TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

+2
APZ
Bill Shankly is Legend
6 posters

Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Bill Shankly is Legend ons 11 jul - 1:08

Någon som har koll på hur det ligger till med denna killen? Vill han till Italien?

Han har länge varit en favorit för mig; fantastiskt speluppfattning, kreativ, och riktigt säker passningsläggare. Teoretiskt sätt idealspelare för Buck.

Kan han övertalas att stanna? Och isåfall, vill man ha en kille här som inte är så sugen, eller kan han "vinnas över".

Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av APZ ons 11 jul - 6:40

Svårt att säga. Vet inte varför han skulle vilja till italien heller, fick ju inte spela så jätte mycket för Milan.

Personligen tror jag han skulle passa utmärkt under BR
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) ons 11 jul - 11:42

Verkar som att Buck vill ha honom kvar och att Aquilani själv verkar ge det en chans. Å andra sidan trodde man detta redan i fjol. Men sen kom bomben. I alla fall som jag tyder det Rodgers sagt. Hoppas innerligen Aquilani ger det en chans - i så fall är jag också beredd att ge honom en chans. En bra fotbollsspelare när han peekar!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Philip Rolf ons 11 jul - 20:29

Fan alltså, det är Liverpool FC vi snackar om, visst, inte världens bästa lag sedan ett par år tillbaka, men innan det, wow. Man måste ju vilja ÄLSKA att spela för pool (Carra, Gerrard, Kuyt, Spearo) osv. För att kunna GE allt när det är 10 min kvar och man ligger under med 1-2...
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av wewonitfivetimes ons 11 jul - 21:16

Philip Rolf skrev:Fan alltså, det är Liverpool FC vi snackar om, visst, inte världens bästa lag sedan ett par år tillbaka, men innan det, wow. Man måste ju vilja ÄLSKA att spela för pool (Carra, Gerrard, Kuyt, Spearo) osv. För att kunna GE allt när det är 10 min kvar och man ligger under med 1-2...
Tycker det där börjar bli en utnött klyscha som tränare använder när en bra spelare väljer en annan klubb. "Vill han inte spela för oss så vill inte vi ha honom" typ. Tar mycket hellre en bra spelare som kanske inte har LFC som förstaval än en extremt begränsad Jay Spearing eller Jamie Carragher.
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 12 jul - 17:16

Håller med. De får så orimligt mycket betalt ändå att de ska fan i mig ge 100% vart de än spelar.

Dessutom kändes det som Aquilani gillade Liverpool när han var här.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Philip Rolf tor 12 jul - 20:46

Nja, jag är lite mer åt "Liverpool är en av världens mest ärofyllda klubbar" Faktiskt. Men jag är sjukt färgad Razz
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Niklas J lör 14 jul - 9:36

Med Maxi och Kuyt ute ur leken finns det deffo. plats för Cole och AA.

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Bill Shankly is Legend mån 30 jul - 0:03

Jävla fitta.

[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Philip Rolf fre 28 jun - 11:37

Han var enligt mig väldigt bra igår mot Spanien. Någon annan som kollade?

Italien storspelade, störigt bara att man inte hade kvar Inzaghi eller Totti till förfogan Wink dom vet hur man gör mål.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken) Empty Sv: Aquilani (Längden på rubriken för detta ämne måste vara på mellan 10 och 255 tecken)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet