TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

+5
Philip Rolf
Bill Shankly is Legend
Apanpapan
fotpall
Cliffhanger
9 posters

Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Cliffhanger fre 1 mar - 12:51

Efter ett outhärdligt uppehåll så är vi back in the saddle igen. Wigan är luriga för oss, då vi sällan gör bra matcher på DW Stadium. Det sägs även att Studge kommer missa matchen på grund av skada, vilket är bekymmersamt.

Tror vi kniper en knapp vinst. Dock känner jag av någon anledning på mig att det kommer bli krampaktigt.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av fotpall fre 1 mar - 15:19

Back in the saddle!!!! Someone still Loves ju jävla Boris jeltsin

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Apanpapan fre 1 mar - 15:23

Tur att man har öl
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Bill Shankly is Legend fre 1 mar - 23:59

Känns som det var flera månader sen vi spelade PL. Sleep
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Philip Rolf lör 2 mar - 9:22

Hey hoooo, fyfan vad viktigt med match! Bara vinn vinn och vinn. Inga krussiduller.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Philip Rolf lör 2 mar - 13:46

Jag tror Susop och Coutinho hade hittat varandra bättre än någon annan i världen. Cou och Suso framför pappa Gerrard. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av fotpall lör 2 mar - 14:26

Är du också lite lullig eller fick du ligga igår?

fotpall

Antal inlägg : 370
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Synthpoparen lör 2 mar - 18:23

Härligt att se Coutinho, han har verkligen de verktyg jag vill att en ytter skall ha. Han har de tekniska färdigheter som krävs för att slå sin gubbe! Nu vill det ju bara till att han klarar av att hålla en någorlunda jämn nivå på sina prestationer bara.

Dessutom tycker jag han sliter föredömligt bakåt också.

I övrigt skakar jag bara på huvudet beträffande vår defensiva insats som trots 3-0 ledning är under all kritik. Har våra spelare bestämt sig för att inte bry sig om inlägg alls eller?

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 2 mar - 20:24

fotpall skrev:Är du också lite lullig eller fick du ligga igår?

Haha
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 2 mar - 20:24

Synthpoparen skrev:Härligt att se Coutinho, han har verkligen de verktyg jag vill att en ytter skall ha. Han har de tekniska färdigheter som krävs för att slå sin gubbe! Nu vill det ju bara till att han klarar av att hålla en någorlunda jämn nivå på sina prestationer bara.

Dessutom tycker jag han sliter föredömligt bakåt också.

I övrigt skakar jag bara på huvudet beträffande vår defensiva insats som trots 3-0 ledning är under all kritik. Har våra spelare bestämt sig för att inte bry sig om inlägg alls eller?

Inget gnäll på Downing idag? Jag vet inte vem du är längre.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av TedMoberg lör 2 mar - 20:34

Efter de tre senaste framträdandena har jag börjat våga hoppas på att bli bäst i stan och kanske till och med gå om Arsenal i slutändan!
Nu gäller det att knipa europa leagueplatserna i alla fall!
Det e inte värdigt en klubb som Liverpool att vara utanför Europaspelet.

TedMoberg

Antal inlägg : 48
Registreringsdatum : 13-01-24
Ålder : 29
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av jägarn lör 2 mar - 20:42

Efter cirka femton minuter kände det som Coutinho skulle bli matchen lirare, ruskigt fina framspelningar gånger två men då stiger Suarez fram och pangar in ett hattrick.

De två spelare var riktigt effektiva den sista tredjedelen av planen.

Intressant att vi för första matchen i PL under säsongen faktiskt spelar en "Benitez-fotboll", det vill säga lågt försvarsspel med snabba kontringar.

Rodgers har fortfarande vissa problem att hitta den perfekta mixen när Lucas-Gerrard-Allen är planen samtidigt, inte heller idag fungerarde det smärtfritt. Konstigt på alla sätt och vis att både Allen och Lucas får stanna på planen och att bara ett byte görs. Henderson gjorde det riktigt bra inhopp, stressade och vann bolle två gånger inom loppet av några minuter.

Reina gjorde några riktigt fina räddningar och hade en fin rörelse på linjen, det han främst gör bra att han inte får nickarna rakt på sig (alla som stått i mål vet hur svårt det är att rädda nickar som kommer rakt mot en). Johnson gör en offensiv radie på hela matchen och då frispelade han Suarez, där finns det sparkapital.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Synthpoparen sön 3 mar - 8:16

Bill Shankly is Legend skrev:
Synthpoparen skrev:Härligt att se Coutinho, han har verkligen de verktyg jag vill att en ytter skall ha. Han har de tekniska färdigheter som krävs för att slå sin gubbe! Nu vill det ju bara till att han klarar av att hålla en någorlunda jämn nivå på sina prestationer bara.

Dessutom tycker jag han sliter föredömligt bakåt också.

I övrigt skakar jag bara på huvudet beträffande vår defensiva insats som trots 3-0 ledning är under all kritik. Har våra spelare bestämt sig för att inte bry sig om inlägg alls eller?

Inget gnäll på Downing idag? Jag vet inte vem du är längre.

Vill inte peka ut enskilda spelare när vi vinner med 4-0, men faktum är att Downing var väldigt osynlig och inte heller Allen var direkt stabil i mina ögon.

Synthpoparen

Antal inlägg : 347
Registreringsdatum : 12-08-18

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Philip Rolf sön 3 mar - 11:17

Reina måste jag framhäva. Vilket spel. Grymt kul för honom.

Suarez är ett jävla cp alltså. Cou var underbar, helt underbar.
Jag lider lite med Allen, det känns inte som att någonting går hans väg. Om Hendo hade spelat 90 min igår tror jag vi hade vunnit med mer och haft mindre bakåt. Konstigt att bara byta en gång igår :S Haha.

Men jävlar vad fint allt känns. 12-1 på 3 matcher nu. När spelar vi nästa? Orkar inte kolla.

Jag "får" inte ligga. Fel ord, jag väljer helt själv, jag är en man med respekt för min kropp :$
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Bikinipop sön 3 mar - 14:44

Bra match i går. Coutinho imponerade mycket. Gillar att nyförvärven verkar smälta in direkt, inga jävla startsträckor som det tjatats om från vissa håll.
Bikinipop
Bikinipop

Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Philip Rolf sön 3 mar - 15:28

Nejnej, bara in med dom Smile.

Hoppas verkligen att Suarez får vinna skytteligan. Så kanske han stannar och ökar på sin lön med en 30k/week mer Smile
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13 Empty Sv: Wigan Athletic FC - Liverpool FC: Viasat Fotboll 18:30, 2/3-13

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet