TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

+8
Bikinipop
Bill Shankly is Legend
PiTeRaQ
Cliffhanger
Mafisen
Mattis-8
Apanpapan
Philip Rolf
12 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 sön 16 mar - 19:44

Så jävla härlig seger. Kommer gå som på moln hela veckan. Älskar attityden vi går in med, älskar att Stevie får hänga dit två och att han hyllar BR i post-match intervjun. Studge filmning är vedervärdig och jag instämmer inte med föregående talare. Önskar att sporten kunde bli kvitt skiten. Det tar lite (observera "lite") glädje ur matchen. Sen, visst skulle Rafael åkt ut, och visst kunde vi ha fått straff i situationen strax efter, men det hör inte till saken. Fast, what the fuck: 3-0 liksom, och we won it five times. Segervrååååål!
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av PiTeRaQ sön 16 mar - 21:09

Gött mos!
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bikinipop sön 16 mar - 21:58

Boom! Förbannat skön seger. Följde matchen via Twitter och Livescore då jag var utkommenderad på jobb, så kan inte säga mycket om matchen. Men det är skitsamma eftersom att vi lyckas knipa en seger. Var längesedan vi dubblade mot United.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mafisen mån 17 mar - 8:15

Idag njuter man. Surfade förbi Uniteds forum på Svenska Fans igår. Läste detta eminenta inlägg:

Namn: =EC=
Sänt: 2014-03-16 16:42
"
Går inte att låta bli att nämna Clattenburg. Hans två första straffar är korrekta. Kunde visat ut Rafael, men då skulle Starfish fått syna röda kortet för armbågen på Fellaini, fullt medveten. Likaså skulle klappmongot Flanagan fått sitt andra gula efter tacklingen på Rafael. Ok udda får vara jämt. Men 3e straffen, den som ledde till Vidic utvisning är så äcklande att man mår illa. Make till vedervärdig spelare och man hoppas hans säsong tar slut efter 1min i nästa match, han förtjänar inte få spela mer denna säsong. Jävla avskum. Inte nog med vi får en felaktig straff emot oss, förlorar även en spelare och den sista chansen att kunna sätta in en slutforcering. Sen om lök på laxen förlorar vi Vidic i nästa match. Jag hoppas avskummens fans aldrig någonsin kommer och snackar om andra spelare som filmar, när man har PLs värsta filmare i deras anfallare."

 lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 mån 17 mar - 8:40

Jag ska börja varje dag med att läsa det där inlägget från och med nu. Mumma
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bikinipop mån 17 mar - 8:56

Man Uniteds svar på Sparven?

Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Mattis-8 mån 17 mar - 9:46

Vilken jävla rant.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf mån 17 mar - 9:56

Jag älskar den jävla klubben. Alla dessa ungdomar till supportrar som bara upplevt en rätt bra period. Många straffar med sig, många 94+ mål, många domare med dålig insikt och för mycket respekt till Alex. Den straffen var som en fucking käftsmäll på hela gamla eran Vidic, Ferdi, Evra och gamle gode SAF. 3 straffar skulle varit 5. (4 om man ska vara petig).

Hoppas RVP får sina 300k i lön, dom missar CL ett par år och hela jävla föreningen åker ner i DIV 5 södra.

YNWA
5 TIMES
MÅLFIRANDET GERRARD & SUAREZ BREDVID EVRA

Liverpool jag älskar er.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend tis 18 mar - 0:16

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]


Senast ändrad av Bill Shankly is Legend den tis 18 mar - 0:25, ändrad totalt 1 gång
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend tis 18 mar - 0:17

Denna är ändå finast.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger tis 18 mar - 10:03

Bill Shankly is Legend skrev:Denna är ändå finast.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]

Hahaha, gud. Det där fångade verkligen känslorna från i söndags.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bikinipop tis 18 mar - 18:54

Den var fin. Gillar emellertid inte det faktum att vissa vevade en tryckt Moyesbanderoll.

Efter att ha sett matchen i efterhand kan jag hålla med Kalle Karlsson i att matchen inte alls var så ensidig som jag först förstod det på twitter. Visst, de hotar inte supermycket, men spelmässigt var det ändå ganska jämnt.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Bikinipop tis 18 mar - 19:13

Den här bilden säger för övrigt en del:
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av PiTeRaQ tis 18 mar - 20:56

Det var lätt värt att smita från ett dop iaf! =)
PiTeRaQ
PiTeRaQ

Antal inlägg : 413
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 40
Ort : Uddevalla

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger ons 19 mar - 10:36

Bikinipop skrev:Efter att ha sett matchen i efterhand kan jag hålla med Kalle Karlsson i att matchen inte alls var så ensidig som jag först förstod det på twitter. Visst, de hotar inte supermycket, men spelmässigt var det ändå ganska jämnt.

Vet inte riktigt om jag håller med dig här. Det kändes verkligen kolugnt under hela matchen, åtminstone för min del. United kom ju liksom ingenstans, oavsett vilken anfallsväg dom försökte använda sig av.

Visst, hyfsat jämnt spelmässigt, men ändå hade vi full kontroll över händelserna. Det kan låta paradoxalt inser jag självfallet själv men det var verkligen så jag upplevde matchen.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Cliffhanger ons 19 mar - 11:35

Sprang över en intressant jämförelse:

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna bild.]

Vi är alltså marginellt bättre än den där magiska säsongen 08/09. Det som är mest uppseendeväckande är trots allt målskillnaden. Tänk att vi gjort massiva 27 mål mer (!) i år jämfört med då. Och jag som vill minnas att vi spelade rätt mycket gladfotboll under den säsongen, med Rafa-mått mätt åtminstone... Vore intressant att se hur resultatet skulle bli om ställde dom här båda upplagorna mot varandra i en match!
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av mattyb ons 19 mar - 20:17

Som jag minns det hade vi en jävla bondröta ett antal gånger säsongen 08/09, med avgöranden i slutminuter osv. Det är väl eg bara en match vi haft det flytet i år, Fulham borta, och i viss mån Swansea hemma även om vi avgjorde innan minut 80 där. Resten av matcherna har vi ju avgjort mycket tidigare än så.
Ja vi hade ju 1-0 matcherna i början av serien också då förstås.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Philip Rolf tor 20 mar - 15:33

Ja, firma Torres & Gerrard räddade oss säkert 10 ggr den säsongen.
Fulham borta? Du menar den jag såg live? (Ville bara skryta)

Tror årets hade vunnit mot dom. Många mål iaf.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Manchester United - Liverpool FC 16/3 - 14:30

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet