TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30

+6
Apanpapan
mattyb
Bill Shankly is Legend
Mattis-8
Cliffhanger
Philip Rolf
10 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30

Inlägg av Philip Rolf mån 2 sep - 14:38

Första gången NÅGONSIN ett lag i premier league vinner första 3 utan att släppa in ett enda mål.

Första gången sedan 94 vi vann första 3.

Första gången sen 08/09 vi låg Top of the league.

Första gången på väldigt väldigt länge jag var såhär glad. (Har inte mkt annat i livet jag brinner för)

Inte första gången, men det är inte ofta jag är såhär glad över värvningarna.

#YNWA
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30

Inlägg av Mafisen ons 11 sep - 13:48

Såg andra halvlek för första gången idag, då äldsta grabben hade fotbollsskola. Följde det hela på twitter och det lät som en enda massiv press från deras sida, men så var det ju inte.

Inte nån sprakande tillställning, men det var aldrig nån fara på taket som jag ser det.

Passningsspelet satt väl inte så bra som det borde, 76% om jag minns rätt, och det är för dåligt, även mot Manchester United.

Men vilket slätsktruket lag de har (jinx!). Men jag tycker det, speciellt utan Rooney. Blir nog en jätteutmaning för Moyes att styra den skutan. Hoppas det iaf.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30

Inlägg av Cliffhanger ons 11 sep - 19:58

Det kändes skönt att kunna konstatera ett tydligt skifte i och med den här matchen. Under Ferguson så hade vi förlorat den här matchen för då hade dom garanterat tvingat in åtminstone två mål på något orimligt sätt. Nu lyckades vi hålla dom på hyfsat behörigt avstånd matchen igenom, naturligtvis med vissa utstående undantag. Optimisten inom mig vill redan nu tala om en Moyes-effekt, medan realisten skriker att vi fan inte kan göra en sån bedömning redan.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool FC - Manchester United / 1 September / 14:30

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet