TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gaston Ramirez

+12
IzzyDizzy
Niklas J
Cliffhanger
Bikinipop
APZ
Busen B
Lark
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
wewonitfivetimes
Mafisen
PiTeRaQ
16 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av IzzyDizzy fre 17 aug - 9:28

The Liverpool Echo skriver att Liverpools intresse dog när bl.a. Comolli lämnade. Summa Summarum: Jag hade rätt hela tiden.

Ramirez har inte ens varit på radarn.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 17 aug - 11:19

Okej, grattis ITK. Du sa även att Nuri Sahin var done deal igår, okkeeeej??

Kul i alla fall att Ramírez går till S'hampton! En intressant talang i ett kul lag. Hoppas han är billig på fantasy! Smile
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av IzzyDizzy fre 17 aug - 11:38

Miss i protokollet. Sahin började fula sig när det framkommit att Song förmodligen drar till Barca och att han då är ersättaren. Han ska invänta och se hur den affären utspelar sig.

Strunt i Sahin om han verkligen inte vill spela här. Blir bara dåligt om LFC står och väntar på hans beslut. Med Allen inhandlad är innermittfältet vår starkaste lagdel. Leta efter en till vänsterback istället.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 17 aug - 12:04

Bara irriterande med folk som slår sig för bröstet åt när man säger att någon inte kommer komma. Wow! Det är över hundra rykten varav 50-talet är intensiva, LFC gör 3-5 värvningar på sin höjd så du ju räkna ut sannolihetesprocenten för att man kommer få rätt genom att säga att den inte kommer. Förstår inte vad poängen är bara.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 17 aug - 12:09

Missförstå mig inte. Det är "jättekul" att du fick rätt angående Ramírez (hade älskat att se honom i Pool eftersom han är en irrationell spelartyp som jag älskar) och kan ge dig cred för det. Men förstå poängen... Wink

Sen så är jag inte så bedrövad eftersom det kommit in en Marocansk dribbler vilket kanske kan lämna en liten öppning för Belhanda nästkommande sommar om vi gör en riktigt bra säsong och mot förmodan slutar top-4. Och Belhanda är en spelare jag uppriktigt sagt älskar mer än Ramírez så jag går vidare och önskar Gaston lycka till i Southampton och välkomnar honom med öppna armar till PL. Hoppas han gör 36 bra matcher (de två dåliga kommer mot oss)!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Gaston Ramirez - Sida 2 Empty Sv: Gaston Ramirez

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet