TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

+5
Cliffhanger
Philip Rolf
Mafisen
mattyb
Bill Shankly is Legend
9 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Rackse tis 17 sep - 13:19

Enda rapporterna jag har hört är ifrån Rodgers presskonferens efter matchen där han sa att Couintho ska skannas.
Vi fick stora problem när just Coutinho gick ut, då tappade vi linken mellan just vårt mittfält och anfall vilket är väldigt tråkigt. Får hoppas nu inte att det blev en ordentlig axelskada som han åkte på!

Men måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad av Moses. Hade inte sett alltför mycket utav honom innan denna match, endast ett par inhopp för Chelsea där han kanske inte gjorde något väldans avtryck varken på matchen eller mig, sedan fanns det ett svagt minne av någon match ifrån hans Wigan tid. Därför var inte mina förhoppningarna så stora på just han innan matchen, och han började lite trevande men sedan växer han med matchens gång och ser ut att kunna bli nyttig för laget, roligt!
Rackse
Rackse

Antal inlägg : 21
Registreringsdatum : 13-09-16

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Bill Shankly is Legend tis 17 sep - 22:57

Niklas J skrev:Skrtel på väg mot storformen?
Sakho..... Många hyllade köpet och jag var typ ensam om att totalsåga vörvningen (Inte på DoomNGloom maner utan baserat på min egna högst subjektiva kunskap) och varenda ord besannades idag....
Härligt att döma ut en spelare efter en match.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Philip Rolf ons 18 sep - 15:50

Jag är väldigt glad över den poängen vi fick sett till matchen. Flera spelare som brukar spela bra, var inte alls bra.

Sakho gjorde ett par konstiga brytningsförsök, men överlag rensade han bort 15 bollar läste jag, vilket är väldigt mkt.

Top of the league med en ej samspelad elva.

Aspas, snälla gör något rätt nästa inhopp.
Alberto, snälla starta mot Soton.

Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Niklas J tor 19 sep - 10:28

Bill Shankly is Legend skrev:
Niklas J skrev:Skrtel på väg mot storformen?
Sakho..... Många hyllade köpet och jag var typ ensam om att totalsåga vörvningen (Inte på DoomNGloom maner utan baserat på min egna högst subjektiva kunskap) och varenda ord besannades idag....
Härligt att döma ut en spelare efter en match.
Missförstå mig rätt. Felet är att det är såhär han sett ut i PSG med.

Niklas J

Antal inlägg : 184
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 38
Ort : Norrköping

http://www.theanfieldwrap.com

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av mattyb tor 19 sep - 12:37

Det var väl självs fan vad inne det verkar vara att såga Sakhos insats. SÅ jävla illa var det verkligen inte. Känns som om många totalt missade de bra saker han stod för i matchen, och enbart koncentrerar sig på några feltimeade ingripanden och sedan skriker "där ser ni!"
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Cliffhanger tor 19 sep - 14:49

mattyb//

Jag håller med dig. Jag väljer att fokusera på det positiva han stod för, bland annat det grymma huvudspelet. Läste någonstans att han inte förlorade en luftduell på hela matchen, men jag kan ha läst fel.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00* - Sida 3 Empty Sv: Swansea - Liverpool *Måndag 16:e September - 21:00*

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet