Roffe drar till Liverpool
+8
Daniel N'Grogg (D.23)
ZuperDP
Mafisen
Apanpapan
Bikinipop
Cliffhanger
Mattis-8
Philip Rolf
12 posters
Sida 1 av 3
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Roffe drar till Liverpool
Hej!
Den 7e februari åker jag till Liverpool. Ska kolla Melwood, se United - Everton på Söndagen och Pool - WBA på Måndagen.
Det jag skulle vilja veta är:
1. Känner ni någon snygg dam som kan visa mig nattlivet?
2. Ska någon annan dit och skulle vilja hooka upp till matchen, öl, fest, melwood osv.
Mvh Philip Rolf
Den 7e februari åker jag till Liverpool. Ska kolla Melwood, se United - Everton på Söndagen och Pool - WBA på Måndagen.
Det jag skulle vilja veta är:
1. Känner ni någon snygg dam som kan visa mig nattlivet?
2. Ska någon annan dit och skulle vilja hooka upp till matchen, öl, fest, melwood osv.
Mvh Philip Rolf
Sv: Roffe drar till Liverpool
Wow! Ha så kul. Önskar jag kunde hjälpa dig med båda delarna men i det avseendet är jag tyvärr oduglig för dig.
Mattis-8- Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Det hade varit jävligt fint, men det är tyvärr för kort varsel. Det vore väldigt kul om vi gick ihop några stycken härifrån och drog över samtidigt för att se en match. För i min bekantskapskrets så finns det väldigt få som är intresserade av att besöka Liverpool för att kolla på fotboll (det är United-fans, Spurs-fans och Newcastle-fans som jag mest hänger med), och jag är inte sådär värst sugen på att dra iväg helt solokvist. Är det första matchen du ska på, förresten?
Och nej, tyvärr känner jag ingen donna i Liverpool .
Och nej, tyvärr känner jag ingen donna i Liverpool .
Cliff, det låter som att du behöver gå igenom dina vänner
Skämt åsido är det väl ungefär samma här. Tror det dröjer lite innan jag kommer iväg till kobben men om någon i Lund vill ta en bira på O'learys eller Glorias någon matchdag så är jag game!
Skämt åsido är det väl ungefär samma här. Tror det dröjer lite innan jag kommer iväg till kobben men om någon i Lund vill ta en bira på O'learys eller Glorias någon matchdag så är jag game!
Håller med om att det hade varit jävligt kul om man hade dragit ihop ett gäng från forumet som åkte iväg tillsammans. Roffe kan visa oss hur man fixar damer...
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Vad bra, då finns det iallafall lite intresse. Haha, ja, det lär fan behövas!
Jadu, Mattis. Det finns inte många rätt hos mina vänner...
Jadu, Mattis. Det finns inte många rätt hos mina vänner...
Själv ska jag åka den 19/5 för att se matchen mot QPR
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Mattis, jag bor i Lund, är på Glorias hälften av våra matcher. 0762757261. Kommer nog va där på Söndag mot Oldham.
Damer jag kontaktat. Dalglish dotter som jag snackat med på twitter förr, hon har ej svarat.
2 ggr har jag skrivit till Alex Gerrard, Stevens superheta fru, hon svarade inte heller.
Sen har jag napp på ett par 18åringar. Men som medlem i Amex Black group så vill jag ha lite klass. Inte Matthew street med massa white trash.
Jag är med på att dra med er. En bra match kan va antingen QPR, eller Första matchen nästa säsong?
Damer jag kontaktat. Dalglish dotter som jag snackat med på twitter förr, hon har ej svarat.
2 ggr har jag skrivit till Alex Gerrard, Stevens superheta fru, hon svarade inte heller.
Sen har jag napp på ett par 18åringar. Men som medlem i Amex Black group så vill jag ha lite klass. Inte Matthew street med massa white trash.
Jag är med på att dra med er. En bra match kan va antingen QPR, eller Första matchen nästa säsong?
Haha, vad bränd du är.
Med hus, tre barn och "fru" ska det mycket till för att ekonomin ska tillåta några fotbollsresor inom en snar framtid tyvärr.
Med hus, tre barn och "fru" ska det mycket till för att ekonomin ska tillåta några fotbollsresor inom en snar framtid tyvärr.
Sökte douchepoäng faktiskt.
Så det är bara ekonomin som sätter stopp? Svarar du "ja" nu så kan de hända grejer.
Så det är bara ekonomin som sätter stopp? Svarar du "ja" nu så kan de hända grejer.
Philip Rolf skrev:Sökte douchepoäng faktiskt.
Det är i alla fall huvudproblemet.
You'll never walk alone. Står du för mat, dryck så bjussar jag på hotell, match och flyg.
Ska vi försöka styra QPR eller första matchen nästa säsong?
Vi brukar dock spela dåligt då..
Philip Rolf skrev:You'll never walk alone. Står du för mat, dryck så bjussar jag på hotell, match och flyg.
Vatten och McD´s borde inte vara så dyrt.
Behöver framförhållning, säsong skulle vara bäst för mig.
Går bra vid pokerborden igen förstår jag?
Hahaha, nej, det är billigt, men festandet går nog på ett par lappar.
Ja, bara det genomförs. Vi kan skapa en tråd sen, en får ju skaffa paketpris till oss.
Nej, rör inte kort typ. Är bara givmild Man lär sig i livet vilken person man blir. Så mkt skit jag gjort mot andra kan jag gott vända på kronor för att bjuda på nån tusenlapp.
Ja, bara det genomförs. Vi kan skapa en tråd sen, en får ju skaffa paketpris till oss.
Nej, rör inte kort typ. Är bara givmild Man lär sig i livet vilken person man blir. Så mkt skit jag gjort mot andra kan jag gott vända på kronor för att bjuda på nån tusenlapp.
Som sagt var, tillåter ekonomi och schema så tycker jag att det hade varit guld med en forumresa. De flesta här, vet ju inte hur de nya är, är ju väldigt vettiga så det hade nog bara varit trevligt med en gemensam resa.
Philip Rolf skrev:Mattis, jag bor i Lund, är på Glorias hälften av våra matcher. 0762757261. Kommer nog va där på Söndag mot Oldham.
Och douch-poäng ska du också ha
Min vanliga fotbolls crew är förlorad i helgen så det kan mycket väl bli så att jag kör Glorias på söndag. Hör absolut av mig i så fall!
Önskar att jag bodde kvar i Lund.
Vet inte. Rör mig väl ned till Skåne och Lund då och då. Borde styra något nästa gång jag kommer ned.
Sure, bara att hojta. Hemma hos mig får man röka och där finnes alltid öl.
Tror att jag varit utan öl hemma max en månad sammanlagt sedan jag flyttade hemifrån.
Låter som att man borde titta förbi hos Philip Rolf Och som att bikinipop behöver se Lund igen.
Säg till när ni bestämt er för lämpligt tillfälle, jag är sugen på att hänga med om jag bara får lite framförhållning
ZuperDP- Antal inlägg : 64
Registreringsdatum : 12-05-08
Jag har bokat allting är klart. Skicka in 23tusen på pg 6969-000 så åker vi den 19/5
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Nästa säsong låter nog bäst för mig. Skolan kommer att äta upp mitt liv under våren, så jag röstar för tidigt på säsongen 13/14.
Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Resa till Liverpool - tråden
» Brendan Rodgers, välkommen till Liverpool?
» Veckans Bullshit? Owen till Liverpool enligt ESPN
» RVP till United! Vad i helvete!
» Andy Carroll på lån till West Ham
» Brendan Rodgers, välkommen till Liverpool?
» Veckans Bullshit? Owen till Liverpool enligt ESPN
» RVP till United! Vad i helvete!
» Andy Carroll på lån till West Ham
Sida 1 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet