Premier League
+12
Lark
Flightcrank
jägarn
fotpall
Bill Shankly is Legend
Bikinipop
PiTeRaQ
Mafisen
Apanpapan
Daniel N'Grogg (D.23)
Philip Rolf
Cliffhanger
16 posters
Sida 5 av 13
Sida 5 av 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Sv: Premier League
Kan ge mig fan på att Man Utd hade fått frispark i det läget.
Bikinipop- Antal inlägg : 937
Registreringsdatum : 12-06-30
Bikinipop skrev:Kan ge mig fan på att Man Utd hade fått frispark i det läget.
Tror jag med. Men skitsamma nu! Killen med PL:s bästa efternamn gjorde precis mål.
Apropå efternamnet är nog Karl Pilkington det enda bra som någonsin kommit från Manchester.
Bikinipop skrev:Apropå efternamnet är nog Karl Pilkington det enda bra som någonsin kommit från Manchester.
Japp, det var naturligtvis honom jag syftade på. Min hjälte. Stone Roses har gjort några bra låtar också, och dom är väl från Manchester (Oasis talar vi tyst om).
Ja, det är de. Men de är dåliga. Det skulle väl vara Morissey som är hyfsad i sådana fall.
Cliffhanger skrev:Det är ju förjävla tråkigt att sitta och hålla tummarna för att United ska torska. Man vet liksom att dom vinner till slut ändå, även om dom spelar som en påse bajs. Mexaren dyker snart upp och sänker mina förhoppningar.
Tut tut.
Haha, det kändes faktiskt konstigt att dom inte fick med sig varken straffar, kort eller resultat igår..
Någon som vet om deras tränare gnällt på något efter matchen? För lite tillägg eller liknande?
Har precis kollat färdigt på West Ham - Stoke, och man kan väl säga att det inte riktigt vill sig för Carroll. Undrar just hur sugna dom är på att köpa loss honom. Visst, han vinner en hel del luftdueller och så, men han är fortfarande ofantligt trubbig när bollen närmar sig motståndarnas mål.
Vad i all sin dar händer mellan Reading och United? Sju mål på en halvtimme. United må vara bra offensivt, men det här läckandet bakåt kommer att kosta poäng, var så säkra.
West Ham var också fantastiskt.
Men United lyckas ju alltid att vända, helt jävla makalöst.
Tror dom eller City vinner i år igen
Men United lyckas ju alltid att vända, helt jävla makalöst.
Tror dom eller City vinner i år igen
Fokkin' hell, snuskiga Rooney... Står det här sig så tror jag Den Mörka Sidan tar hem PL. Usch, det vrider sig i magen.
Såg Manchesterderbyt på O'Learys och lade mig dubbelvikt när en supporter till det röda laget ställde sig upp och skrek "Fuck off jävla köpelag" efter att de röda avgjort matchen.
Haha. Skrattade själv när en Man City turist tar upp kameran och tar foto på Rooney vid hans målgest efter 1-0. You couldn't make it up.
Bill Shankly is Legend- Antal inlägg : 641
Registreringsdatum : 12-06-29
Ålder : 45
It clearly states in the rule book "If a player from Liverpool FC goes down in the box, you must waive play on".
Apanpapan- Antal inlägg : 1005
Registreringsdatum : 12-05-01
Namn: Kerano
Sänt: 2012-12-23 16:28
Haha med denna match i åtanke så undrar jag hur fan Shittys mål igår kunde bli godkänt? Den här domaren blåste fan för allt och inget... Och hur Swansea spelaren inte kan få rött när han skjuter bollen på RvP är också helt otroligt..
Jag hatar svenskafans och alla dess forum.Men jag var åh så sugen på att se vad mupparna på scumforumet tyckte...Utvisad för att man rensar bollen?
Sänt: 2012-12-23 16:28
Haha med denna match i åtanke så undrar jag hur fan Shittys mål igår kunde bli godkänt? Den här domaren blåste fan för allt och inget... Och hur Swansea spelaren inte kan få rött när han skjuter bollen på RvP är också helt otroligt..
Jag hatar svenskafans och alla dess forum.Men jag var åh så sugen på att se vad mupparna på scumforumet tyckte...Utvisad för att man rensar bollen?
Det verkar som att Rafa har hittat en lösning på the Torres code. Sju mål på dom sex senaste nu, om jag hörde rätt.
Har inte sett situationen mellan Williams och van Persie, men jag såg precis ett klipp där Ferguson säger att den senare kunde ha dött (!) och att det var det värsta han sett på en fotbollsplan på många år. Var det verkligen så jävla illa eller försöker han bara ta fokus från poängtappet som vanligt?
Cliffhanger skrev:Har inte sett situationen mellan Williams och van Persie, men jag såg precis ett klipp där Ferguson säger att den senare kunde ha dött (!) och att det var det värsta han sett på en fotbollsplan på många år. Var det verkligen så jävla illa eller försöker han bara ta fokus från poängtappet som vanligt?
Allt är precis som vanligt, bollen är Swanses straffområde och Williams rensar bollen. Mister F är så fruktansvärt barnslig och det enda som inte är konstigt är att inte gnäller över någonting annat.
jägarn- Antal inlägg : 484
[Du måste vara registrerad och inloggad för att se denna länk.]
Gabriele Marcotti @Marcotti
...then goal could have been disallowed bc Cisse intefering with De Gea's view. That's @MAIL_GPoll 's take. He knows more than me on this.
Retweeted by Tony Barrett
Expand
41m Get Football News Get Football News @GetFootballNews
...goal stands. (Again, our presumption).Had Evans NOT touched ball - if ref thought De Gea unsighted by Cisse's offside (I thought he was)
Expand
56m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
assistant initially flagged (we think), wasn't sure if Cisse or Evans had gotten touch. Then Dean told him that it was deffo Evans, which...
Expand
57m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
When Evans touches ball, dynamic changes, Cisse's position becomes irrelevant. If Cisse had touched it, wd have been offside. That's why...
Expand
58m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
OK, just spoke to @MAIL_GPoll He explained situation vis-a-vis offside. Will relate in next tweets. Or u can read his piece in Mail 2moro.
Taget från Twitter
...then goal could have been disallowed bc Cisse intefering with De Gea's view. That's @MAIL_GPoll 's take. He knows more than me on this.
Expand
41m Get Football News Get Football News @GetFootballNews
...goal stands. (Again, our presumption).Had Evans NOT touched ball - if ref thought De Gea unsighted by Cisse's offside (I thought he was)
Expand
56m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
assistant initially flagged (we think), wasn't sure if Cisse or Evans had gotten touch. Then Dean told him that it was deffo Evans, which...
Expand
57m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
When Evans touches ball, dynamic changes, Cisse's position becomes irrelevant. If Cisse had touched it, wd have been offside. That's why...
Expand
58m Gabriele Marcotti Gabriele Marcotti @Marcotti
OK, just spoke to @MAIL_GPoll He explained situation vis-a-vis offside. Will relate in next tweets. Or u can read his piece in Mail 2moro.
Taget från Twitter
Hur kan inte förstå van Persies vrede i Williams-situationen? Är det endast pga klubben som han spelar för? Jag själv såg inte situationen förrän dagen efter, men så bl.a. här och på Twitter att Fergie "gått över gränsen" och tänkte för mig själv att det inte är ngt speciellt som vanligt.
Men sen när jag såg situationen så kan jag inte förstå hur folk går emot van Persie och tkr att situationen inte är någonting att höja ögonbrynen över. En fruktansvärd spark av Williams som definitivt kunde slutat väldigt illa. Jag själv som fotbollsspelare hade reagerat exakt likadant som holländaren i det läget. Helt naturlig reaktion. sluta vara otroligt enögda.
Men sen när jag såg situationen så kan jag inte förstå hur folk går emot van Persie och tkr att situationen inte är någonting att höja ögonbrynen över. En fruktansvärd spark av Williams som definitivt kunde slutat väldigt illa. Jag själv som fotbollsspelare hade reagerat exakt likadant som holländaren i det läget. Helt naturlig reaktion. sluta vara otroligt enögda.
IzzyDizzy- Antal inlägg : 247
Registreringsdatum : 12-06-10
Sida 5 av 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Liknande ämnen
» Fantasy Premier League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League
» Champions League
» Löner Premier League
» Champions League- tråden.
» Europa League