RAWK - Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken
5 posters
RAWK - Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken
Är RAWK nere eller har de bytt adress?
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
Sv: RAWK - Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken
Hm, ligger nere för mig också verkar det som.
Sv: RAWK - Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken
Jag var på RAWK i förmiddags. De verkar ha gjort en uppdatering av sajten fär den såg helt annorlunda ut. Och vi vet alla vad uppdateringar gör för stabiliteten.
Ja precis, det var ny design. Trodde ett tag att det var ny adress eftersom felmeddelandet hintar om det men det är kanske bara ett standardmeddelande.
Uppe igen.
Jag har äntligen fått en custom title! YES!
Jag har äntligen fått en custom title! YES!
Haha såg det. Jag har ju haft min ganska länge dårå.
Man kanske borde bli medlem där nu då.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Den har jävla kategorin av forumet är lika dålig som rubriken på den här tråden. Men nu har jag tagit över, så det gör inget.
fotpall- Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02
Liknande ämnen
» Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)
» Tre matcher kvar, kan detta verkligen gå hela vägen?
» Die grosse (ska det vara stort G?) EM- tråd.
» Tre matcher kvar, kan detta verkligen gå hela vägen?
» Die grosse (ska det vara stort G?) EM- tråd.
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet