TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Old Ham - Liverpool Fa-cupen

+9
jägarn
Bikinipop
Philip Rolf
Mattis-8
Bill Shankly is Legend
Cliffhanger
Mafisen
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
13 posters

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Cliffhanger sön 27 jan - 19:48

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Jag har inte sett matchen (tack och lov) då jag haft egen match - men av allt att döma verkar många unga verkligen inte ökat sina chanser?

Känns som att vi lika gärna kan stoppa alla övergångar av offensiva förmågor för tillfället och lägga in lite deg på en riktigt jävla bra mittback. Verkar inte som Coates gjort särskilt bra ifrån sig?
Grattis, du valde rätt match att missa Smile! Dom yngsta (Wisdom, Robinson, Sterling) gjorde verkligen inga stormatcher, nej. Wisdom är beroende av att hans omgivning spelar bra, och med tanke på hur slätstruket det var idag överlag så lyckades han knappt med något. Robinson var inte bra heller, och han var starkt inblandad i tredje målet som vi släppte in. Sterling var också väldigt blek. Och Coates var rent utsagt bedrövlig. Virrig matchen igenom och åtminstone ett mål får han ta på sig.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Mattis-8 sön 27 jan - 20:31

"Jag har inte sett matchen"
Kom inte här och skryt Wink
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av PiTeRaQ sön 27 jan - 23:47

Fattar inte vad folk ser hos Wisdom, inte sett ett litet övertygande steg eller skott eller passning som gör han till en högerback av kvalité.

Här tror jag Rodgers gjort en tabbe när man skrev nytt kontrakt med honom, tror fan Downing hade gjort det vassare bakåt och framåt eller ja iaf Henderson.

En ny ytterback som kan lira höger eller vänster helst både och skulle i sin tur frigöra mer klass på båda våra flanker med Johnson + Enrique/ny på vardera sida. För övrigt Skitmatch! Tagga mot Arse
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Mattis-8 mån 28 jan - 8:32

Jag tycker det är lurigt med ytterbacken. Om bara Kelly kommer tillbaka så finns ju en hyfsad ersättare och god återväxt bakom honom i kidsen. Missförstå mig rätt här, Wisdom och Robbo var bedrövliga men lite hår att klippa dem efter vad som var en dålig match från många andra också. Sen har vi ju Flanno bakom också. Det finns ju täckning, de måste höja sig dock.

Sen irriterar det mig att Robinson svor så åt Suarez. Visst finns det tendenser från Suarez att bli för gnällig ibland, men här hade han full rätt att ge ynglingen en avhyvling efter beslutet att skjuta ur dålig vinkel. Suarez startade ju dessutom matchen som kapten och bindeln ska fan vara nära nog helig. Håll käft, vet hut! Som groggen hade sagt.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 28 jan - 13:30

Japp, men vi behöver en back up till Enrique.

Gillar tanken med
Enrique
Back up/konkurrent
Robbo (ev lån)

GJ
Kelly
Wisdom (ev lån)

Bra balans och klart värdiga back ups och konkurrenter.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) mån 28 jan - 13:32

Sen tycker jag det är lite komiskt (ta inget personligt nu Piteraq) hur det ena stunden vädras att Robinson borde startas för att hålla Glen på högerkanten för att när han väl har fått startat en match och gjort det dåligt, ja då är han inte värd vatten.

För bara några veckor sedan satt samma personer på TBR och hyllade honom för hans insats mot Mansfield?!

Kom igen nu. Han är 19-20 år och kommer så klart gå upp och ned i prestationerna eftersom han inte skaffat samma rutin som ex Enrique, som vid en dålig match ändå stänger till defensivt, men som när han är på spelhumör är ett gigant på vänsterbacken. Precis som GJ.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Mattis-8 mån 28 jan - 14:37

Spot on Groggen. Kidsen kommer att göra oss besvikna igen och de kommer att imponera gången efter det. Det är inte lönt att dra för stora slutsatser av det. Det enda som ändrar på det i längden är ju speltid. Helst i klubben annars på lån. Skulle för all del inte gnälla på en backup vb - men jag ser helst att våra egna killar får agera påläggskalvar.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av PiTeRaQ tis 29 jan - 0:04

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Sen tycker jag det är lite komiskt (ta inget personligt nu Piteraq) hur det ena stunden vädras att Robinson borde startas för att hålla Glen på högerkanten för att när han väl har fått startat en match och gjort det dåligt, ja då är han inte värd vatten.

För bara några veckor sedan satt samma personer på TBR och hyllade honom för hans insats mot Mansfield?!

Kom igen nu. Han är 19-20 år och kommer så klart gå upp och ned i prestationerna eftersom han inte skaffat samma rutin som ex Enrique, som vid en dålig match ändå stänger till defensivt, men som när han är på spelhumör är ett gigant på vänsterbacken. Precis som GJ.

Tar det inte personligt för jag har då inte vädrat något vidare nöje över att ha Wisdom på högern alls. Jag tror inte på Wisdom på en högerbacksposition varken nu eller om 10 år faktiskt. Sen känns han rätt kort för att spela mittback eller? Låter kanske negativ men jag hoppas givetvis att jag har fel när det gäller Wisdom men han är nog den jag verkligen ser som lättast att byta ut men nu sitter han på ett rykande färskt långttidskontrakt. Tyvärr!

Kelly i all ära men den grabben har Aqua-gener. Synd för han har en jävla vinnarskalle när han är på plan!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Old Ham - Liverpool Fa-cupen - Sida 4 Empty Sv: Old Ham - Liverpool Fa-cupen

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet