hårdare och hårdare. Lättare att spela Stokelir än Barcalir på en potatisåker.
Suarez hands kommenterar jag bara med "domartavla" (har du hört den förut?) och går vidare. Inget jävla tjat om fusk, för det var helt omedvetet.
Gotsta love FA- cupen.
Borde gjort tre i första halvlek (har du hört den förut?) men i takt med att Mansfieldspelarna förstod att vi inte kunde ha så säkert passningsspel på den knöliga planen, pressade de hårdare och hårdare. Lättare att spela Stokelir än Barcalir på en potatisåker.
Suarez hands kommenterar jag bara med "domartavla" (har du hört den förut?) och går vidare. Inget jävla tjat om fusk, för det var helt omedvetet.
Äntligen fick man se en riktig engelsk fotbollsplan igen!
Räcker egentligen med med att säga det för spelet vi presterade sög.
Antagligen var det motståndet kombinerat med kommande matcher som spökade för oss.
Går inte att bedöma några spelare alls pga av just detta, men bra att Sturridge fick spela en stund i alla fall.
Räcker egentligen med med att säga det för spelet vi presterade sög.
Antagligen var det motståndet kombinerat med kommande matcher som spökade för oss.
Går inte att bedöma några spelare alls pga av just detta, men bra att Sturridge fick spela en stund i alla fall.
Synthpoparen- Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18
Igår kallade ESPN:s kommentator Jon Champion Suarez mål för "the work of a cheat". Idag så har ESPN kommenterat händelsen:
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bra att dom ber om "ursäkt" (om man nu kan kalla det för ursäkt) tycker jag, för det lät då fan inte snyggt.
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bra att dom ber om "ursäkt" (om man nu kan kalla det för ursäkt) tycker jag, för det lät då fan inte snyggt.
Cliffhanger skrev:Studge har visat sina styrkor och svagheter i den här första halvleken, må jag säga. Snabb som fan, duktig passningsspelare, fin teknik och duktig på att öppna ytor samt löpa in i dessa. Men (och det är ett stort jävla men) han krånglar ibland till det när han ska avsluta. Tunnelseende i boxen som jag skrev i en annan tråd. Först hade han det där 50/50-läget där han agerade märkligt, samt det rena friläget som han slarvade bort. Men han är en diamant som kan bli riktigt bra för oss.
Håller med om Sturridge, påminner rätt mycket om en viss Suarez fram tills denna säsong med lite av ett tunnelseende i boxen och krånglande med avsluten. Men för mig var han imponerande framför allt i spelet med och utan boll. Rörlig som påpekats och bekväm med boll på mittfältsytor. Kommer öppna ytor för andra, med sina löpningar, och åt andra, med sina passningar. Angående tunnelseendet så kan det å ena sidan kanske slipas bort, men å andra sidan: Är det inte det som karakäriserar en målskytt, att alltid se målmöjligheten inne i boxen? Jag tror, som jag påpekade redan innan han blev klar, att han kommer bli en utmärkt värvning för oss.
Angående Shelvey så är jag allergisk mot hans bolltouch, fumlande med boll och relativt konstiga spelstil överlag. Jag förstår inte riktigt vad det är Rodgers ser i honom, men jag hoppas att jag blir överbevisad ju längre tiden går, men att ha honom som startande "nummer tio" känns inte aktuellt va?
Daniel N'Grogg (D.23)- Antal inlägg : 755
Ålder : 34
Fortfarande missat en kategori...
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Kom liksom att tänka på den här matchen ikväll.
Mattis-8- Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Liverpool - Southampton 1 dec.
» Liverpool FC vs. AS Roma
» Tottenham - Liverpool 28/11
» liverpool - tottenham
» W Brom - Liverpool
» Liverpool FC vs. AS Roma
» Tottenham - Liverpool 28/11
» liverpool - tottenham