TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Barrett & Evans: Carroll på väg bort

+12
A-Field
IzzyDizzy
PiTeRaQ
APZ
Mattis-8
Daniel N'Grogg (D.23)
Apanpapan
Bill Shankly is Legend
Cliffhanger
Mafisen
Philip Rolf
wewonitfivetimes
16 posters

Sida 1 av 4 1, 2, 3, 4  Nästa

Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av wewonitfivetimes ons 11 jul - 21:13

Enligt Tony Barrett och Tony Evans på the times så försöker Liverpool göra sig av med Carroll. Rodgers tror inte han kommer passa in i hans spelstil.

Here we go... Ryktas om Fulham, West Ham och Aston Villa just nu. Fulham ska vara villiga att köpa och inkludera Dempsey. West Ham sägs vara villiga att låna med en köpoption på £15M.
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Philip Rolf ons 11 jul - 21:16

Jag är okej med det.

Torres 50+
Carroll 35-
Vinst 15.

Det är hårdfakta.

Som jag sa till Mafisen, han kommer att ösa in mål inom ett par år, i ett par år.
Men jag tror inte han kommer passa in alls hos oss.

Han behöver typ en Leighton Banes som lägger inlägg FRAMFÖR Carroll, inte bakom som cpdowning eller Enrique.

Usch Sad Synd om oss, synd om honom.

Typsikt Pool att få massa skit för "årets sämsta värvning" när vi faktiskt hade priset klart innan vi sålde Torres, smart faktiskt.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mafisen ons 11 jul - 21:56

Philip Rolf skrev:Jag är okej med det.

Torres 50+
Carroll 35-
Vinst 15.

Det är hårdfakta.

Som jag sa till Mafisen, han kommer att ösa in mål inom ett par år, i ett par år.
Men jag tror inte han kommer passa in alls hos oss.

Han behöver typ en Leighton Banes som lägger inlägg FRAMFÖR Carroll, inte bakom som cpdowning eller Enrique.

Usch Sad Synd om oss, synd om honom.

Typsikt Pool att få massa skit för "årets sämsta värvning" när vi faktiskt hade priset klart innan vi sålde Torres, smart faktiskt.

Bad form that, mate.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Cliffhanger ons 11 jul - 22:02

Gillar inte det här, inte one bit. Har läst att även Tottenham kan vara ett alternativ, men det kan ju inte vara sant. Aldrig i helvete att vi ska hjälpa våra konkurrenter. Tycker Buck åtminstone borde testa hur han funkar i systemet, och om han inte funkar så kan vi väl skicka ut honom på lån i januari.

Nej du Brendan, allt har varit kanoners hittills men det här köper jag inte.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av wewonitfivetimes ons 11 jul - 22:32

Tottenham håller på att få loss Adebayor till ett kanonpris på £5M. Ser inte varför de skulle blåsa av det och gå efter Carroll.
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Cliffhanger ons 11 jul - 23:16

Nej, det var nog bara ett väldigt, väldigt löst Twitter-rykte.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Bill Shankly is Legend tor 12 jul - 0:03

Gör Buck den bedömning så fair play to him.

Men sjukt synd om det nu händer eftersom han inte får chansen visa sina tvivlare att de har haft fel. Har alltid stöttat honom och gett tillbaka till haters.

Hörde rykten om att låna ut igår, men nu är det alltså försäljnng som ryktas?
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av wewonitfivetimes tor 12 jul - 7:03

Oklart, synd att Rodgers skulle nämna lån... Det känns som ett sämre alternativ för oss som behöver pengarna för att köpa en ersättare.
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Philip Rolf tor 12 jul - 20:54

Mafisen skrev:
Philip Rolf skrev:Jag är okej med det.

Torres 50+
Carroll 35-
Vinst 15.

Det är hårdfakta.

Som jag sa till Mafisen, han kommer att ösa in mål inom ett par år, i ett par år.
Men jag tror inte han kommer passa in alls hos oss.

Han behöver typ en Leighton Banes som lägger inlägg FRAMFÖR Carroll, inte bakom som cpdowning eller Enrique.

Usch :( Synd om oss, synd om honom.

Typsikt Pool att få massa skit för "årets sämsta värvning" när vi faktiskt hade priset klart innan vi sålde Torres, smart faktiskt.

Bad form that, mate.

Vad menar du? :S
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mafisen tor 12 jul - 21:48

Du vet väl vad jag tycker om öknamn på våra spelare. T o m en besvikelse som Downing.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Apanpapan fre 13 jul - 13:59

Öknamn på spelare som spelar i Liverpool nu borde vara förbjudet..Carroll hoppas jag inte vi gör oss av med men Rodgers vet väl vad han vill ha och inte.
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 13 jul - 14:24

Säljer vi Carroll för ett pris som skulle kunna finansiera en värvning av Ramírez (exempelvis) skulle jag kunna förlåta en försäljning, men just nu känns det bara konstigt varför man skulle sälja Andy. Ge honom chansen åtminstone!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mattis-8 fre 13 jul - 15:10

Carroll mot Dempsey och 9m£, flyger grisar?
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Cliffhanger fre 13 jul - 15:12

Haha, på riktigt?! Antingen så gör dom världens undervärdering av Andy eller så gör dom världens övervärdering av Dempsey. Det här budet kan bara inte accepteras.
Cliffhanger
Cliffhanger

Antal inlägg : 1542
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 35

http://www.outsmarted.se

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mattis-8 fre 13 jul - 15:20

Nej det hoppas jag verkligen inte! Jag blir uppriktigt orolig över de här Carroll ryktena. Han sitter inte på ett kontrakt som ruinerar oss vi har tid att ha tålamod med honom. Att det inte skulle funka att spela "big-man" i en rapp 4-3-3 är skitsnack. Finns massor med exempel där det funkat utmärkt. Hoppas verkligen inte att vi rear ut Carroll. Särskilt inte till förmån för Dempsey.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Philip Rolf fre 13 jul - 17:05

Mafisen skrev:Du vet väl vad jag tycker om öknamn på våra spelare. T o m en besvikelse som Downing.

Oj, menade inte så, kallar många cp. Tar tillbaka det, jag har inte så mkt emot Downing hahaha. Inget alls faktiskt. Hans ribba levde kvar i mitt hjärta hela säsongen :P. Så "cpdowning" för mig var inte negativt, kallar många för cp. Nä, nu lät jag ju helt sjukt retarderad själv.
Philip Rolf
Philip Rolf

Antal inlägg : 1441
Registreringsdatum : 12-04-29
Ålder : 36
Ort : Lund

https://twitter.com/#!/PhilipRolf

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 13 jul - 17:55

Ne och låt oss nu ha i åtanke att Maxi, Kuyt och (förmodligen) Bellamy lämnar så har vi frigjort över 200k i löneutrmme i veckan.

Förstår inte, vi letar en ny anfallare för att ersätta Carroll? Borde inte yttrar vara mer prio. Som jag förstått det borde väl Borini vara aktuell som toppanfallare och ett utmärkt alternativ till Carroll. Skulle vi vilja ha in tokoffensiv kan Borini spela på en winge, Suarez på andra och Carroll som targetman med Borini och Suarez som djupledslöpande insideforwards.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) fre 13 jul - 17:58

Downing däremot hade jag inte haft några problem med om vi satt honom på transfer. Borde kunna få 10 miljoner pund i alla fall och det är väl ändå hyffsat.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mattis-8 fre 13 jul - 22:03

Håller med dig groggen. Det är bra pengar som frigörs, och ska man vara ärlig så sjöng väl alla dessa 30+are på sista versen även omde gjort mycket gott för klubben och sällan gjort dåliga matcher.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av wewonitfivetimes lör 14 jul - 6:32

Dempsey väntas kosta £7M ungefär, Fulham kräver typ £9M i dagsläget. Så om de budar £9M plus Dempsey på Carroll. Värderar de honom till £18M. Går det verkligen att få särskilt mycket mer för honom? Egentligen?
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 14 jul - 8:09

Jag tror Fulham värderar Dempsey till 10 -> Carrolls värde £19m. Men det som ger alla andra lag en fördel är att Liverpool (om rapporter stämmer) satt honom på listan vilket automatiskt gör att man inte kommer kunna få lika mycket som om Fulham kommit med en frågan. Hur som helst tycker jag vi ska försöka pressa upp priset på Carroll till 20 och då räknar jag Dempsey för 7m så 13+Dempsey hade kanske varit godtagbart.

Men ser fortfarande inte varför Carroll nödvändigtvis måste lämna.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av APZ lör 14 jul - 9:22

Hoppas carroll stannar. Med självförtroende så passar an utmärkt + att om inte annat så kan man ändra spel om nödvändigt
APZ
APZ

Antal inlägg : 103
Registreringsdatum : 12-07-02
Ort : Helsingborg

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av wewonitfivetimes lör 14 jul - 18:35

APZ skrev:Hoppas carroll stannar. Med självförtroende så passar an utmärkt + att om inte annat så kan man ändra spel om nödvändigt
Rodgers har väl sin spelidé som sitt adelsmärke. Skulle han ändra på den för Carrolls skull så gör han fel tycker jag. Tycker han inte att Carroll passar in så gör han det enda rätta enligt mig. Det är inte hans jobb att försöka rättfärdiga prislappen vi betalade.
wewonitfivetimes
wewonitfivetimes

Antal inlägg : 125
Registreringsdatum : 12-05-03

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Bill Shankly is Legend lör 14 jul - 19:52

Sant. Det är dock inte hans jobb att göra en ekonomisk brakförlust för klubben heller.

Han tackade ja till jobbet, och därmed indirekt till alla resurser klubben hade, samt att han måste hålla sig inom ramarna för vad som är bäst för klubben, även på lång sikt. Självklart så har man anställt någon som har framförhållning och vill klubbens bästa på lång sikt, så indirekt gör han det han anser bäst för klubben. Jag tror knappast han säljer Carroll (om han nu gör det) som ett statement för en skitsumma bara för att han inte skulle passa hans system.

Tror inte att du menade det heller men ville bara nyansera lite.
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Mafisen lör 14 jul - 20:08

Dessutom förtjänar han väl iaf en chans att bevisa att han kan klara av att spela som Rodgers vill. Vore i det närmaste tjänstefel att bara anta att han inte passar in och skeppa iväg honom.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Barrett & Evans: Carroll på väg bort Empty Sv: Barrett & Evans: Carroll på väg bort

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 4 1, 2, 3, 4  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet