TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

+12
Daniel N'Grogg (D.23)
Flightcrank
A-Field
APZ
mattyb
ZuperDP
Bill Shankly is Legend
fotpall
Synthpoparen
IzzyDizzy
Apanpapan
Mattis-8
16 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av mattyb sön 2 sep - 14:28

Jävlar vad fjanten Bojan sågar Liverpool. Arsenal var överlägsna och Liverpool var skitdåliga tyckte jag mig höra honom säga...vad fan.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Synthpoparen sön 2 sep - 14:38

Bojan är ju oxå en tomte, inget att bry sig om vad han tycker.

Uteblivna straffar spelar visst ingen roll alls.

Det trista är ju att vi egentligen spelar ganska bra och har en tydlig spelidé.

Återigen åker vi ju tyvärr dit på indivudella misstag, tveksamma domslut och inte minst en Suarez och gerrard som inte kommer upp i ok nivå.

Fortsätter vi på den inslagna vägen är jag säker på att det kommer att vända.

EDIT; Sterling och Allen var faktiskt en fröjd att kika på idag.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Apanpapan sön 2 sep - 14:41

Längesedan jag blev så arg över en match!Men Gerrard gör mig vansinnig!
Sen är det dags att ta tillbaka Xavi Valero eller köpa en ny målvakt!

Gulaschi

Johnson Skrtel Agger Downing

Allen Sahin
Shelvey
Suarez Bornini Sterling!

Mot Sunderland titta framåt!
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av fotpall sön 2 sep - 14:56

Smärtsamt att veta att Dempsey hade varit så in i helvetes nyttig för oss.
Gerrard klarar jag fan inte av att se den här säsongen. Fyfan. Hoppas han skärper sig riktigt ordentligt. Nu.

Grejen är att hans inställning, eller icke-inställning, på plan får mig att tro att det inte skulle hjälpa att bänka honom heller. Som det känns nu skulle han bara sura ner sig då. Hoppas jag har fel och hoppas Rodgers vågar agera lite.

Reina? Öh, ja..

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Flightcrank sön 2 sep - 16:20

Har varit iväg på resande fot hela veckan och kom precis hem (för att se united släppa in 2-1) men missade matchen. Det var kanske inte någon större förlust att missa den som jag har förstått det men är det nån som sitter på ett sammandrag?
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Synthpoparen sön 2 sep - 16:59

Matchen var om man bortser från slutresultatet riktigt bra.

Vi spelade efter Rodgers filosfi med högt tempo och en ruskig press samt bollen efter marken.

Tyvärr skapade vi inte så många glödheta chanser, men spelidén finns där enligt mig. Det som saknas är lite spets framåt samt att Suarez sätter sina chanser.

Återigen straffas vi blytungt av indivduella misstag, i detta fall av gerrard och Reina som Arsenal utnyttjar väldigt bra.

Tyvärr var det så att tre av våra "nyckelspelare": Gerrard, Suarez och Reina inte kommer upp i de nivåer som krävs för att vi skall slå ett lag som Arsenal.

Sahin fick starta och gjorde det helt ok.

Bäst på plan enligt mig var, om man bortser från Arsenals mittlås, Allen och Sterling.

Fortsätter vi på denna inslagna väg kommer målen och poängen trilla in.

Just det ja, glömde nästan att nämna att hade vi haft samma domare som i matchen mot WBA hade vi belönats med tre straffar, vi skulle haft minst en objektivt sett.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av A-Field sön 2 sep - 17:15

Helt otroligt hur lite LFC fått av Domarna de tre första matcherna. Vi har haft bud på 2-3 straffar i alla tre matcher, varav några har varit glasklara enligt mig, och inte fått EN enda!

Inte nog med att vi har en kapten som är helt under isen och en målvakt som tycks bli sämre och sämre, vi får inte ett skit gratis. Det var då fan att det skall vara så förbannat tungt att hålla på Liverpool hela förbannade tiden.

Ursäkta språket men börjar att bli inte så lite less på att det inte funkar för klubben.

A-Field

Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 47
Ort : Falkenberg

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 2 sep - 17:42

mattyb skrev:Jävlar vad fjanten Bojan sågar Liverpool. Arsenal var överlägsna och Liverpool var skitdåliga tyckte jag mig höra honom säga...vad fan.

Bojan hade helt rätt och Bosse Pettersson också. Klockren analys, vi var tama, gjorde inte arbetet och slarvade med passningsspelet deluxe.

För att sammanfatta det hela så tycker jag att det är konstigt att vi har en kapten som luffsar runt i försvarsspelet. Tanken är väl att vi skall återerövra bollen så snabbt som möjligt och inte vänta på ett felpass? Gerrard verkar strunta i allt vad press och disciplinerat försvarsspel innebär och det funkar inte för Allen och Sahin att försöka hålla ihop ett tvåmannamittfält. Då blir vi straffade som idag.

Vem hade kunnat siat för två-tre år sedan att man hellre sett Gerrard borta på långtid istället för Lucas?

För övrigt kul att se Shelvey och Sterling fortsätta imponera, Shelvey måste bara spela nästa match. Hellre en oslipad diamant som gör en del vansinnes saker än en lam Gerrard som varken presterar offensivt eller defensivt.

Och som Bojan och Bosse var inne på i studion, vi har ingen central forward som behärskar att spela som ensam anfallare. Suarez BORDE flyttas till högerkanten.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Mafisen sön 2 sep - 17:44

Sättet Gerrard ger bort bollen på och hur han f u l l s t ä n d i g t skiter i att jobba tillbaka för att försöka rätta till misstaget, sticker som knivar i mig fortfarande. Beteende passande en kapten det.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av A-Field sön 2 sep - 17:58

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:
mattyb skrev:Jävlar vad fjanten Bojan sågar Liverpool. Arsenal var överlägsna och Liverpool var skitdåliga tyckte jag mig höra honom säga...vad fan.

För att sammanfatta det hela så tycker jag att det är konstigt att vi har en kapten som luffsar runt i försvarsspelet. Tanken är väl att vi skall återerövra bollen så snabbt som möjligt och inte vänta på ett felpass? Gerrard verkar strunta i allt vad press och disciplinerat försvarsspel innebär och det funkar inte för Allen och Sahin att försöka hålla ihop ett tvåmannamittfält. Då blir vi straffade som idag.

Vem hade kunnat siat för två-tre år sedan att man hellre sett Gerrard borta på långtid istället för Lucas?

För övrigt kul att se Shelvey och Sterling fortsätta imponera, Shelvey måste bara spela nästa match. Hellre en oslipad diamant som gör en del vansinnes saker än en lam Gerrard som varken presterar offensivt eller defensivt.

Och som Bojan och Bosse var inne på i studion, vi har ingen central forward som behärskar att spela som ensam anfallare. Suarez BORDE flyttas till högerkanten.

Vi kan ju alltid hoppas att Rodgers ser det alla andra har sett. Gerrard och Reina bör bankas ASAP. In med Shelvey och 2:a/3:e målvakten. Dessutom måste han ju se att Borini passar bäst i den centrala rollen, killen är ju helt vilsen på kanten. Suarez passar inte alls som central forward och har aldrig gjort det. Som om det vore någon konstig grej från FM, "Den bäste forwarden skall spelas centralt och därmed basta!".

A-Field

Antal inlägg : 115
Registreringsdatum : 12-05-02
Ålder : 47
Ort : Falkenberg

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Flightcrank sön 2 sep - 18:06

A-Field skrev:
Vi kan ju alltid hoppas att Rodgers ser det alla andra har sett. Gerrard och Reina bör bankas ASAP. In med Shelvey och 2:a/3:e målvakten. Dessutom måste han ju se att Borini passar bäst i den centrala rollen, killen är ju helt vilsen på kanten. Suarez passar inte alls som central forward och har aldrig gjort det. Som om det vore någon konstig grej från FM, "Den bäste forwarden skall spelas centralt och därmed basta!".

Problemet är väl att Doni har lite tveksam status och är väl kvar i Brasilien?
Jones är knappast ett stabilt val han heller, tyvärr är det lite tunt bakom Reina precis som alla andra positioner.

Gällande Suarez position så håller jag med dig fullständigt, skulle även vara intressant att testa något annat kanske slänga in Yesil eller Morgon på prov. En spelare som bara vill visa vad han går för istället för spelare som har låst sig totalt i målgörandet.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Synthpoparen sön 2 sep - 19:03

Kanske är lite tidigt att totalsåga spelare redan nu även om vissa spelares inställning kan diskuteras ordentligt.

Reina hade kunnat ta en del av målen vi släppt in ja, men samtidigt vet jag inte om något av dem varit en dundertavla, eller så har jag bara valt att förtränga dem.

Däremot är Gerrards inställning inte alls bra. Slår man en sådan usel passning och sedan väljer att inte arbeta tillbaka som en galning skall man ha skit för detta, gör man det dessutom som lagkapten är det i alla falll enligt mig än värre.

Något säger mig att Gerrards sätt att spela fotboll kanske inte passar in så bra med Rodgers synsätt då Gerrard för ofta söker den avgörande passningen och spelar lite för svårt.

Om man skall bortse från det rent indivudella kanske man också han fundera över om vårt mittfält får en lite för offensiv balans med Sahin, Gerrard och Allen. Något säger mig att det skulle se något mer stabilt ut med Lucas tillsammans med Allen och en matchvan Sahin.

I övrigt är det bara att hålla med andra som vill ha in Borini i mitten för där hör han enligt mig hemma. Suarez tror jag kommer mycket mer till sin rätt på en kant och Borini med sin löpstryka borde kunna ta de djuledslöpningar som krävs. Dessutom har italienaren sett lite vilsen ut ute på en kant.

Det positiva är dock att Sterling verkligen visat framfötterna samt att Allen kommit in i laget enormt bra.

Sedan har vi ju inte sett vad Assaidi går för heller. Vågar man hoppas att detta är en spelare som Rodgers scoutat för Swansea men som han nu istället valde att plocka till Liverpool? Oavsett vilket är det väl ungefär 50% chans att en kille från den serien lyckas i PL så det är bara att hålla tummarna för Rodgers behöver all offensiv förstärkning han kan få.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av fotpall sön 2 sep - 19:06

Det enda problemet med att byta plats på Borini och Suarez är väl att Borini springer som en riktig jävla idiotjävel vilket Suarez antagligen inte kommer göra i lika hög utsträckning. Borini är riktigt, riktigt bra i presspelet.

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Synthpoparen sön 2 sep - 19:13

fotpall skrev:Det enda problemet med att byta plats på Borini och Suarez är väl att Borini springer som en riktig jävla idiotjävel vilket Suarez antagligen inte kommer göra i lika hög utsträckning. Borini är riktigt, riktigt bra i presspelet.

Jo tack Borini springer nästan lika mycket som Dirk Kuyt och visst skulle han saknas på kanten, men om han skulle börja pilla in mål centralt föredrar jag nog att ha honom där.

Dessutom tror jag att man kan få Suarez att springa också. Jag menar har ju spelatpå en kant förut i t ex Ajax och dessutom har jag en magkänsla av att han kommer hamna i mer situationer man mot man ute på en kant som han verkligen älskar att utnyttja.

Däremot kan defensiven på den kanten få sig en liten smäll helt klart.

Det enda jag egentligen begär är att Rodgers skall pröva med Suarez på en kant, inget mer än så.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av mattyb sön 2 sep - 19:14

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:
mattyb skrev:Jävlar vad fjanten Bojan sågar Liverpool. Arsenal var överlägsna och Liverpool var skitdåliga tyckte jag mig höra honom säga...vad fan.

Bojan hade helt rätt och Bosse Pettersson också. Klockren analys, vi var tama, gjorde inte arbetet och slarvade med passningsspelet deluxe.

För att sammanfatta det hela så tycker jag att det är konstigt att vi har en kapten som luffsar runt i försvarsspelet. Tanken är väl att vi skall återerövra bollen så snabbt som möjligt och inte vänta på ett felpass? Gerrard verkar strunta i allt vad press och disciplinerat försvarsspel innebär och det funkar inte för Allen och Sahin att försöka hålla ihop ett tvåmannamittfält. Då blir vi straffade som idag.

Vem hade kunnat siat för två-tre år sedan att man hellre sett Gerrard borta på långtid istället för Lucas?

För övrigt kul att se Shelvey och Sterling fortsätta imponera, Shelvey måste bara spela nästa match. Hellre en oslipad diamant som gör en del vansinnes saker än en lam Gerrard som varken presterar offensivt eller defensivt.

Och som Bojan och Bosse var inne på i studion, vi har ingen central forward som behärskar att spela som ensam anfallare. Suarez BORDE flyttas till högerkanten.

De hade rätt i en del saker, men att Arsenal totalt körde över oss håller jag inte med om alls.
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) sön 2 sep - 19:21

Suarez springer mycket han med, kanske inte lika mycket som Borini, men oavsett måste vi ha vår mest kliniska spelare i mitten. Och den mer kreativa på kanten nu känns det som att Suarez ändå kommer ut i kantlägena och skall slå in på någon i mitten men där finns ingen.

Såg också några tweets om folk som kallade Joe Allen för sidleds-Joe. Folk förstår ju sig inte på vad det är vi vill åstadkomma med vår spelidé, tanken är inte de avgörande passen direkt och när väl Gerrard får in det i skallen samt börjar löpa såväl i offensiva banor som defensiva positioner så blir detta nog riktigt bra...
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend sön 2 sep - 19:32

Mafisen skrev:Sättet Gerrard ger bort bollen på och hur han f u l l s t ä n d i g t skiter i att jobba tillbaka för att försöka rätta till misstaget, sticker som knivar i mig fortfarande. Beteende passande en kapten det.

Han var kass idag och man kan sakna lite jävlar anamma men han är 32 nu och spelade 90 minuter i torsdags. Tror inte att vi kan räkna med att han kan spela 3 matcher på 1 vecka längre. För övrigt så kämpade han som få mot City.

Finns större problem i truppen än Gerrard och det stavas 0 (fucking noll) naturliga strikers. Suarez är grym men ingen central striker. Borini kan säkert bli bra man han känns ju bäst på en kant. Men även om man räknar Borini så är det 1 i truppen.

Cyklade tillaffären för att köpa snus och kom på mig själv nynnande på You'll Never Walk Alone. Så är det: when you walk through a storm etc.

Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Synthpoparen sön 2 sep - 19:32

Daniel N'Grogg (D.23) skrev:Suarez springer mycket han med, kanske inte lika mycket som Borini, men oavsett måste vi ha vår mest kliniska spelare i mitten. Och den mer kreativa på kanten nu känns det som att Suarez ändå kommer ut i kantlägena och skall slå in på någon i mitten men där finns ingen.

Såg också några tweets om folk som kallade Joe Allen för sidleds-Joe. Folk förstår ju sig inte på vad det är vi vill åstadkomma med vår spelidé, tanken är inte de avgörande passen direkt och när väl Gerrard får in det i skallen samt börjar löpa såväl i offensiva banor som defensiva positioner så blir detta nog riktigt bra...

Bara att instämma!

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Bill Shankly is Legend sön 2 sep - 19:47

Ser om matchen nu, så jäkla kasst var det ändå inte.

Assaidi och Cole kan komma in itruppen och försärka. En spelare som Lucas saknades lite idag så att Sahin eller Allen skulle få lite mer spelrum.

Det är bara att bryta ihop och komma igen.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Röda Stjärnan mån 3 sep - 7:16

Vi spelar inte dåligt men det är några saker vi måste förbättra:

1. MÅLSKYTTET!!! Måste bli mycket mer resoluta och distinkta i avsluten och framförallt mer kvalitet här. Suarez är fortfarande en av de värsta syndarna i detta.

2. BOLLTAPP - Vi måste försöka förhindra bolltapp på mitten i känsliga lägen. Kanske spelar mer längs kanterna istället för att försöka undvika detta så mycket som möjligt.

3. INDIVIDUELLA MISSTAG - Färre tack, Skrtel, Reina, Gerrard för att nämna några.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Röda Stjärnan mån 3 sep - 14:26

Ja, tack till att prova Borini i mitten och Suarez på kanten.

Röda Stjärnan

Antal inlägg : 133
Registreringsdatum : 12-05-09

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Mafisen mån 3 sep - 16:48

Första var som sagt inte så illa, men jag ser ett problem i att vi saknar "penetration" och detta var ett problem Swansea hade ifjol.

Kan Rodgers lösa det problemet? Jag tror det.

Glädjande är att man ser att det finns en tanke bakom löpningar som görs, bollar som spelas, det finns tydliga mönster i spelet.

De individuella misstagen har kostat oss kraftigt i inledningen, då jag ser båda målen mot City och Arsenal som mer eller mindre bjudningar.

Dessutom, och detta är ingen bortförklaring, så har "otur" med viktiga dosmlut sett till att vi har den poängskörd vi har. Glen skulle haft straff mot City (2-2 i matchen då tror jag) och Suarez skulle haft det när Mertesacker kladdade med händer överallt på honom (1-1 då). Dessutom hade väl Mertesacker ett gult, så ett gult till där hade betytt 10 man för Arsenal och det var Webb inte beredd att göra. Feg, kass eller "biased", jag vet inte. En viktig aspekt är det.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Mafisen mån 3 sep - 16:49

Röda Stjärnan skrev:Ja, tack till att prova Borini i mitten och Suarez på kanten.

Ja det är ett måste att testa det.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Cliffhanger mån 3 sep - 16:55

Det är på nytt värt att påpeka att Luis har satt sig själv i en jävla sits. Eftersom att han ofta faller oerhört lätt så har han ett rykte som diver vilket gör att domarkåren inte "väljer" att blåsa vid givna lägen (som när Mertesacker ryckte omkull honom). Hade t. ex. Borini varit den som drogs omkull så hade Webb blåst på en gång, det är jag helt övertygad om.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Philip Rolf mån 3 sep - 18:50

Kanterna måste börja vika in. Hejdå
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30 - Sida 2 Empty Sv: Liverpool-Arsenal 2/9-12 14:30

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet