TBR Mk II
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Joe Allen | Swansea | Mittfältare

+16
Lark
Flightcrank
Cliffhanger
Bikinipop
Apanpapan
Bill Shankly is Legend
Niklas J
Mattis-8
_slashing_
fotpall
wewonitfivetimes
Philip Rolf
PiTeRaQ
IzzyDizzy
Mafisen
Daniel N'Grogg (D.23)
20 posters

Sida 4 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) tor 9 aug - 21:04

Medical i morgon, presentation under dagen förmodligen! KUL!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av SusoSterling tor 9 aug - 22:29

spännande kille! men vad hända med shelvs, hendo, spearo, adam? tror de två sista sitter löst.

SusoSterling

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-07-24

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Apanpapan fre 10 aug - 6:17

Spearing och Adam bör väl sitta mest löst?
Apanpapan
Apanpapan

Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Mafisen fre 10 aug - 7:10

Då får vi se om vi spelar Allen på söndag. rabbit

Jag LOL:ade mig själv precis.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Lark fre 10 aug - 7:33

Håller med, Spearing och Adam sitter löst. Adam kommer man säkert försöka använda som trade i någon transfer även om jag kan se honom vara kvar för djupet i truppen.

Spearing har tyvärr inte positionsspelet för att kunna spela ensam DM. Det första han gjorde igår var att bli helt felplacerad och stirra boll. Spelar hellre både Henderson och Allen som DM än Spearing. Positionsspelet är betydligt viktigare defensivt än förmågan att vinna närkamper.

Lark

Antal inlägg : 71
Registreringsdatum : 12-05-02

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Flightcrank fre 10 aug - 7:41

Adam lär nog försvinna innan fönstret stänger, Spearing kan bli värre att bli av med (killen har mer hjärta än talang).
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Mafisen fre 10 aug - 8:17

Adam visade i sitt inhopp igår precis varför han inte kommer platsa. Inledde med att tappa boll mitt på egen planhalva och stod för ett par riktigt klantiga tacklingar.

Spearing har viljan, men inte kunnandet för att ens vara back- up. Ser hellre att vi ger hans plats till Suso.
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Flightcrank fre 10 aug - 8:59

Mafisen skrev:Adam visade i sitt inhopp igår precis varför han inte kommer platsa. Inledde med att tappa boll mitt på egen planhalva och stod för ett par riktigt klantiga tacklingar.
Det var väldigt oroväckande att se honom återigen slå en alldeles för lös passning hem till Reina och sedan lunka lite lugnt uppåt. Han hade flera sådan förra året både med huvudet och fötterna som ställde till för försvaret och Reina. Adam har bra blick för spelet men han har inte tempot som krävs.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Bill Shankly is Legend fre 10 aug - 17:12

Mafisen skrev:Då får vi se om vi spelar Allen på söndag. rabbit

Gööteeboorrrrrrrrgg! Very Happy
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Mattis-8 fre 10 aug - 18:49

Officiellt!
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Bill Shankly is Legend fre 10 aug - 19:24

------------Gerrard---------------
------Allen-----------Lucas------

Ya!
Bill Shankly is Legend
Bill Shankly is Legend

Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 44
Ort : Wien

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av mattyb fre 10 aug - 19:37

Någon som sett någon summa?
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Mattis-8 fre 10 aug - 20:00

Mesta snacket har ju varit kring 15.
Mattis-8
Mattis-8

Antal inlägg : 635
Registreringsdatum : 12-06-18
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av SusoSterling fre 10 aug - 20:35

får Henderson nån matchning framöver? hoppas det då jag tror han fixar brendans fotboll. Carling och fa känns viktiga för att underhålla hela truppen i år. shelvey, suso och Henderson i cuperna. sterling på en kant..

SusoSterling

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-07-24

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av jägarn fre 10 aug - 20:45

SusoSterling

Jag tycker vi har en ganska svag trupp om tittar på bredden. Vi har tappat några viktigta spelare och inte riktigt ersatt dem. Hoppas på minst 2-3 spelare innan fönstret.

Härligt med Allen, intressant läsning att han för 110 tacklingar - tredje mest i högstadivsionen.


jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av SusoSterling fre 10 aug - 20:52

ja visst har vi. men då det är ett brett mf undrar man över vissas spelchanser.
tror och hoppas på. ett par nya jag med. känns som vi värvat en gigant vid namn Lucas leiva! ;-) welcome. back King Lucas!

SusoSterling

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-07-24

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av SusoSterling fre 10 aug - 20:54

hans passnings % är också intressant läsning jägarn. pass n move the brendan groove!

SusoSterling

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-07-24

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Mafisen fre 10 aug - 21:05

Bill Shankly is Legend skrev:
Mafisen skrev:Då får vi se om vi spelar Allen på söndag. rabbit

Gööteeboorrrrrrrrgg! Very Happy

Äntligen!!!
Mafisen
Mafisen
Admin

Antal inlägg : 1225
Registreringsdatum : 12-04-29

https://bootroom2.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av jägarn lör 11 aug - 7:19

SusoSterling skrev:hans passnings % är också intressant läsning jägarn. pass n move the brendan groove!

Då hoppas jag att han tar en mer framskjuten roll än den han spelade under OS. I de matcherna som jag såg spelade han som ensam DM med Ramsey och Cleverley framför sig, förrutom assist-passningen till Sturridge så gick han i princip aldrig framåt och spelade i princip endast enkla passningar.

Detta hoppas jag förändras i Liverpool för vad händer om våra tre anfallare tillsammans med Gerrard inte lyckas spräcka mål-nollan mot en mur av försvarare? Truppen är inte tillräckligt bred och vi kommer inte att ha lyxen med ett 2 defensiva mittfältare i form av Lucas och Allen.
jägarn
jägarn

Antal inlägg : 484
Registreringsdatum : 12-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av mattyb lör 11 aug - 7:33

Var kunde man läsa om hans statistik förra året?
mattyb
mattyb

Antal inlägg : 111
Registreringsdatum : 12-05-07
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 11 aug - 7:43

Allen kommer garanterat bege sig uppåt mer i Liverpool med Lucas bakom sig, problematiken i OS var att de hade just Ramsey och Cleverley på mittfältet. Drog han upp blev ett stort hål av yta för motståndarlagen att operera på!
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Daniel N'Grogg (D.23) lör 11 aug - 7:43

Dessutom finner jag ingen anledning att låta Spero gå, han är en local lad och har stort hjärta för laget. Ingen som gnäller om han inte får speltid, bra truppspelare. Börjar han gnälla skall han givetvis bort. Smile Hårt men ärligt.
Daniel N'Grogg (D.23)
Daniel N'Grogg (D.23)

Antal inlägg : 755
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 34
Ort : Karlstad

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Flightcrank lör 11 aug - 7:45

Återstår att se hur det blir med passningarna, Henderson hade också en väldigt bra passningsprocent när han värvades...
Jag tror på den här värvningen och hoppas verkligen att han lyckas. Tror dock inte att han hinner med att komma med mot Leverkusen vilket är väldigt synd.
Flightcrank
Flightcrank

Antal inlägg : 300
Registreringsdatum : 12-05-01
Ålder : 39
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av SusoSterling lör 11 aug - 9:29

detta är en sjukt subjektiv bedömning. Henderson slog sig in bredvid cuttermole s 09-10 va? statistiken för honom den säsongen är väl helt ok för en 20 åring. misstänker att det var en hel del alibi i denna statistiken. Sunderland har helt klart varit tuffare att slå sig in i än swansea.
Allen slog sig in i swans 09-10 och har väl långt ifrån ett alibispel. det min känsla säger är att allen har ett sjukt bra självförtroende och kommer våga mycket under sin fadersgestalt. deg omvända finns hos Henderson. jag är orolig för Henderson då jag hoppas väldigt mycket på honom. han besitter otrolig potential. det som talar för honom är det enorma förtroende han fått av Kenny och Hodgson till em. han bör vara en framtidsstomme med allen och shelvey på vårat mf.

SusoSterling

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-07-24

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av IzzyDizzy lör 11 aug - 9:35

Nej, minst en av de tre kommer antingen att vara avbytare eller såld vid det laget. Leiva är given och håller i flera år framöver.

Sedan kommer köp att göras mellan varven.
IzzyDizzy
IzzyDizzy

Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10

Till överst på sidan Gå ner

Joe Allen | Swansea | Mittfältare - Sida 4 Empty Sv: Joe Allen | Swansea | Mittfältare

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet